8-9 de Març - Descens Sant Andreu de la Barca
4 participantes
Pàgina 1 de 1
8-9 de Març - Descens Sant Andreu de la Barca
Doncs, un altre any més el Gran Premi Marzocchi de Sant Andreu, inicia la temporada de la Copa Catalana de Descens.
Aquest any en data de 8-9 de Març, just el dia desprès de l'Assemblea del Club.
Doncs això, us ho recordo perquè aneu obrin boca, i aneu entrenant els Downhillers, que es un Descens de molt pedaleoooo... i sense oblidar la pujada caminant per a fer el circuit.
Jo a veure si algú em fa un lloc per a fer bones fotos i les pugueu penjar a la web del Club, dels BikersValls que hi aneu.
Apa doncs!! A entrenarrrrrrrr!
Aquest any en data de 8-9 de Març, just el dia desprès de l'Assemblea del Club.
Doncs això, us ho recordo perquè aneu obrin boca, i aneu entrenant els Downhillers, que es un Descens de molt pedaleoooo... i sense oblidar la pujada caminant per a fer el circuit.
Jo a veure si algú em fa un lloc per a fer bones fotos i les pugueu penjar a la web del Club, dels BikersValls que hi aneu.
Apa doncs!! A entrenarrrrrrrr!
Re: 8-9 de Març - Descens Sant Andreu de la Barca
ala dons el primer de la temporada ja no el puc fer....
viatge de fi de curs...
però tampoc nose si correria ehh
viatge de fi de curs...
De Can Pastilla- Nombre de missatges : 18
De Can Pastilla escrigué:ala dons el primer de la temporada ja no el puc fer....
viatge de fi de curs...
Aquest del Pol... jejeej.
Bikers Valls Dh Team hi serà present!!!! intentarem fer un ple de membres (6 corredors: 1 master 30, 1 sots23, 2 rigides, 1 elit i 1 infantil). Carpa, mecànic i potser fotògraf. Apa ens veiem.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
potser que intenti pujar...(penseu que l`arribada es al costat del circuit de BMX Race) .A mes la gent de MC Stº Andreu colaboran de forma activa amb la (oulego,santi,pascualin...)colaboran de forma activa amb la Old School BMX 80`s.
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Bob Haro escrigué:potser que intenti pujar...(penseu que l`arribada es al costat del circuit de BMX Race) .A mes la gent de MC Stº Andreu colaboran de forma activa amb la (oulego,santi,pascualin...)colaboran de forma activa amb la Old School BMX 80`s.
L'any passat estaba ple el circuit de Bikers, jeje... jo també hi vaig entrar una mica, i no vegis com cansa el circuit és tècnic jeje... però xulo, per allà també hi havia el Juanma de SantAndreu fent un salts que deunido... com és nota que competeix el tio jeje.
"chinchan"(juanma) es un crk el tio...
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Bob Haro escrigué:"chinchan"(juanma) es un crk el tio...
Si que es crack si, ara el que ho fa bé és el Paquito, que li esta fotent canya i no vegis, té molt que dir eh!! És jovenet a més, també promet molt jeje.
Per allà Sant Andreu i Terrassa, hi ha bona cantera catalana de BMX.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum