Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral
+6
Admin
neigüi
RAKSO_5XC
GasAttack
Dani
BlackJou
10 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral
Jo també vindré amb la "Blanqueta", tot i que no té res que veure amb la del Neigüi... Per cert Gasattack, posa davant el Highroller i deixa darrera el Python, com a molt si tens temps i com que algunes pujades son llargues, pots jugar amb la pressió dels pneumàtics, inflant per pujar i afluixant una mica per baixar...
1.- Neigüi
2.- Gasattack
3.- Onderrocs
Ens veiem!!
1.- Neigüi
2.- Gasattack
3.- Onderrocs
Ens veiem!!
onderrocs- Nombre de missatges : 27
Ok, us faré cas,... creuem els dits!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
He fet una mica de tuning a la sunn retro i començaré la sortida per intentar fer-la sencera, si m´ho permeten les cames i les punxades. Gràcies a tots per la sortida de la castanyada, fins on vaig arribar m´ho vaig passar de conya.
javier- Nombre de missatges : 7
Recordeu q és el dia de la foto oficial del club.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
PAAAAAATIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMM de valent!!
Aquest vespre he sortit a rodar una micona i si dissabte fot la brisa que esta fent avui, les passarem putes almenys fins arribar a Figuerola,... i la Coloma ni te cuent!
En fi, que la pantoja ens agafi confessats
Aquest vespre he sortit a rodar una micona i si dissabte fot la brisa que esta fent avui, les passarem putes almenys fins arribar a Figuerola,... i la Coloma ni te cuent!
En fi, que la pantoja ens agafi confessats
GasAttack- webmaster
Jo vaig sortir pel matí. Si feia vent, però a resser de la muntanya l'aire no toca tant. Tot i això, fins a Figuerola serà "un infierno". Si de cas ens podem estalviar la trialera que va cap a Cabra.
Vaig fer la trialera de Prenafeta, La grip i Mare de Deu+esquirol (no sé mai quina és quina) i l'aire no es notava tant. Una mica a la pujada cap al Gr de prenafeta però prou.ç
Per cert, establir un premi al que ho faci tot amb 0 peus....és agossarat? per a tota la resta Mastercard.
Bones pujades i bones baixades. Apa, a veure si assolim el repte!
Vaig fer la trialera de Prenafeta, La grip i Mare de Deu+esquirol (no sé mai quina és quina) i l'aire no es notava tant. Una mica a la pujada cap al Gr de prenafeta però prou.ç
Per cert, establir un premi al que ho faci tot amb 0 peus....és agossarat? per a tota la resta Mastercard.
Bones pujades i bones baixades. Apa, a veure si assolim el repte!
neigüi- Nombre de missatges : 322
A veure qui l'encerta: Quants metres de desnivell + acumularem?
Neigüi - 2500
Neigüi - 2500
No fotem xec! que m'interessa el senderó nou de cabra! aqui no es canvia reeees!!!
La meva aposta:
Neigüi - 2500mts
Gasattack - 1950mts (vull pensar que no passarem dels 2000 )
La meva aposta:
Neigüi - 2500mts
Gasattack - 1950mts (vull pensar que no passarem dels 2000 )
GasAttack- webmaster
Doncs jo penso que no passarem dels 1800m, de fet, diria menys, però deixem-ho en 1800...
I per cert, no crec que ningú ho faci amb 0 peus, tot i que es pot fer el 99,9%, però no crec que cap humà dels que coneixem es pugi les cabres, a no ser que faci "trialsin".
Ens veiem demà!!!
I per cert, no crec que ningú ho faci amb 0 peus, tot i que es pot fer el 99,9%, però no crec que cap humà dels que coneixem es pugi les cabres, a no ser que faci "trialsin".
Ens veiem demà!!!
onderrocs escrigué:Doncs jo penso que no passarem dels 1800m, de fet, diria menys, però deixem-ho en 1800...
Ens veiem demà!!!
Pero les cabres el baixem, no? Es a dir pujem per darrere baixant per la trialera de prenafeta,... o aixó es lo que jo tenia entés. Y la part que es puja per darrere tampoc la recordo tan complicada com per no poderla fer amb bici.... igual em falla la memoria
fins dema!
GasAttack- webmaster
Confirmat al meteo de TV3,.... vent de mestral força 6 per dema.
Grapeuv-vos els gallumbos el traseru pq si no se'ls emportara!
Grapeuv-vos els gallumbos el traseru pq si no se'ls emportara!
GasAttack- webmaster
Be,.... el poble ja esta assabantat de l'event
GasAttack- webmaster
Per sorpresa meva tambe ha aparegut un troç d'article a L'OPCIÓ
GasAttack- webmaster
Faci fred faci calor, a trencar-nos el crostó!
em despedeixo del mtb per un temps amb una bona matxacada!!!
A partir d'ara toca free
em despedeixo del mtb per un temps amb una bona matxacada!!!
A partir d'ara toca free
lo desnivell
no sigueu exagerats.....surten 1200 ÷ 1300m +
ara si voleu tornar a pujar a la Farigola + M d Deu....llavors
ara si voleu tornar a pujar a la Farigola + M d Deu....llavors
lo del t- Invitat
peus??
també veig que haurem de tornar a fotre ma a les genolleres i colzeres, i així no fer cap peu!!!
ara que, es cert, que pujar lo coll de ferrus, (o de les cabre, o la dels jabalins) de genolls per no fer peus....va-se-q-no
a mes recordo cert dia que baixant del coll de Prenafeta, jo ja amb lo plat pla, i altres fotent-li gasto a la bici, vaig haver de despenjar una Scott d'un arbre, i ....quasi que passo del premiT.
pues, quasi que farè cap, a no ser que surti un imprevist ara a les 21:00.
jo porto suc de raïm, la barreta, la transformarè en barrot
au nanit
ara que, es cert, que pujar lo coll de ferrus, (o de les cabre, o la dels jabalins) de genolls per no fer peus....va-se-q-no
a mes recordo cert dia que baixant del coll de Prenafeta, jo ja amb lo plat pla, i altres fotent-li gasto a la bici, vaig haver de despenjar una Scott d'un arbre, i ....quasi que passo del premiT.
pues, quasi que farè cap, a no ser que surti un imprevist ara a les 21:00.
jo porto suc de raïm, la barreta, la transformarè en barrot
au nanit
lo del tros- Nombre de missatges : 32
Per a que no despengis l'scott he portat una burra més grossa, que si cau s'emporta l'arbre...la veritat és que des d'aquell dia hi he anat un parell de vegades i ha baixat aquell tram sense cap peu, això si, improvitzant la traçada pel mig de les alzines!!!!
Apa, fins demà. I recordeu que si arribem a Miramar ens esperaran un parell de litrones.
Apa, fins demà. I recordeu que si arribem a Miramar ens esperaran un parell de litrones.
Crònica i foto oficial almenys.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Avui han faltat bastants habituals a les sortides, tenint en compte que avui feiem la foto oficial del club amb els mallots nous, us posarem FALTA a tots, no et sembla Bad_Presi...
Crònica meva. Sortida força puntual de 13 paios, i xino-xano i SENSE VENT! per la rasa cap a Figuerola. A la primera pujada forta cap a les esses del coll de Coloma molts ja caiem de la possibilitat de fer la ruta amb zero peus. Costa amuny cadascú al seu ritme. Els xavis agafaven tant aire que al cim hi havia una bona boira. Engeguem cap al senderó de l'era del catarí i empalmada al sendeó de nosequé. Molta gent ho comparava amb whistler, pel bosc i l'humitat que s'hi concentrava. Sort que els jordis passaven primer i s'emportaven l'aigua de les branques.
I un cop a baix la pujada de la mort. Segons el GPS del sisco amb pendents del 27%. Al coll de l'era dl catarí nou reagrupament.cat. Anem a buscar el sendderó de Figuerola, i quan eram a la meitat, punxada del xurrero i OH! en falten 4!!!
Una avaria però s'afegeixen al grup per acabr el senderó a l'entrada de Figuerola. Alla esmorzem, recàrrega d'energia i vi del priorat. Qui l'ha portat? resposta fàcil.
Arranquem cap al coll de Prenafeta. Costa avall la meva blanqueta s'embala i tot va molt bé fins que ddecideix emular a un tal bubka i m'envia de morro a terra. Total, m'aixeco ràpit per veure si algú m'havia vist i no perdre la dignitat. Ningú ho ha vist (ara em fan mal diferents parts del cos).
Nova pujada dura cap a les cabres i baixada cap a la pista de figuerola a Miramar. Aquí ja es proposen variants, i els més petats no completen el Ferro i la pujada de la "valla verda". Reagrupament al poble, on només entre tots no som capaços d'acabar amb una xibeca. A partir d'aquí ja hi ha desbandada. Uns cap al Yeti, altres per la pista tradicional, i 8 cap a fer el GR de Lilla. Aquest GR està molt malmés per la pluja, però uns així i els altres aixà costa avall. Pujada pel coll de LILLA per anar a fer la Mare de deu i l'esquirol. ´
Noves desercions i només tres (vice-ontherocks i neigüi) acaben fent el coll vell i el pollo-mineta.
Al final, no massa més de 40 km i quasi 1800 metres de desnivell. Deu n'hi do. Bon ambient, un temps que ha acompanyat, bona matinal de btt autèntic.
Fotos a...
I un cop a baix la pujada de la mort. Segons el GPS del sisco amb pendents del 27%. Al coll de l'era dl catarí nou reagrupament.cat. Anem a buscar el sendderó de Figuerola, i quan eram a la meitat, punxada del xurrero i OH! en falten 4!!!
Una avaria però s'afegeixen al grup per acabr el senderó a l'entrada de Figuerola. Alla esmorzem, recàrrega d'energia i vi del priorat. Qui l'ha portat? resposta fàcil.
Arranquem cap al coll de Prenafeta. Costa avall la meva blanqueta s'embala i tot va molt bé fins que ddecideix emular a un tal bubka i m'envia de morro a terra. Total, m'aixeco ràpit per veure si algú m'havia vist i no perdre la dignitat. Ningú ho ha vist (ara em fan mal diferents parts del cos).
Nova pujada dura cap a les cabres i baixada cap a la pista de figuerola a Miramar. Aquí ja es proposen variants, i els més petats no completen el Ferro i la pujada de la "valla verda". Reagrupament al poble, on només entre tots no som capaços d'acabar amb una xibeca. A partir d'aquí ja hi ha desbandada. Uns cap al Yeti, altres per la pista tradicional, i 8 cap a fer el GR de Lilla. Aquest GR està molt malmés per la pluja, però uns així i els altres aixà costa avall. Pujada pel coll de LILLA per anar a fer la Mare de deu i l'esquirol. ´
Noves desercions i només tres (vice-ontherocks i neigüi) acaben fent el coll vell i el pollo-mineta.
Al final, no massa més de 40 km i quasi 1800 metres de desnivell. Deu n'hi do. Bon ambient, un temps que ha acompanyat, bona matinal de btt autèntic.
Fotos a...
Una sortida molt maca! vam estar de sort perquè si enganxem el ventet que fa avui hagués sigut molt dificil fer-la
1800m? quin era el premi...?
Per altra banda el premi que ha quedat desert és el dels 0 peus...
I bueno, 27% no ho sé segur, però sí que van pujar un parell de 50x100, em trec el barret o el casc, el que convingui.
Espero que s'hagi vist que hi ha btt més enllà del Pollo i Yeti.
Ens veiem!
Per altra banda el premi que ha quedat desert és el dels 0 peus...
I bueno, 27% no ho sé segur, però sí que van pujar un parell de 50x100, em trec el barret o el casc, el que convingui.
Espero que s'hagi vist que hi ha btt més enllà del Pollo i Yeti.
Ens veiem!
De fet, acabo de treure la gràfica i em dona bastant menys...
Jordi, penja el track al wikiloc o algo així
GasAttack- webmaster
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3