BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

duatló Estaras

+2
neigüi
Admin
6 participantes

Ir abajo

duatló Estaras Empty duatló Estaras

Missatge  Admin Dl Nov 17, 2008 1:53 pm

El passat diumenge el Presi i jo vam participar en el duatlo d' Estaras. Es tractava d'una cursa popular entre coneguts però els participants eren corredors habituals de duatlons i triatlons que tenien un nivell bastant bo.

La primera part era un circuit a peu de 5 km que passava per dintre boscos i camps i era força divertit perque es tenien de saltar marges, esquivar herbes, passaves per senderons... A aquesta primera part els bikers de valls vam sortir dels ultims i es van escapar bastant els triatletes.

Quan vam arrivar al poble ens esperava un circuit de 20km aprox. que transcorria per pistes de la zona i en la qual hi havia alguns senderonets divertits, en aquesta part els bikers vallencs vam poder remontar bastantes posicions i ens vam situar a la zona mitja de la classificacio. Va ser una llastima que "algu" segurament deien que uns caçadors havien cambiat algunes fletxes que indicaven el circuit i l'organització va decidir fer un petit reagrupament a mig circuit perque no es perdés ningú.

Un cop arribats al poble, ens esperava una cursa d'orientació en la qual es tenia d'anar a buscar una fita situada a uns 2km del poble. Hi havia una boira espesa i no ens coneixiem gens la zona, aixi que la millor opció va ser seguir algun del terreno i deixar-nos estar de mirar el mapa. Finalment el Presi em va abansar a l'ultim Km de correr a peu i vam quedar un darrere l'altre.

Felicitats a l'organització per organitzar un duatlo tan divertit i GRATUIT, que ens van donar un bon esmorzar que estava bonissim despres de la pallissa que ens fam fotre
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  neigüi Dt Nov 18, 2008 2:35 pm

No, si sou unes màquines.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  chemi Dc Nov 19, 2008 9:13 pm

Moolt bè,sempre he volgut fer un duatló però mai ho he fet. Saveu si n'hi ha algún mes,avans que s'acavi l'any?
Jo estava apuntat per la cursa d'orientació de Miramar però la parella amb qui estava apuntat em va fallar es va ficar malalt. Va ser l'excusa perfecte per sortir dissabte nit,jeje!!
On està això de Estaras?
Vinga a cuidar-se!!!!

chemi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  BlackJou Dc Nov 19, 2008 11:17 pm

Va molar molt!!!! Aquests de Cervera en saben un tros d'organitzar i cada any s'en recorden de mi per a formar-hi part. Crec que podriem establir uns forts llaços entre els dos clubs, de fet ja vaig fer de comercial per vendre una mica els nostres productes en espera de resposta, qui sap?

Aquest cap de setmana en fan un de muntanya a Balaguer m'ho acaben de dir fa poc. Si algú si vol apuntar busqueu-ho pel google pq no en tinc ni idea. Només sé que seran 6km a peu, 20km btt i 3km a peu de nou i se surtirà del monestir de les avellanes.

Al final els bikers vallencs vam quedar 14è i 15è d'un total de 26 triatletes.

Podeu informar-vos-en a: http://dvendrell.blogspot.com/
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Santi_Mtbike Dj Nov 20, 2008 1:24 am

El 7 de Desembre, fan un Duatló a Prats de Lluçanes.

http://famdepedal.blogspot.com/2008/11/7-de-desembre-duatl-de-muntanya-prats.html

Esta una mica lluny, un amic de classe i jo en principi hi volem anar.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Jordi6 Dj Nov 20, 2008 3:08 am

Molt bé aquesta participació vallenca. Jo també tinc ganes d fer-ne algun de duatló, però de moment, ens esperarem al de lluçanes, a veure si hi podem anar, a veure qui mes s'hi apunta.

Per fer-nos passar el "cuquet" aquest passat diumenge vam participar 2 bikers vallencs, a la curs d'orientació de Miramar, tot i no haver fet una massa bona actuació, ens ho vam passar pipa i vam disfrutar d'una bona matinal esportiva i entre amics (enemics, mentre durava la prova...jejeje).El nom de l'equip no podia tenir altre caire que no fos "bikeresporiu" Freestaylers!!!!

www.aaeet.com


Fins aviat companys!!
Jordi6
Jordi6

Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 17/01/2008
Edad : 43
Ubicació : Valls

http://www.bttvallsialtcamp.brevehost.com

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  occam Dj Nov 20, 2008 8:51 am

ei nengs!!!1
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  occam Dj Nov 20, 2008 9:01 am

Ja que el tema de duatlons sembla agradar i a mi personalment també,no descarto povar de fer la del lluçanes perquè no?
Ei encara falta molt però la que tenien que fer al Vendrell aquest novembre,finalment es farà al juny 2009 per tant pot ser una bona data a mes tindrem la pujada a miramar el mateix mes, pot ser un mes força atractiu.

Ja en parlarem mes endavant..
Siauu pajros!!!! Razz
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Santi_Mtbike Dj Nov 20, 2008 6:01 pm

occam escrigué:Ja que el tema de duatlons sembla agradar i a mi personalment també,no descarto povar de fer la del lluçanes perquè no?
Ei encara falta molt però la que tenien que fer al Vendrell aquest novembre,finalment es farà al juny 2009 per tant pot ser una bona data a mes tindrem la pujada a miramar el mateix mes, pot ser un mes força atractiu.

Ja en parlarem mes endavant..
Siauu pajros!!!! Razz

Jo segurament també hi aniré jeje... hi ha dos recorreguts a més, jo en principi faria el curt jeje... que estic una mica peix.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Chemi Dj Nov 20, 2008 10:17 pm

A la d Balaguer no puc anar però a la Prats de Lluçanès segur que m'hi apunto. Ho parlem,vingaaa......

Chemi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Santi_Mtbike Dj Nov 20, 2008 11:08 pm

Chemi escrigué:A la d Balaguer no puc anar però a la Prats de Lluçanès segur que m'hi apunto. Ho parlem,vingaaa......

OK, parlem-ho.

Eis si vas sol... digam-ho ok!!

Que així podriem ser 3, i partir gastos i tal...
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Chemi Dv Nov 21, 2008 9:37 pm

Em sembla perfecte Santi, ho parlem.....

Chemi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  occam Dt Nov 25, 2008 4:42 pm

Finalment no compteu amb mi per la duatló del proper cap de setmana,(aprop de Vic) tot i així aquest diumenge si esterem a la mijta marató de tarragona.

El tema duatló em queda però amb cartera per algun altre dia que potser sigui mes proper, i que ho tingui mes separat d'altres activitats ,ja que sinó a tot costa d'arribar-hi.

Si algú va a fer-la molta sort i a disfrutar-la paios!!!!!!!

Occam Braveheart!!!!!! Cool
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

duatló Estaras Empty Re: duatló Estaras

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum