BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

5 participantes

Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  neigüi Ds Mar 01, 2008 3:36 pm

Demà diumenge 2, ruta a buscar senderons nous al coll de coloma, que m'han dit que poden estar bé. Ruta que combinarà quilòmetres i canya tècnica. Sortida a les 8 de l'estació de busos.
Arrevuà
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  Admin Dg Mar 02, 2008 9:06 pm

Molt maca la ruta ! hem pogut descobrir un parell de senderons que donaran molt que parlar. Per agafar-los s'ha d'agafar un sendero ja conegut (que no men enrecordo com se diu) que s'agafa baixant uns metres del coll de coloma direcció cabra. A mig senderó es gira muntanya avall i s'agafa aquest nou senderó.

Un cop s'ha arribat a la pista es baixa una mica i a la dreta es pot agafar la segona part d'aquest senderó
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty senderons despres del Coll Coloma

Missatge  lo del tros Dg Mar 02, 2008 10:19 pm

ha estat força be la matinal.
Ara que alerta que si t'agafes la barana de fusta i el primer a l'esquerra....fas cap de seguida a la pista un altre cop, s'ha d'anar fins mes enlla i esquerra avall i avall a petar a la pista amb força pendent i estar alerta al següent a la dreta, tan sols alerta amb les "lianes" i no fer lo Tarzan.

au gent

siau
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  onderrocs Dg Mar 02, 2008 10:25 pm

La veritat és que no esperava tant d'aquests nous senderons, realment donen molt de joc per a fer rutes guapes.

I que dir de la companyia, uns màquines tan pujant com baixant, m'heu deixat ben fet merda, ademés de les cames esgarrinxades i un blau a l'ombro d'un arbre que m'ha parat...

Una sortideta de les que recordes molt de temps.
onderrocs
onderrocs

Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 10/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  neigüi Dg Mar 02, 2008 11:57 pm

El meu Polar també se'n recorda de la ruta. He desmuntat un rellotge per veure si podia arreglar la corretja però em sembla que demà haurà d'anar al mecànic.
Apa, fins dissabte, que proposo anar a l'Albiol.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty sort dels "asbarzers"

Missatge  lo del tros Dl Mar 03, 2008 9:02 pm

tuuuu, siñó Onderrocs......has detallat la meva ostia-sacdepatates al detall, però el cop es a l'ombro esquerra......i qui eren los màquines pujant....q kbrns!! i es que em aig deixar l'isostarT i la barreta energètica!! que si no.....
be be va estar be.
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  Quico Dv Mar 07, 2008 12:41 pm

Em feu venir una salivera...haurem d'anar-los provant. Són molt tècnics o es poden anar baixant? Pel que dieu, és el que hi ha la barana de fusta o s'ha d'agafar abans? On acaben?

detalls, detalls, que els volem tastar
Quico
Quico

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 13/02/2008
Edad : 49
Ubicació : Sota la torre petrol

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  lo del tros Dv Mar 07, 2008 9:56 pm

Quico, a la meva primera resposta pots veure on entrar al primer senderó.
Barana de fusta cap dins, planejant i el primer a esquerra NO, que dona "de seguida" a la pista que em deixat, continuar planejant i quasi al final a l'esquerra avall i avall i avall, de cop a dreta i dona a pista, un pel mes avall posant "vista" a dreta emplamem un altre. i donem a la pista de Cabra.
No son difícils, tot i que hi han trams que...cadascú s'ho farà venir com vulgui.
Lo bo i lo futut, es que s'ha d'anar fins allí i es questió de cames, i esmorzar!!
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  Quico Dl Mar 10, 2008 11:15 am

Pel que sembla acabes a Cabra oi? O sigui que, si surto de Picamoixons, em planto a la Coloma, bé per Figuerola o bé per Prenafeta i et foto a fer els senderons i acabo a Cabra i au, tornar cap a casa. Uf, una bona ruta!
Quico
Quico

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 13/02/2008
Edad : 49
Ubicació : Sota la torre petrol

Tornar a dalt Ir abajo

Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom Empty Re: Demà diumenge, ruta a buscar senderons nous al coll de colom

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum