BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

4 participantes

Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  Santi_Mtbike Dl Nov 10, 2008 11:13 pm

Doncs això, que dintre de poc hi haura aquesta bici a casa meva... una Specialized Enduro Elite del 2005, perquè la cambio per la meva BH Carbon Classic que em va costar 1.300€, i tot i que la meva és més nova però l'Specialized val nova 3.300€, aquesta Specialized no se la veu pas gens malament, bon estat de forquilla, bon estat de vaines, no se li veu res, i el tio que la vola si la cambia per una de carretera es que li agrada fer poc el bruto.

El tio amb qui li cambio és de Madrid, volia fer canvi en mà... però és molt costós i això, total que dimecres enviarem els dos la bici.

Vaja, crec que he fet bon canvi, i amb aquesta bici espero sortir una mica més, gaudiar una mica més baixant, i perquè no fer alguna MaxiAvalanche...

Salutacions gent! Ja em direu el que.

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Dscn1410rj3
Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Dscn1414yt9
Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Dscn1417vq8
Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Dscn1422gu0
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  neigüi Dt Nov 11, 2008 4:26 pm

A veure si ens veiem fent el cabra, que molta foto i poca pràctica.
La veritat és que no sé que puc dir jo, que molt postreply i poca bici.
Es lo que tiene
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  Admin Dt Nov 11, 2008 7:33 pm

Ara tocarà embrutar-la una mica i estrenar-la!! Ens veiem pels camins
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty bike santy

Missatge  dog Dt Nov 11, 2008 10:25 pm

oleeeeeeeee el retorn del santy estar aprop ajaj es xula tiu ia kedarem x anar fer el loku xki a miramar uoooooooooooooo a liarlaaaaaaaaaaaa

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  Santi_Mtbike Dj Nov 13, 2008 9:41 pm

Gent, ja la tinc a casa... vaia pepino jeje, esta impecable, no té ni una picada de pedra, sota la caixa de pedalier, l'estat és bonisim!! L'amortiguador impecable, cap rascada a la suspensió, ni a les pegatines, les bieles sense marques casi, el cambi bon estat, plats nous..., l'únic que falla una mica els Avid BB7 que els cambiaré més endavant per reis, i les rodes que són algo fluixes... quan comencin a fer el tonto les cambiaré, però de moment... canya!!!!!
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty bike santi

Missatge  dog Dv Nov 14, 2008 12:45 am

ei tiu lany k be am akesta bike podras corre am alguna cursa de descencs uooooooooo a reviure vells temps ulalallal ajajaj ara a ferli servir pillin

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  Chemi Dv Nov 14, 2008 9:29 pm

Mooooolt guapa Santi!!!! Ja quedarem.....

Chemi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva... Empty Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum