BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

post crític!!

4 participantes

Ir abajo

post crític!! Empty post crític!!

Missatge  lo del tros Dg Oct 30, 2011 7:15 pm

Bones gent
dues coses....(la primera no es del Morrot)
1.- al senderó de la mineta, s'observa que es van fent "obres". Si s'ha demanat permís a l'amo, em callo, però anem amb cuidado que el bosc NO es de tots.

2.- Potser val la pena, que desde l'organització del Morrot, es torni a fer el circuit, ja que ja han passat 15 dies i donant un tomet pel terme també es poden veure coses de la marxa. I no es per críticar, si no que fa anys, ja vam patir quasi en carn, que "els del color de l'esperança" ens volia fotre una denuncia que hauriem quedat aplanats. (mes d'una cinta la vaig treure, però totes ja......)

Raül
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  Campa Dl Oct 31, 2011 1:08 am

lo del tros escrigué:Bones gent
dues coses....(la primera no es del Morrot)
1.- al senderó de la mineta, s'observa que es van fent "obres". Si s'ha demanat permís a l'amo, em callo, però anem amb cuidado que el bosc NO es de tots.

2.- Potser val la pena, que desde l'organització del Morrot, es torni a fer el circuit, ja que ja han passat 15 dies i donant un tomet pel terme també es poden veure coses de la marxa. I no es per críticar, si no que fa anys, ja vam patir quasi en carn, que "els del color de l'esperança" ens volia fotre una denuncia que hauriem quedat aplanats. (mes d'una cinta la vaig treure, però totes ja......)

Raül

Hola Raül,

Primer de tot gràcies per fer-nos avisar de que poden quedar cintes de la pedalada encara per treure, cosa que m'ha sobtat de llegir. En la primera pedalada del Morrot es va treure la setmana posterior a la mateixa ( es volien treure més ràpidament però no va ser possible i crec que, tot i així, es va poder fer força ràpid ) i en aquesta segona edició s'ha intentat treure les cintes i fletxes EL MATEIX DIA, al finalitzar la pedalada, una d'aquestes persones era jo, membre de l'organització que la mateixa tarda i juntament amb més companys vam agafar un 4x4 per reseguir en circuit llarg i part del curt i treure-ho tot. Altres membres de l'organització va fer la resta de trams. És per això que, sabent que la neteja de cintes el mateix dia era un objectiu primordial, em sorpèn aquesta crítica. Ens pots dir en quina zona les has vist? Pensa tmb que mentres marcavem els circuits, vam treure cintes que no eren nostres ni de la pedalada del morrot. Segurament eren d'altres activitats esportives que s'havien desenvolupat anteriorment. Entenem la teva crítica i la compartim però crec que aquesta crítica també l'hauries de fer extensible a les altres activitats que s'organitzen en aquestes contrades i que per error tmb deixen alguna marca i que altres entitats han de treure per no embrutar l'entorn. Per la nostra part només dir-te que Hi hem posat la máxima cura en deixar l'entorn net i que si s'ha de repassar de nou es farà amb molt de gust. Cuidar l'entorn natural és primordial per gaudir-lo durant molts anys!!! Wink

El tema de la Mineta sabem que hi passen bicicletes de muntanya però tothom hi passa. És un camí que trobes gent caminant i en bicicleta de muntanya, amateurs, families, corredors... No és gens difícil veure gent passant o pedalant per allí. Crec que és el propietari la persona més indicada per tractar aquest tema i si està molest/a pel pas de gent, ha de ser ell o ella qui ha de parlar amb les autoritats pertinents per solventar-ho. Només dir-te que la pedalada del Morrot, en un inici, es volia fer passar per alli. Al ser propietat privada, vam desistir de passar-hi i/o demanar permís. Des de la junta volem que quedi ben clar que el nostre Club respecta les propietats privades i LA NO MODIFICACIÓ DELS CAMINS I ENTORNS NATURALS. Si hi han hagut modificacions a la Mineta, el Club BTT Valls no hi te res a veure. Tot i així seria bo que ens expliquesis les raons en les quals et bases per tal de dir que el nostre Club ha sigut qui ha fet aquestes "obres". confused confused Al igual que, com bé has dit tu, s'ha d'anar amb cuidado amb el bosc, també s'ha d'anar amb cuidado en fer certes acusacions infundades silent

Moltes gràcies per la crítica. Totes són ben rebudes per tal de millorar dia a dia.

Joan

Vicepresident BTT Valls i Alt Camp


Editat per darrera vegada per Campa el Dl Oct 31, 2011 4:50 am, editat 4 cops en total
Campa
Campa

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 05/10/2009
Edad : 44
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  GasAttack Dl Oct 31, 2011 1:33 am

.


Editat per darrera vegada per GasAttack el Dl Oct 31, 2011 8:00 pm, editat 2 cops en total
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  GasAttack Dl Oct 31, 2011 3:23 am

Les cintes i les senyals de la zona que comentes van ser retirades ahir a la nit.

Gracies per comentar-nos-ho


Editat per darrera vegada per GasAttack el Dl Oct 31, 2011 8:01 pm, editat 1 cop en total
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  lo del tros Dl Oct 31, 2011 10:03 am

Ja veig que us ho heu agafat molt be.
torno a repetir....que he vist lo de la mineta i lo de la cursa del morrot, on s'hi podia veure senyals de "X" o fletxes amb l'esctrit de bttValls.org, llavors, només us informo de lo que ja ens va passar a naltros ja fa un grapadet d'anys, on ens volien denunciar al dijous següet de la marxa.
No estic acusant a ningú del club, i molt menys us poso en dubte les ganes de fer coses.

us he de dir que NO tornarè a dir res de lo que he vist, ja que veig que us ho agafeu com una acusació directa enlloc de veureu de manera com si parlessim pel carrer i poder ajudar a lo que sigui.
NO he posat res al diari, ni a altres foros deixant malament a ningú ni organització, ho he posat aquí a btt valls per ser sols informatiu.........però tranquils, no contestarè res mes, que torno a dir, veig que us ho agafeu amb el sentit contrari del que volia ser inicialment.

perquè m'entengueu totalment.........si esteu cuinant i veig que agafeu la paella per un lloc que no es el mànec, doncs us dirè: alerta que us cremeu, llavors si repliqueu, doncs us he de dir agafeu la paella per on vulgueu, endavant si us voleu cremar.
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  GasAttack Dl Oct 31, 2011 11:20 am

.


Editat per darrera vegada per GasAttack el Dl Oct 31, 2011 8:00 pm, editat 1 cop en total
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  lo del tros Dl Oct 31, 2011 11:38 am

No he volgut acusar a ningu, si no que he escrit lo que he observat donant un tomb pel terme....
i mes m'estimo que s'enfadeu amb mi, quan us escric tot això que no pas que us arribi una carta certificada o algo així
perdó per tornar a escriure algo després d'haber dit que no ho faria.

i ja sabeu que si us he d'ajudar, doncs ho faig, igual que ho faig amb altres marxes. i no sols d'aquest terme
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  Campa Dl Oct 31, 2011 12:47 pm

Bones Raül,

T'agraïm que ens hagis avisat de cintes i marques encara per treure. De fet li diem a molta gent que si en veu, que ens ho faci saber precisament per aquest motiu. Tot i així, aquest tram, feia uns dos o tres dies que ho haviem d'anar però per motius varis, no s'hi ha pogut. Si en veus alguna més ja ens ho faràs saber Wink

pel que fa el teme espinat de la Mineta, intenta compendre que és un Foro on hi passa molta gent i ho llegeix molta gent. Comentaris com aquest, que es poden fer amb bona intenció, poden ser entesos de moltes maneres i no volem que el Club tingui mala imatge o la gent pensi que és un club que no respecte els entorns naturals. Quan vaig llegir l'escrit, ho vaig entendre de manera acusatoria ( comentari en un foro d'un club de btt... ANEM en cuidado = nosaltres ) Crec que comentaris que poden ser greus s'han d'intentar enviar via mail al Club i no pas públicament en un foro. Repeteixo: ja està bé que es digui però el COM ES DIU tmb és molt important. Moltes persones s'ho poden pendre malament. Personalment, ho vaig llegir en aquest sentit i crec que no soc l'únic. Son coses greus que s'han d'anar molt en compte a l'hora d'escriure-les en un foro. La Junta te molt clar que l'imatge del Club ha de ser la millor.

Novament, moltes gràcies per avisar-nos de les cintes i esperem que tots junts poguem gaudir dels boscos molts anys més!!! cheers

Salut i pedals!!!!
Campa
Campa

Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 05/10/2009
Edad : 44
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  Dani Dc Nov 09, 2011 11:37 pm

Hola,
a mi m'agradaria tb dir la meva.
1er. Sols comentar que les paraules escrites en forums sempre es poden malinterpretar per les dues bandes. Hi ha les icones gestuals o emoticons que poden ajudar. Una mateixa frase canviant la entonació (parlada) ja es pot interpretar de diferents maneres.

2on. A la mineta ja fa un temps que algú hi va construïr un petit salt a mig recorregut més o menys, durant varis mesos s'havia anat deteriorant. Soc un habitual de passar per allí tot i que ara fa unes 3 setmanes que no hi passo, no sé si et referèixes a això o es que hi han fet més canvis.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  Dani Dl Nov 28, 2011 7:55 pm

mmmmmmm... ahir vaig passar-hi (no massa a poc a poc) no vaig veure canvis en el traçat del senderó. Es podria dir quins son.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

post crític!! Empty Re: post crític!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum