BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella

2 participantes

Ir abajo

Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella Empty Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella

Missatge  GasAttack Dj Abr 16, 2009 5:03 pm

Algu te el track o un mapa per on puja el sanderó cap al Castell de Prenafeta que s'agafa al cap d'avall de la trialerai que creua l'antic poble?

Se que no es ciclable, pero es que es per una excursioneta a peu. El vaig fer un parell de cops ja fa molts anys i no estic segur de reconeixer la zona si m'hi plantifico...

Gracies
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella Empty Re: Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella

Missatge  lo del tros Ds Abr 18, 2009 12:01 am

Ja que has parlat del senderó de les cabres.....doncs si baixes del coll de Prenafeta, enlloc de desviar-te a l'esquerra per iniciar lo de les cabres, continues avall uns 100 metres i trobaràs una pista que s'inicia a la dreta i en pujada, si continuessis recte (GR), fas cap a Prenafeta tot creuant la pista que ve de Cabra.
Tornem a la cruilla de inici de pista a la dreta, t'hi fots i ja trobaràs inidicadors o los senderons a l'esquerra que tiren amunt i mooolt amunt.
I deixeu los gps's a casa i perdeu-vos per la muntanya, que es l'única manera de coneixer lo terme.!!! ;-))
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella Empty Re: Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella

Missatge  GasAttack Dl Abr 20, 2009 1:28 pm

Al final hi vaig anar divednres per la tarda i ho vaig trobar la mar de be,...
Quan estava allí ja em va venir a la memoria de la ultima vegada que hi vaig ser.

Vaig deixar el cotxe al clar que hi ha al cap d'amunt de la trialera de prenafeta i amb el gos vam anar baixant fins a creuar amb la pista aquesta que dius, que de pista en te ben poc, almenys la part que segueix cap a Prenafeta pero vaja, que allí hi havia cartells que indicaven cap al Castell. El recorregut del senderonet si que el recordava lleugerament diferent opq jo recordo haverlo fet sense trepitjar pista en cap moment pero en canvi aquell dia em vaig veure obligat a trepitjar la pista que hi ha darrera de la vella esglesia (on hi ha un projecte de font que no raja gairebe gens). Igual despres de tants anys el cami ha variat una mica fibns a dalt del castell... a saber....

Salut
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella Empty Re: Cap al castell de Prenafeta per Prenafeta Vella

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum