BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

+4
RAKSO_5XC
GasAttack
Dani
BlackJou
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  BlackJou Dt Jun 23, 2009 2:29 pm

GasAttack escrigué:estaria be saber la ruta que es fa a la sortida,.... algu la sap? o s'improvitzarà sobre la marxa?

Només dir-te que serà molt assequible, sortir de Valls direcció Fontscaldes per anar a buscar el traçat de la MAXIAVALANCHE i veure els "locos de la colina" passar per aconseguir un pernil. No s'arribarà ni a l'alçada de Miramar, si a l'alçada del centre de rehabilitació de drogadictes, lloc proper al tram del pernil. Pots/podeu proposar alguna ruta si vols? Tenint en compte que hem d'arribar al centre aquest i acabar al pavelló de Fontscaldes.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  GasAttack Dt Jun 23, 2009 5:24 pm

Bad_Presi escrigué:
GasAttack escrigué:estaria be saber la ruta que es fa a la sortida,.... algu la sap? o s'improvitzarà sobre la marxa?

Només dir-te que serà molt assequible, sortir de Valls direcció Fontscaldes per anar a buscar el traçat de la MAXIAVALANCHE i veure els "locos de la colina" passar per aconseguir un pernil. No s'arribarà ni a l'alçada de Miramar, si a l'alçada del centre de rehabilitació de drogadictes, lloc proper al tram del pernil. Pots/podeu proposar alguna ruta si vols? Tenint en compte que hem d'arribar al centre aquest i acabar al pavelló de Fontscaldes.

ja miraré algo,... on esta el centre aquest? i a quina hora s'ha de ser al pavelló?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  GasAttack Dt Jun 23, 2009 7:41 pm

xeics,... em despenjo de l'aplec.

Aquesta tarda he petat per segona vegada el cuadre de la PUTOFLEX... no m'ha durat ni un mes el cuadre nou. Estic fins alc ullons d'aquests fills de puta, ara nomes tinc clar que a la que arribi el cuadre nou m'en desfaig d'ell pero rapid!

Estic fatal emocionalment,... tinc la moto esperant un peritatge per una afectació com a tercer en un accident de transit, segins el seguro tardaran 2 setmanes per obtenir el informe d'atestats. Feia just una setmana que sortia de 2 setmanes sense moto pq tenia problemes amb el radiador de l'oli, tinc la factura pendent de pagar i la paga extra sense arribar... Encara no fa un mes que vaig sortir d'una sequera de 2 mesos sense bici per la "maravella" de garantia de PUTOFLEX, y ara, tornem-hi un altre cop..... QUINA MERDA D'ESTIU QUE M'ESPERAAA!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  BlackJou Dt Jun 23, 2009 8:41 pm

Ànims GasAttack!!!! Et vindria bé una mica de distracció, et podries arribar el diumenge a l'esmorzar (sobre les 11h al pavelló de Fontscaldes) i evadir una mica tots aquests poblemes tot fent-la petar i rient una estona.

Ànims de nou!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  neigüi Dj Jun 25, 2009 3:51 pm

Ja estic preparant la bici. A veure si la puc anar a provar amb neumàtics gruixuts.
Sabeu que estaria de PM, poder fer 2 baixades diumenge. Podríem muntar un sistema de remuntadors. Al meu cotxe hi podria posar 3 bicis. Si marxem aviat i combinem cotxes podria ser fàcil de fer. Qui s'hi apunta?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty aplec de st joan

Missatge  dog Dj Jun 25, 2009 4:25 pm

ei mateus io ia els ie comentat algu k si voleu us pujaria fins dalt i si voleu no em costa res tornarvus a pujar uooooo lunik k u volia fer am la meva furgo k i caben mes bikes x no se si la tindre pel diumenge ahahha avui nan a treballar se ma espatllat la marxa enrera ajaj demar la portare al taller i verem si disabte la pot tindre llesta i nira de cullons xke i caben forces bikes uooooooooooooooooooooooooooooooo

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  GasAttack Dj Jun 25, 2009 10:00 pm

Nois, per la Maxiavalanche he suposat que tothom acabareu la baixada pel Yeti 2 (el del tubo) així que estaré per allí fent fotos.
Pero com ja he dit al Facebook,... si no m'espereu per l'esmorzar us quedareu sense veure'n ni una de foto!!! Suspect
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  neigüi Dv Jun 26, 2009 3:23 pm

Dog, aniria de PM. Jo el meu segur que el porto. Si de cas després ens truquem per quedar. QUI MÉS S'ANIMA per fer unes baixades el mateix diumenge?.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Diumenge 28

Missatge  Calimero Ds Jun 27, 2009 12:42 pm

Jo no ho se segur si dema anire per q feia temps q no agafaba la vici desde la prades-valls. Si la dona em deix i tinc forces ja q avui he sortit per entrenar una mica i no estic masa en forma. Si aixo ens trovem a les 9 est
bus.

Calimero
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  GasAttack Dg Jun 28, 2009 12:01 am

Sembla que ho faci expressament pero us prometo que no es aixi,... al final dubto que pugui venir dema.Crying or Very sad Crying or Very sad
Aquesta tarda al entrar a la dutxa he aixecat massa poc el peu i m'he fotut un talegasso al dit petit contra el marc de la mampara que ara estic amb seriosos dubtes de si me l'he trencat/esguinzat o no (si dema em segueix fent mal aniré a urgencies).

Així que no compteu amb mi per dema, ni per les fotos ni per l'esmorzar,.... si dema al llevar-me veig que la cosa ha millorat igual si que vinc, pero no ho tinc gens clar. Si vinc ja ens veurem i si no doncs que us ho passeu molt be i a disfrutar!

PD: porto uns dies de mala lluna que em fan replantejar seriosament el fet de ser supersticiós,... joder! Suspect Mad
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Collunut

Missatge  Calimero Dg Jun 28, 2009 1:40 pm

Hola companys de btt valls. Avui al mati he tingut el plaer de poguer acompañarvos ens la sortida q heu organitzat el club btt valls.No cal ni parlarne del avalancherus-pernilistics, son uns fieras!!! Ha estat un exit en tots els sentits, compañia, el ritme a l'abast de tohom i com no un esmorçar que es mereix un 10 per la bona organitzacio. Us estic molt agrait per aquest bon rato de bona compañia i sisplau no cambieu mai.

Calimero
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  neigüi Dg Jun 28, 2009 10:22 pm

D'aqui a una estona extens reportatge fotogràfic de la festa més biker de l'any. Gràcies al kim per remontar-nos, als encarregats de l'esmorzar o als que s'han animat a participar.
Per cert, quins bots que fan aquest jovent!!!
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty afotos megavalanche 2009

Missatge  neigüi Dl Jun 29, 2009 12:34 am

Ja hi ha fotos. El darrer ées un video interessant, Apa!
http://picasaweb.google.es/cristillorach/200906Megaavalanche#
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  BlackJou Dl Jun 29, 2009 10:25 pm

Molt guapes les fotos, però en volem més!!!!

Jo també agraeixo la participació d'aquells i aquelles que ho han fet possible tot plegat!!!

Gràcies!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  GasAttack Dv Jul 03, 2009 11:21 am

Una mica tard pero aqui tenbiu les meves fotos:

http://picasaweb.google.es/fabregasx/AplecBikerBTTVallsIAltCamp2009#

perdoneu la mala qualitat de les de la maxiavalanche, per la proxima prometo millorar-les Embarassed
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  BlackJou Dv Jul 03, 2009 9:54 pm

GasAttack escrigué:Una mica tard pero aqui tenbiu les meves fotos:

http://picasaweb.google.es/fabregasx/AplecBikerBTTVallsIAltCamp2009#

perdoneu la mala qualitat de les de la maxiavalanche, per la proxima prometo millorar-les Embarassed

Moltes gràcies!!! I estan de put* mare, de vritat.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09 - Página 2 Empty Re: Canvi data: 28 de juny - Esmorzar Biker '09

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum