BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bike Park Miramar

3 participantes

Ir abajo

Bike Park Miramar Empty Bike Park Miramar

Missatge  BlackJou Dt Set 08, 2009 1:05 am

Em pregunto si es pot crear un plànol de tots els senderons que hi ha de baixada (com un bike park vaja) des de les antenes fins a miramar o aproximadament. Ajuntar yeti, mare de deu, pollo, grip... etc i crear un planol de senderons en una sola imatge. És possible? Que hi diueu gps men?
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Bike Park Miramar Empty Re: Bike Park Miramar

Missatge  GasAttack Dt Set 08, 2009 10:23 am

Bad_Presi escrigué:Em pregunto si es pot crear un plànol de tots els senderons que hi ha de baixada (com un bike park vaja) des de les antenes fins a miramar o aproximadament. Ajuntar yeti, mare de deu, pollo, grip... etc i crear un planol de senderons en una sola imatge. És possible? Que hi diueu gps men?

Home, clar que es possible,... el Dani ha penjat els tracks de molts dels senderons, i els que puguin faltar es poden anar a fer amb GPS i penjar en un plis-plas.
Fer un planol rollo estacio d'esqui o bike-park oficial seria questió de dedicar-hi unes horetes

Tambe estaria be si la cosa prospera, mirar de señalitzar-ho insitu mitjanament be, pero clar, per aixó ja calen peles per a les señals,.... i no se si sonarà a "xist" pero es podria parlar amb la regidoria de joventut o la d'esport i cultura, no creieu?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Bike Park Miramar Empty Re: Bike Park Miramar

Missatge  Dani Dc Set 09, 2009 5:38 pm

el que proposes ja fa temps que ho tinc en ment, però no em conec tots els senderons relativament nous que hi ha actualment i com que sé que encara me'n falten no fet la imatge que dius, per exemple els tracks del pollo estan separats amb 1a part, 2a part o sencer per a poder modificar-los i enllaçar-los amb d'altres.

A veure si quan coincidim me n'ensenyeu o podrieu explicar-nos aqui com arribar als que ens falten.Fixeu-vos amb els que ja estan penjats.
Ja fa un temps amb lo de la miramar integral (que al final es va aplaçar, oi?) s'en van enumerar uns quants
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Bike Park Miramar Empty Re: Bike Park Miramar

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum