BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2na edició de "LaPica"

+8
neigüi
GasAttack
dog
Jordi6
Santi_Mtbike
Admin
BlackJou
RAKSO_5XC
12 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  RAKSO_5XC Dl Gen 19, 2009 6:02 pm

EIS GNT JA FARE KRONIKADELA MEVA AVENTURA AVANS I DESPRES DELA PIKA PER EL KE FA LES LLNATE QUIM LI E PISPAT A UN AMIK FINS KE NO LES REKLAMI NO LI TIORNO JAJAJA X LO IMPORTANT KE NO E TRENKAT RES TINK COMPS A TOTO ARREUS I ESTIK KE NO MAPUK MOURE X EL DOLOR X ES LO DE ES DIU UN BON BIKER NO AVANDONA MAI MIRESU LA LLISTA DE TEMPS I KLASIFICACIO SOK EL 98 DE DORSAL I MIREU KREK KE SOK UN MAKINA X WENO SI DIUMENGE ESTIK SENSER I KEDEM JA US O ESPLIKO EN PERSONA JAJAJA

ENGA DEW KE NO TINK TEMPS DEW
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 31
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  Alex_Valls Dl Gen 19, 2009 9:28 pm

m'alegro que "només" hagi estat la llanta, perque per el que em vas explicar la cosa podia haver estat més seria. La veritat es que vaig quedar flipat amb la recuperada de temps que vas fer, moltes felicitats Rakso!!.

Jo per la meva part i per ser la primera vegada que pujo a Miramar, m'ho vaig passar de conya!!! i amb moltes ganes de recorrer els senderons amb algun dels experts Vallencs!!

Salut i pedals!!!
Alex_Valls
Alex_Valls

Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 25/10/2008
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  RAKSO_5XC Dt Gen 20, 2009 5:18 pm

e mirat els meus temps a la pika i krek ke estam molt be no?
poscio 184
dorsal 98
nom oscar fernandez azabal
temps 3:33:59

jo krek ke son bons no x averme pasat el ke ma pasat i aver començat amb 15 minuts de retraç no?

weno gent fem una komparatiba de temps i de pocicons no Question Question Question
que us sembla si fem un post nou amb els temps ke em fet ala pica per comparar temps

pd:estoy exo un mecano kon nada ke me toquen me desmonto jajaja me duele asta los pelos
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 31
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  GasAttack Dt Gen 20, 2009 6:49 pm

Osti xec,... 3:33 sortint tard i lesionat,... ets una maquina!!

Jo, circuit blau 2:52:36
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  Admin Dj Gen 22, 2009 8:48 pm

rakso_5xc escrigué:e mirat els meus temps a la pika i krek ke estam molt be no?
poscio 184
dorsal 98
nom oscar fernandez azabal
temps 3:33:59

jo krek ke son bons no x averme pasat el ke ma pasat i aver començat amb 15 minuts de retraç no?

weno gent fem una komparatiba de temps i de pocicons no Question Question Question
que us sembla si fem un post nou amb els temps ke em fet ala pica per comparar temps

pd:estoy exo un mecano kon nada ke me toquen me desmonto jajaja me duele asta los pelos


No oblidis que la Pica es una marxa, cosa que significa que no es una competició. Està clar que els 30 primers van rapid i s'ho prenen com una competició pero la resta intenta anar rapid pero mai sense oblidar que es una marxa.

Si vols comparar temps el que has de fer es anar a competir amb carreres que es allí on s'ha de comparar temps i classificacions.
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  RAKSO_5XC Dj Gen 22, 2009 8:57 pm

Admin escrigué:


No oblidis que la Pica es una marxa, cosa que significa que no es una competició. Està clar que els 30 primers van rapid i s'ho prenen com una competició pero la resta intenta anar rapid pero mai sense oblidar que es una marxa.

Si vols comparar temps el que has de fer es anar a competir amb carreres que es allí on s'ha de comparar temps i classificacions.
TENS TOTA LA RAO DEL MON
JA O SE KE ERA UNA MARXA X JA SE KE K PER KOMOPARAR ES TE KE ANAR A KOMPETIR

JO MO VAIG PENDRE KOM TAL X ANVA UNA MICA RAPIDET AVERE SI US PODIA ENGANXAR XK VALTROS ANAVEU VASTANT AVANCATS RESPECE A MI

I LO DELS TEMPS ESKE EM VAIGESPLIKAR UNA MIKA MALAMENT JO VOLIA DIR KE FESIM UNA LLISTA AMB ELS TEMPS DE KADASCUN DE ELS KE VAM PARTICIPAR I JA ESTA
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 31
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  Dani Dg Gen 25, 2009 9:34 pm

Hola!
bé, avui diumenge he conegut alguns del club i m'he retrovat amb altres coneguts, Oscar tiu la ostia amb bicicleta! la veritat es que quan explicaves les anecdotes de la Pica ens quedavem a quadres jejeje.
Bé. jo tb vaig fer la Pica i també vaig sortir tard, ja que sentia les motos com tiraven i jo encara era al cotxe, vaig sortir l'últim del "pelotón" i em vaig trobar 2 "embuts" segur que tu també.

Jo vaig acabar a la posició 170 portava el dorsal 343 i vaig fer un temps de 3:25:58, personalment i com molts d'altres, acabar-la ja es tot una fita, per tant jo vaig acabar molt content. I a sobre per arrodonir-ho vaig coneixer 1 senderó nou i el "tallafoc" de mig GR que no els havia fet mai.

Apa! a veure si ens veiem algun altre dia!!!
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

2na edició de "LaPica" - Página 2 Empty Re: 2na edició de "LaPica"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum