BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

4 participantes

Ir abajo

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!! Empty PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

Missatge  occam Dl Jun 08, 2009 10:49 pm

Ei gent!!!!si no hi ha res de nou jo faré la combinada de Miramar ,però pel vist pocs serem per no dir crec de moment únic que intentaré participar en la combinada,espero que algú mes del club s'animi i poguem fer una mica mes gran de club!!!!

Jo si mes no intentaré deixar el btt Valls i Alt camp en millor posició possible

Ens veiem pajaritoss!!!!! jocolor
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!! Empty Re: PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

Missatge  RAKSO_5XC Dl Jun 08, 2009 10:52 pm

MITAL EL PAJARU KE AIR MEL VAIG TROBAR ENTRENANT-SE PER LA KOMBINADA JAJAJJAJA
LLASTIMA JO NO PODRE PARTICIPAR AL FINAL
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!! Empty Re: PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

Missatge  GasAttack Dt Jun 09, 2009 10:37 am

A mi m'agradaria fer la caminada, es l'unica cosa pel que em veig preparat enguany, pero ves per on seré fora,... Suspect
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!! Empty Re: PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

Missatge  neigüi Dj Jun 11, 2009 12:26 am

Jo aniré amb la btt. Ja l'estic alleugerint. Treure tots els tornillos no imprescindibles. Escursaré els cables de canvi i treuré els frens, que per pujar no calen. I el més important, posaré ubertes de carretera i treuré el seient. BANZAI!!!
Per cert, seria interessant fer una combinada pujada+megavalanche amb càlcul del temps proporcional a la durada. Ja ho calcularé d'amagat
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!! Empty Re: PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum