BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

+6
Campa
sosonino
Dari
RAKSO_5XC
Dani
GasAttack
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dj Nov 25, 2010 7:47 pm

Torna la Baixada de Prades però torna canviada,.... torna recuperant la idea inicial per la que es va crear aquesta sortida ara fa gairebé 20 anys.
S'abandona una mica el caracter freeride i es torna al caracter de una sortida d'inici de temporada amb molta baixada i alguna que altra pujada.

Però que es deixi el freeride no significa que sigui tit pista i que no tingui senderons, en conté i de molt divertits, el que s'abandonen son les trialeres impossibles.

La Baixada de Prades va ser creada per a oferir una sortida facil i divertida un cop iniciada la nova temporada. Una alternativa per a tots els publics per a sortir de la monotonia dels camins de nostre voltant que tant aburrit tenim durant les pre-temporades.

La ruta escollida per enguany encara esta a l'aire pero la data ja esta fixada: 19 de desembre a les 6:30 als busos on un bus ens dura a nosaltres i bicicletes cap a Prades on s'iniciarà el camí de tornada a casa.

Es una sortida que es caracteritza sempre pel intens fred de l'epoca i podem donar gràcies si no neva!

Els preus de les inscripcions a la sortida es de :
SOCIS: 12€
NO SOCIS: 18€

cal formalitzar l'inscripció fent un ingrés a la compta del club, La Caixa - 2100-0952-41-0200038350, indicant en el concepte: "PRADES + el vostre nom complet"
El preu inclou el transport cap a Prades i esmorzar en alguna localitat intermitja.

Atentament,
La Junta


Editat per darrera vegada per GasAttack el Dv Nov 26, 2010 4:09 pm, editat 1 cop en total
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dani Dj Nov 25, 2010 8:41 pm

Discrepo molt amb lo del caràcter Freeride i trialeres impossibles, l'any passat jo només vaig fer que pujar i pujar i pujar... menys l'últim camí de cabres abans d'arribar a l'ermita d'alcover. Cert que jo no vaig fer la trialera d'abans d'esmorzar pq em vaig perdre i no puc opinar-ne, però tota la sortida la disfrutes més amb una bici de cross-country que no pas amb un mort de freeride o enduro.

Però pel demés... JA LA TENIM AQUI!! De ganes no en falten per passejar-se per les muntanyes de Prades.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  RAKSO_5XC Dv Nov 26, 2010 12:32 am

weeeeee yo vull una kosa mixta amb senderons i camins x tot ciclable
i a liarla kom kada añ!!!!!!!!
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 31
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dv Nov 26, 2010 1:13 am

Dani escrigué:Discrepo molt amb lo del caràcter Freeride i trialeres impossibles, l'any passat jo només vaig fer que pujar i pujar i pujar... menys l'últim camí de cabres abans d'arribar a l'ermita d'alcover. Cert que jo no vaig fer la trialera d'abans d'esmorzar pq em vaig perdre i no puc opinar-ne, però tota la sortida la disfrutes més amb una bici de cross-country que no pas amb un mort de freeride o enduro.

Però pel demés... JA LA TENIM AQUI!! De ganes no en falten per passejar-se per les muntanyes de Prades.

Dani els l'ultim cop que la vaig fer entre el tram final arribant a Albiol i la trialera de les virtuts o ets un figura o allo ho baixes tot a peu,... jo almenys vaig caminar molt,... el que vull evitar es aixó precisament. Pero no cal patir que senderons n'hi hauràn Razz
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dari Dv Nov 26, 2010 12:23 pm

Jo vindré!!! Very Happy , per cert, per la part que em toca, dir-vos que quan es va planejar la primera baixada a Prades no en teníem ni idea del que passaría, en principi ens pensavem això, que era una "baixada des de Prades" però la sorpresa va ser, com bé diu en Dani, que; primer hi havía neu fins els genolls en alguns trams (sort que algú va portar bosses de plàstic que vàrem fer servir de mitjons, i segona, que la tal baixada no era ben bé baixada, doncs ens và tocar empenyer la bici durant un bon tram, uffff!!!

De totes maneres en tinc un bon record, per cert, crec que fà menys de 20 anys, no em poseu mes anys dels que tinc, en deu de fer uns deu o quinze màxim, però el Xavi Marcos segur que ho sap amb exactitut....

salut
Dari
Dari

Nombre de missatges : 47
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 54
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dv Nov 26, 2010 1:59 pm

Dari escrigué:Jo vindré!!! Very Happy , per cert, per la part que em toca, dir-vos que quan es va planejar la primera baixada a Prades no en teníem ni idea del que passaría, en principi ens pensavem això, que era una "baixada des de Prades" però la sorpresa va ser, com bé diu en Dani, que; primer hi havía neu fins els genolls en alguns trams (sort que algú va portar bosses de plàstic que vàrem fer servir de mitjons, i segona, que la tal baixada no era ben bé baixada, doncs ens và tocar empenyer la bici durant un bon tram, uffff!!!

De totes maneres en tinc un bon record, per cert, crec que fà menys de 20 anys, no em poseu mes anys dels que tinc, en deu de fer uns deu o quinze màxim, però el Xavi Marcos segur que ho sap amb exactitut....

salut

COm si em digues el Xavi Marcos que va ser pel 91 la primera pero potser em confonc,... pero vaja, si ell mateix esta llegint el ppost que ens corregeixi Razz
La idea es la de recuperar l'esperit inicial de la Baixada de Prades tal i com me la va explicar el Xavi pero clar,.... les condicions climatiques no les podem preveure, jejejeje Laughing
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dani Dv Nov 26, 2010 2:41 pm

GasAttack escrigué:el tram final arribant a Albiol i la trialera de les virtuts o ets un figura o allo ho baixes tot a peu

Crec que és el tros que em vaig perdre Neutral
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  sosonino Dv Nov 26, 2010 2:48 pm

La 1ra edició es va fer l'any 95, amb poc fred i molta pluja del pont de Goi a Valls , la neu ens la vem trobar els altres anys, 96 i 97
sosonino
sosonino

Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 07/02/2008
Edad : 54
Ubicació : damunt de la bici sempre que puc

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dv Nov 26, 2010 4:08 pm

sosonino escrigué:La 1ra edició es va fer l'any 95, amb poc fred i molta pluja del pont de Goi a Valls , la neu ens la vem trobar els altres anys, 96 i 97

osti,.... pos si no em fallen els calculs aquesta sera el 15é aniversari de la sortida, no?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Xabyarce Dv Nov 26, 2010 6:30 pm

Yo teng k ir komo el año pasao pero intentare llegar kn la bike entera jaja no komo laño pasao k se me desmonatava a trozos jaja

Xabyarce
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Campa Dg Nov 28, 2010 6:40 pm

Jo només vull que tothom s'ho passi bé sense patir per trams massa tècnics pale S'han de potenciar aquestes sortides oficials del club entre els nous socis per tal de que la participació sigui la més alta possible sense perdre la finalitat de la mateixa Wink
Campa
Campa

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 05/10/2009
Edad : 44
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  neigüi Dl Nov 29, 2010 7:50 pm

Jo hi vaig anar al 97-98-99 i no sé si després ja es va deixar de fer uns anys, fins al 2000 i pico. Recordo passar molt fred sempre, però l'any de la nevada va ser espectacular.
Pel tema de recorregut hi ha moltes possiblitats. A mi m'agraden les trialeres, els senderons. L0any passat vaig comprar-me 2 parcel·les en caigudes espectaculars. No vam passar per les Virtuts, sinó pel sender de la Font de l'Irla, que no és precisament friride, però ja se sap que cadascú té el seu estil favo de ciclisme.
Espero que la sortida funcioni molt bé, llàstima que me l'he de perdre de nou per un defecte a la frontissa. Ja explicareu.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dl Nov 29, 2010 10:42 pm

neigüi escrigué:Jo hi vaig anar al 97-98-99 i no sé si després ja es va deixar de fer uns anys, fins al 2000 i pico. Recordo passar molt fred sempre, però l'any de la nevada va ser espectacular.
Pel tema de recorregut hi ha moltes possiblitats. A mi m'agraden les trialeres, els senderons. L0any passat vaig comprar-me 2 parcel·les en caigudes espectaculars. No vam passar per les Virtuts, sinó pel sender de la Font de l'Irla, que no és precisament friride, però ja se sap que cadascú té el seu estil favo de ciclisme.
Espero que la sortida funcioni molt bé, llàstima que me l'he de perdre de nou per un defecte a la frontissa. Ja explicareu.

home, sempre ens fa falta algu per a preparar l'esmorzar Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  neigüi Ds Des 11, 2010 12:38 am

No sé, li estic agafant gustet al de dormir els diumenges fins a taluries
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dani Ds Des 11, 2010 4:28 pm

neigüi escrigué:No sé, li estic agafant gustet al de dormir els diumenges fins a taluries
si es que ja et dic jo... la teva blanqueta necessita distreure's. Suspect
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dari Ds Des 11, 2010 9:50 pm

Ostres!!, finalment ho tinc "xungo" per venir ja que durant aquesta propera setmana se m'han complicat els temes laborals i no es plan de sortir també tot el matí del diumenge, o sigui que, en principi, no vindré...

Que us vagi bé el 15è aniversari, ja posareu fotos de l'"eventu"... Smile

salut
Dari
Dari

Nombre de missatges : 47
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 54
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty baixada a prades

Missatge  dog Dl Des 13, 2010 8:34 pm

ei dani que te la deixi el mateus x fer la baixada a prades aixi li treu la pols ajajaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  neigüi Dl Des 13, 2010 9:14 pm

On serà l'esmorzar?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty baixada de prades

Missatge  roberto Dl Des 13, 2010 11:37 pm

Hola yo si que estaré este domingo espero disfrutar lo mismo o mas que en conserola nos vemos lol! lol! cheers cheers

roberto
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dt Des 14, 2010 1:36 am

neigüi escrigué:On serà l'esmorzar?

He pensat que a l'Aixavega ja que esta de pas i hi ha font per reomplir aigua.... Montral ho descarto ja que passem per la part baixa i si hem de pujar fins al poble "matarà" a mes d'un, entre els que m'incloc Very Happy:D:D
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Dani Dt Des 14, 2010 4:09 pm

dog escrigué:ei dani que te la deixi el mateus x fer la baixada a prades aixi li treu la pols ajajaj

això! això! que me la porti abans de cada baixada! lol!

Ara mateix amb les agulletes que tinc ni ganes d'haver d'arrastras més pes del que é la meva. scratch

ens veiem!
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  neigüi Dc Des 15, 2010 2:28 pm

Si algú la necessita, tinc també la doble light reformada i xttitzada.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  GasAttack Dc Des 15, 2010 11:54 pm

Avui al meteo.cat han pintat pluja per diumenge que fem?

a) apalcem al gener?
b) ho canviem a dissabte esperant a que no s'avancin les pluges?

Cal decidir-ho ja mateix pq s'ha d'avisar al bus del canvi.
Jo optaria per aplaçar-ho ja que amb pluja es anar a patir innecesariament a part que molta gent decidirà no venir.

Espero opinions

Gracies
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  roberto15111974 Dj Des 16, 2010 1:52 am

Yo votaría por mantener el dia, puesto que otro día puede que otro día no le venga bien a otra gente o tengan otros compromisos, sobre la opción de hacerla en enero pienso que en enero después de reyes esta la pica así que entre una cosa y otra al final nos plantamos en febrero ,no se si os parecerá bien pero es lo que pienso.
roberto15111974
roberto15111974

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 05/12/2010
Edad : 49
Ubicació : reus

http://nosvemosenlacima-roberto.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Campa Dj Des 16, 2010 2:01 pm

Pos vinga! vinga!, que hem de portar neu a sobre de la bike!!!!! jejeje
Campa
Campa

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 05/10/2009
Edad : 44
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari) Empty Re: Baixada de Prades 2010: retorn als origens (15é aniversari)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum