BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

4 participantes

Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Dani Dc Des 09, 2009 1:17 am

Renoi encara no hi havia informació de la pedalada de cabra?
Informació aquí: http://www.cabra.altanet.org/niv2.php?id=32

Demà dimecres dia 9 és l'últim dia per fer la inscripció anticipada!! inscripció aquí: http://www.btttarragona.com/IV%20Marato%20Cabra.php
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  GasAttack Dc Des 09, 2009 11:30 am

Gracies al canvi de data de la Baixada de prades m'he animat a fer la curta. Per falta de temps no m'arrisco a fer la llarga i que la caguem.... Suspect

Ens veiem allí!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Dani Ds Des 12, 2009 11:34 pm

sols jo i el xavi a cabra?
xavi, jo he triat la llarga.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  GasAttack Dg Des 13, 2009 12:30 am

Dani escrigué:sols jo i el xavi a cabra?
xavi, jo he triat la llarga.

Dani, hi haurà mes gent del BTT a Cabra, el que passa es que tenen mes activitat al grup del facebook que al foro.
Ens veiem!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Dani Dg Des 13, 2009 4:05 am

com ho deien allo?

"si no tens Facebook no ets ningú"

Passo de ser algú XD ja tinc prou feina, wenu tb diuen mai diguis mai..... i mai diguis mai a un mai.... aiaiaiaiai q em desvio.... tot i que jo sempre he dit NO!
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Admin Dg Des 13, 2009 7:27 pm

Algu hi ha anat? Te d'haver sigut bastant divertit amb el fang i la pluja.

Estem esperant aquestes cròniques!!
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Dani Dg Des 13, 2009 8:11 pm

La crònica des del meu punt de vista.
Això d'arribar a un lloc i que estigui tot entollat ja molesta una mica, però quan baixes del cotxe per anar a buscar el dorsal, i t'en dones compte que el -1 del termometre del cotxe és real ja et fa començar a patir, però que hi farem... a col·laborar amb la Marató de TV3. Xino xano cap al poliesportiu i no para de ploviscar..... uiuiuiui.... torno al cotxe i comentem amb l'Enric Compte si més val marxar cap a casa ara que ja tinc la bossa Suspect
Entro al cotxe i em poso la crema d'escalfar pq masses ganes d'escalfar amb la bici, no n'hi ha. Ostres si ara neva!!!!!!!! uiuiuiuiui!!!
La organització acorda escurçar els recorreguts degut al mal temps, el llarg de 40km passa a ser de 25km i el curt de 25km passa a ser de 15km.

La sortida es dona a les 10h caient aigüaneu, pujem per una pista que s'enfila poc a poc i al cap de 10 minuts ja torna a nevar, i al cap de 5 més ja neva amb firmesa, els dits de les mans comencen a patir el fred, els dels peus ja no tinc dit gros, weu, encara m'en queden 4 més, no patiu. El paisatge amb la neu i els nuvols tapant l'horitzó és preciós, però pensant que només seràn 25 km he posat un ritme una mica altet (per a mi, ni molt menys per als altres ja que continuament em va passant algú), em passa factura el no haver escalfat i les cames ja les tinc com a pedres així que a les pujades vaig fent a ritmet el que puc.

Havent passat uns 12km el fred em derrota i tinc 2 totxanes en comptes de 2 peus, hem pujat en direcció als molins de vent que hi ha crec, i es que no es veu res i jo ja casi estic desorientat, a les baixades és divertit el fanguet que hi ha pq la bici et fa gestos estranys i a les curves.... jejejeje el fang ara ja molesta massa i després de passar per la font de _ _ _ _ (no m'en recordo) els camins son una passada com estan de trinxats per tota la gent que hi ha passat. He parat 3 cops a treure el fang de les rodes i he desistit de pujar-me la bici a l'hombro pq no podia aixeca-la més de 5 segons, ara ja només penso en arribar com sigui, em paro , em prenc TRANQUILAMENT una barreta, una pastilleta de sals minerals i foto un bon trago de beguda, em carrego de moral i apa a seguir fins al final amb plat petit casi tot, el mitjà no entrava pel fang i el canvi ja no canviaba.

Quin munt de canvis i cadenes trencades que hi ha hagut.

L'arrivada molt bé, caldo, entrepans de pernil, formatge, xoriço, tonyina, xocolata, donuts ensaimades, begudes de tota mena... calefactors!!!! tots hi estavem concentrats al davant jajajajaja. Trofeus i sortejos. Bé, un dia per a no oblidar del sufriment, però res comparat amb el que poden sofrir els de les malalties minoritaries.

Wenu, el final l'acabo aviat que he de marxar.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  GasAttack Dg Des 13, 2009 9:35 pm

Molt bona cronica Dani,... ja la penjaré ala web

Per la meva banda anava a fer la curta de 25, que al final l'han escurçat a 18 pero nomes n'he fet 12,.... els sintomes de congelació d'un dit de la ma dreta m'han forçat a abandonar.... era patir per patir i passava d'aguantar mes allò. Així que tant el Ruben com jo en el primer pas per Cabra hem tornat cap al poliesportiu a abraçar-nos als calefactors. Allí hem pogut contemplar l'estat en el que arribaven els vencedors de cada circuit,.... impresionant veure com el guanyaor de la cuta anava en malles curtes!! Una noia que duia guants d'estiu ha arribat plorant als calefactors,... ha estat culpidor.

Una jornada divertida que si no fos pel principi de congelació del meu dit hagues dosfrutat fins al final,.... aixó d'anar nevant mola! pero a la que s'ajunta amb el ventet,... puffff.... semblaven mil agulles que venien de pet cap a la cara! quin mal osties!!

En fi, menys mal que hem aplaçat la baixada de prades que si no haguessim flipat!

Salut
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  BlackJou Dg Des 13, 2009 11:34 pm

Deu ni do valents!!! Digueu-me qui heu anat a fer la marxa, que siguin socis o futurs socis, i hagueu iniciat almenys la marxa. Per què? Pel biker de ferro '10.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  GasAttack Dl Des 14, 2009 1:20 pm

GasAttack escrigué:Gracies al canvi de data de la Baixada de prades m'he animat a fer la curta. Per falta de temps no m'arrisco a fer la llarga i que la caguem.... Suspect

Ens veiem allí!

Cito a membres del BTTValls i asidus de les sortides domingueres...

Els que han acabat
Dani Figuerola (Soci)
Javier Amorín (Soci)
Enric Compte (Soci) --> OJO!!! Desconec si va acabar o si va sortir,... pero vull creure que si. Preguntar-li a ell
Jordi Ferré (Soci)

Els que han sortit pero no acabat
Ruben Carregalo (No soci, desconec si se'n vol fer)
Xavier Fabregas (Soci)

Els que es van presentar a Cabra pero van anar de pet al bar
Joan Campanera (Soci o se'n farà en breu)
Rosa Maria Colet (no se si es socia o se'n vol fer)
Jordi Fernandez (amic de la Rosa, no soci)

Els que estaven inscrits pero no s'han mogut de casa
Alba Ruiz (no se si es socia o se'n vol fer)

Si em deixo algu es ue no el vaig veure o no el conec Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  BlackJou Dl Des 14, 2009 10:06 pm

Socis que han acabat:

1.Josep Mª Guasch S 10
2.Jordi Ferrer S 9
3.Enric Compte S 8
4.Javier Amorín S 7
5.Candela Martí S 6
7.Dani Figuerola S 5

Socis que no han acabat:

6.Xavier Fàbregas S 5

Aquesta és la primera classificació del Biker de Ferro '10.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  BlackJou Dl Des 14, 2009 11:05 pm

eiiiii!!!!! Que jo tambè hi era, però no vaig acavar!!!!! Kagüenlàaaaa.....!!!!! Van ser tot problemes, encara no portava un quilometre i vaig tindre problemes amb la cadena i el plat mitjà, no ho vaig poder arreglar, la solució va ser seguir amb el plat gran i el petit a les pujades,joerrr!! Vaig fer tot el recorregut així, una putada xo almenys vaig poder seguir xo no acavar (jeje). A la part final del circuit hi havia una zona amb un fanguisser terrible, es aqui on es va acavar per a mi la pedalada,sem va trencar el desviador amb l'ajuda del fang acumulat. Xo el pitjor es que vaig tindre que tornar al poble caminant una bona estona i amb un freeeed, ho vaig passar fatal, un altre dia que nevi l'hi donaran pel "piiiiiiiiiip" a la pedalada, jejeje!!!! es bromaaaa, malgrat tot això va estar molt bé va ser autèntic.


Chemi


Tranqui ja et tinc en compte, algú més no va acabar?
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp Empty Re: Pedalada per la Marató de TV3 de Cabra del camp

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum