BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bicis txeques

2 participantes

Ir abajo

Bicis txeques Empty Bicis txeques

Missatge  Admin Dt Maig 05, 2009 5:39 pm

Hola a tots! Com ja sabeu estic des de fa un temps per la republica txeca. Després de passar un hivern dur ara ja ha arribat la primavera des de fa 1 mes o aixi i ja puc treure la meva giant a passejar per els camins d'aqui.

Aqui us volia explicar una mica les "marques nacionals" de Rep. Txeca. Son d'aqui pero estan fetes a taiwan com totes... La majoria de gent aqui porten bicis rigides (nomes amb suspensio davant), els tios prefereixen que pesi poc a baixar rapid (en general no corren gaire baixant) i la majoria porten marques d'aqui ( es com si la majoria anessim amb orbeas...).

Les marques de mountain bikes (Horska Kola en txec) que se porten més per aqui son:

Author. www.author.cz
Kellys www.kellys-bicycles.com
4ever www.4ever.cz
Amulet www.amulet.cz

En general son les que es veuen mes pels camins de la zona. El terreny de per aqui és molt trencacames pero no hi ha cap muntanya que passi de 500 metres. No hi ha gens de pedra suelta i els senderons son molt rapids.

Ens veiem aviat!
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bicis txeques Empty Re: Bicis txeques

Missatge  Dani Dt Maig 05, 2009 7:33 pm

Trobo un post interessantíssim ja que a cada país sols es conèixen les marques nacionals i les que més mercat generen o les que saben vendre millor la imatge i això no vol dir que siguin millors.
Un exemple claríssim per a mi son les Canyon alemanes que al nostre país fa poc que les coneixem però que tenen una qualitat impressionant tant a nivell de cuadres com de components que a sobre guanyen amb la relacio qualitat-preu gràcies a que només venen directament a traves d'internet. Personalment m'agradaria conèixer totes les marques alemanes i les italianes ja que son països que en principi sel's hi presumeix un cert nivell de qualitat, però no vol dir que altres països no produeixin bons productes com els suissos amb la marca BMC o a qui li hagués dit a Orbea fa 10 any l'èxit que ara té arreu del mon? i es que tot i que a mi no m'agradin tenen productes molt bons.
Tinc un "company" de feina Italià que tb va en bici, li preguntaré marques nacionals a veure quines em diu i si puc trobar les webs.

Això si que és un post per a divagar.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum