BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

+5
GasAttack
neigüi
dog
Dani
BlackJou
9 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  BlackJou Dg Gen 16, 2011 4:37 pm


Aqui teniu les classificacions d la prova: http://webfacil.tinet.org/usuaris/bttvalls/Classificacions_RDS11_20110222222004.pdf

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aquest any renovem el format del Rei del Senderó, convertim el RDS en una Challenge competitiva enfocada als més intrèpids, sense perdre l'escència original de la prova. El nou format pretén realitzar diferents proves durant l'any (reis del senderó) i revitalitzar tot el moviment baixador del club. Així doncs, tenim pensat fer tres proves en tres senderons diferents i amb tres perfils diferents cadascuna.

1a prova RDS'11 - 20 febrer - Turó 4 vents (RDS'10).
2a prova RDS'11 - Senderó Cartutxos.
3a prova RDS'11 - Yeti 2.

* senderons subjectes a canvis.

Per aquest any, a la primera prova, retrobarem el senderó de l'any passat situat al turó del 4 vents, amb el mateix traçat tècnic i entretingut, molt divertit i a l'abast de tots els públics amb un traçat força freeride.

DADES:

• Lloc de trobada: Camp de futbol de Fontscaldes.

• Localització del tram cronometrat: Boscos de Valls, Mineta.

• Categories:
o Sènior (+18 ).
o Júnior (12 -17).

• Preus:
o Socis: gratuït.
o No socis: 5€.

• Horaris de l’activitat:
o 8,00h. Obertura d’inscripcions.
o 9,00h. Tancament d’inscripcions.
o 9,30h. Inici 1a mànega.
o 10,30h. Inici 2a mànega.
o 11,30h. Final de la cursa i recompte de resultats.
o 12,00h. Esmorzar i entrega de trofeus.

• Premis:

o Premis als 3 primers de cada categoria.

Per la primera prova, que coincideix amb carnaval, es faran guardons especials:

o Premi al més ràpid, al més lent, al més accidentat, al més original ... i guardons a tots els assistents.

NORMES DE SEGURETAT: obligatori l'ús del casc, guants i proteccions com a mínim als braços i als genolls.

• Informació:

bttvalls@bttvalls.org
636-016-222 òliver

P.D.: El 19 de febrer realitzarem el dia del senderó que no serà res més que un reconeixement del traçat pel Rei del Senderó.


Editat per darrera vegada per BlackJou el Dj Gen 27, 2011 10:23 pm, editat 3 cops en total
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Dani Dl Gen 17, 2011 1:39 am

Que passa jouuuuuu!! jejeje

Pels intrèpids a canviar traçades dels senderons jo proposo unir el senderó dels 4 vents amb la mineta, el tram d'enllaç és un pèl planer, però segur que trobearieu alguna traçada digna. Només de pensar-hi m'emociono!

Si fos possible aquest recorregut jo voto pq cada any fos el mateix jajajaja affraid
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  BlackJou Dl Gen 17, 2011 1:56 am

L'empalmada del Turó 4 vents amb Mineta la podreu gaudir amb menys de 2 setmanes. Hi estem treballant!

El problema de fer un traçat tant llarg és l'enllaç i la duració, que resta festa a l'aconteixement, però per mi aquesta connexió de senderons serà després del Yeti el 2n senderó obligat a cada sortida.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty rei del sendero

Missatge  dog Dj Feb 10, 2011 9:36 pm

com mola el cartell ualaaaaaaaaaaaaaaaaaa i la fotu queda autentica ajajaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Dani Ds Feb 12, 2011 4:01 pm

He passsat aquest matí pel senderó del turó dels 4 vents i menys disfrutar-lo he fet de tot, caure i netejar-lo no he parat.
Algun il·luminat sunny s'ha dedicat a posar els troncs caiguts que senyalen la direcció al mig de la traçada, això encara, però després d'una de les curves de dalt m'he trobat un munt de branques juntes affraid i me les he empassat de ple amb la conseqüent SANTA ostia drunken , les he apartat, i a partir d'aqui doncs a baixar desconfiat i treient tots els munts de troncs i apartar els que estaven en la traçada, vaja... que m'he tirat hora i mitja per allí caminant amunt i avall.
El salt de la part de dalt abans de passar el camí està destrossat jo l'hi he posat un dels dos troncs, però no us en fieu. lol!
Ah i la entrada l'he deixat tapada per si hi torna a passar l'il·luminat sunny i tenim sort de que es cregui que està igual. Si el veieu us dono permis per donar-li el meu tlf. Evil or Very Mad
20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Judo
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  neigüi Dg Feb 13, 2011 2:14 am

Ja m'hi vaig fixar el divendres, però com que era quasi les 6 i s'anava a fer fosc, vaig fer els trams a peu i vaig avisar al confeccionador del sender!
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  BlackJou Dg Feb 13, 2011 10:35 pm

Ho sé!!! sembla ser que tenim algú que ens està boicotejant akest senderó! Espero que no tinguem problemes amb el RDS. Es com si algú li hagués dit a l'amo o algo per l'estil. Tot aixó ve arran del marcatge de la conexió del rds'10 amb la mineta. El dia del RDS haurem de fer una revisió abans de baixar.

Em sap greu per tots els usuaris, però hem de pensar que és un terreny privat que ja en els seus inicis havia donat problemes a l'hora d'organitzar activitats amb el club.



BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dg Feb 13, 2011 11:09 pm

BlackJou escrigué:Ho sé!!! sembla ser que tenim algú que ens està boicotejant akest senderó! Espero que no tinguem problemes amb el RDS. Es com si algú li hagués dit a l'amo o algo per l'estil. Tot aixó ve arran del marcatge de la conexió del rds'10 amb la mineta. El dia del RDS haurem de fer una revisió abans de baixar.

Em sap greu per tots els usuaris, però hem de pensar que és un terreny privat que ja en els seus inicis havia donat problemes a l'hora d'organitzar activitats amb el club.




de ser epoca d sabotejar senderons pq fa ben poc baixant pel senderó que baixa del Catarí fins a FIguerola, el que vam fer per la Morrot, em vaig trobar 3 vegades un mur de pedres fet expressament al mig de la traçada.

Si es l'amo esta en el seu dret clar,... pero toca molt els cullons!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Dani Dl Feb 14, 2011 3:45 pm

GasAttack escrigué:
Si es l'amo esta en el seu dret clar,... pero toca molt els cullons!

Està en el seu dret de provocar-nos lesions?? a mi la estarracada pel terra no me la treu ningú, a mi si em posen un cartell sabré el que volen, sino, l'únic que m'imagino es algú que és curt de ment.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dl Feb 14, 2011 5:02 pm

Dani escrigué:
GasAttack escrigué:
Si es l'amo esta en el seu dret clar,... pero toca molt els cullons!

Està en el seu dret de provocar-nos lesions?? a mi la estarracada pel terra no me la treu ningú, a mi si em posen un cartell sabré el que volen, sino, l'únic que m'imagino es algú que és curt de ment.

no home, no trasgiversis les meves paraules,.... esta en el seu dret d'impedir el pas per les seves terres. De fet si es privat nosaltres no tenim perque fer-hi res alli, oi?
Pero tampoc estic dient que els pals pel mig els hagi posat l'amo,.... tambe podria ser algu curt de gambals que te ganes de follón i jasta.
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  BlackJou Dt Feb 15, 2011 4:17 pm

Per cert, com teniu les disfresses? ja les teniu a punt? Almenys si ve l'amo que ens prengui per sonats i així la condemna no serà tan greu jajaja.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Admin Dv Feb 18, 2011 10:51 pm

US animo a tots que participeu a aquesta primera prova perque el senderó s'ho mereix.
es un dels senderons mes macos de la zona i tot i estar aprop de valls no es gaire conegut pel gran public ( el repetxó que te per arribar a la sortida te part de culpa)
Moltes curves lentes, peraltes, petites pujades, curves rapides.... es un dels senderons mes complerts. Apte per tothom ja que no hi ha cap lloc complicat per baixar. Una de les meves parts preferides son les curves contrapareltades del inici, en les quals s'ha d'entrar a la velocitat adequada si no es vol sortir recte....

Els primers llocs estaran copats per bons baixadors pero que també tinguin un bon estat de forma ja que les zones de pedalar son molt importants.

Ens veiem diumenge fikis i riders!
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  neigüi Ds Feb 19, 2011 5:36 pm

Esteu a punt? Jo si, però amb poc octanatge al motor, però tot arribarà...potser per l'enduro?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dg Feb 20, 2011 12:44 am

Ja tinc el cotxe carregat d fatu!
FIns dema!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Gustin Dl Feb 21, 2011 12:25 pm

bones!! soc l´Agustin un del 4 de groc (Xiulets) que vam anar a pasa un bon mati am vosaltres! di que va esta molt be la curseta y la gent de P.M. tambe, a la seguent ens tornarem a veure! saluts a tots!

Gustin

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 21/02/2011
Ubicació : Reus

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Gustin Dt Feb 22, 2011 1:01 pm

cuan possaran les fotos y videos si ni an? gracies!

Gustin

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 21/02/2011
Ubicació : Reus

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dt Feb 22, 2011 1:25 pm

Gustin escrigué:cuan possaran les fotos y videos si ni an? gracies!

de fotos i videos n'hi ha pel facebook.

Els companys que van fer les fotos al final les han de penjar un dia d'aquests a la galeria picasa del club (Secció FOTOS de la pagina web www.bttvalls.org)

Les classificacions espero poder-les enjar avui a la nit
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  rosa Dc Feb 23, 2011 12:10 am

ja teniu algunes de les fotos al picassa del club: http://picasaweb.google.com/BTTValls
ens veiem a la pròxima!!! Wink

rosa

Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 07/06/2008
Edad : 40
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dc Feb 23, 2011 12:24 am

EN aquest enllaç hi han les classificacions de la primera prova dl RDS'11

http://webfacil.tinet.org/usuaris/bttvalls/Classificacions_RDS11_20110222222004.pdf
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Campa Dc Feb 23, 2011 1:44 am

Encara falten les meves fotos. Perdoneu la tardança però toy FULL!!!! xD
Campa
Campa

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 05/10/2009
Edad : 44
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dc Feb 23, 2011 11:17 am

CªmP@ escrigué:Encara falten les meves fotos. Perdoneu la tardança però toy FULL!!!! xD

el que passa es que sont an dolentes que et fa vergonya posar-les,..... confessa-ho! XD
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  rosa Dc Feb 23, 2011 10:40 pm

serà que l'alumna ha superat al profe? hahaha Razz
(és broma!)

rosa

Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 07/06/2008
Edad : 40
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dj Feb 24, 2011 2:02 am

rosa escrigué:serà que l'alumna ha superat al profe? hahaha Razz
(és broma!)

no se jo si es broma, eh..... XD
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Dani Dj Mar 03, 2011 11:23 am

CªmP@ escrigué:Encara falten les meves fotos. Perdoneu la tardança però toy FULL!!!! xD
tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  GasAttack Dj Mar 03, 2011 12:03 pm

Dani escrigué:
CªmP@ escrigué:Encara falten les meves fotos. Perdoneu la tardança però toy FULL!!!! xD
tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..tic, tac, tic, tac,..

Campa demision! Campa demision!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS) Empty Re: 20 de febrer - Rei del Senderó 2011 (CLASSIFICACIONS)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum