Anem divendres al Tour?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Anem divendres al Tour?
Eii!! Dimarts torno per terres vallenques. Suposo que ja sabeu que aquest any el Tour ve a catalunya. Dijous la etapa acaba a barcelona i crec que serà un sprint per fer content al alcalde de barcelona i els domingueros que aniran a veure la etapa.
La etapa bona es la de divendres que acaba a andorra i acaba en alt. No crec que sigui una etapa decisiva pero es el primer contacte amb la muntanya i sempre hi ha algun que pilla pajara. El plan seria anar divendres pel mati cap a andorra amb cotxe portant les bicis de carretera a la vaca i deixar el cotxe per alla a la Seu d'Urgell. Després anar amb bici fins a Andorra i pujar el coll que pujaran els del Tour i veure l'ambientillo i l'etapa. Després baixar amb bici cap a la Seu i estalviarnos el colapse circulatori que sempre es forma a Andorra.
Qui s'apunta? Jo puc portar el cotxe, de bicis en caben 2 o 3 amb la vaca.
La etapa bona es la de divendres que acaba a andorra i acaba en alt. No crec que sigui una etapa decisiva pero es el primer contacte amb la muntanya i sempre hi ha algun que pilla pajara. El plan seria anar divendres pel mati cap a andorra amb cotxe portant les bicis de carretera a la vaca i deixar el cotxe per alla a la Seu d'Urgell. Després anar amb bici fins a Andorra i pujar el coll que pujaran els del Tour i veure l'ambientillo i l'etapa. Després baixar amb bici cap a la Seu i estalviarnos el colapse circulatori que sempre es forma a Andorra.
Qui s'apunta? Jo puc portar el cotxe, de bicis en caben 2 o 3 amb la vaca.
Re: Anem divendres al Tour?
jo igual matino dissabte i amb la amotu me les piro a veure l'etapa pero encara no ho se,... la del divendres, dubto que hi arribi a temps, pq amb el follon que hi ha en les etapes pirenaiques si no surts de bon mati no tens manera d'arribar a cap lloc decent
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
M'ho pensaré, perquè tinc pendenta una reparació de la bici de carretera. Per cert, on acaba l'etapa?
Benvingut de nou al pais!
Benvingut de nou al pais!
neigüi- Nombre de missatges : 322
La etapa acaba a dalt de Ordino arcalis. El millor transport per anar al tour es la bici perquè et pots posar per tot arreu i no et tallen el pas al entrar al coll.
He trobat una guia del tour amb totes les etapes i perfils que esta molt be.
Es pot descargar a http://www.megaupload.com/?d=QIOML7SE Es un enllaç del megaupload, has de posar el codi que et diu a dalt i entres a una altre pagina que hi ha un compte enrere de 40 segons. Quan ha acabat el compte enrere apareix un botó que posa descarga normal i pots descarregar-ho.
Podeu mirar el perfil de Arcalis, es un coll llarg i amb una pendent dura constant. El problema es que es carretera molt bona i es "facil" que puguin aguantar a roda sense que s'obrin grans diferencies.
He trobat una guia del tour amb totes les etapes i perfils que esta molt be.
Es pot descargar a http://www.megaupload.com/?d=QIOML7SE Es un enllaç del megaupload, has de posar el codi que et diu a dalt i entres a una altre pagina que hi ha un compte enrere de 40 segons. Quan ha acabat el compte enrere apareix un botó que posa descarga normal i pots descarregar-ho.
Podeu mirar el perfil de Arcalis, es un coll llarg i amb una pendent dura constant. El problema es que es carretera molt bona i es "facil" que puguin aguantar a roda sense que s'obrin grans diferencies.
Quina ràbia... em moro de ganes de pujar però com que a les 18h de la tarda no estarem a Valls doncs m'hauré de quedar. Això sí, us seguiré per la tele.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum