BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu?

4 participantes

busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu? Empty busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu?

Missatge  Dani Dv Feb 12, 2010 7:22 pm

Hola,
com que hi ha més d'un que li agrada la carretera, a veure si em podeu ajudar, busco forums de carretera, però que siguin molt populars, diguèssim l'equivalent a http://www.foromtb.com/forum.php que crec que és el MES popular en español, però en carretera?

M'han regalat una super clàssica de carretera i la vull restaurar per anar a treballar o passejar, en aquests megaforums sempre hi ha gent que en restauren i s'hi poden agafar idees, jo de moment seria capaç de pintar el cuadre rosa o blau elèctric i la forquilla blanca.
Ja us posaré fotos.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu? Empty Re: busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu?

Missatge  GasAttack Ds Feb 13, 2010 5:17 pm

Al foromtb tenen una seccio d carretera amb els seus subforos i tot,... donali un cop d'ull

http://www.foromtb.com/forumdisplay.php/91-Ciclismo-de-Carretera
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu? Empty Re: busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu?

Missatge  Dani Dg Feb 14, 2010 8:30 am

si, però ara està tancada sols pots llegir-ho no escriure
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  GasAttack Dg Feb 14, 2010 3:50 pm

a coix,.... no ho sabia,... i pq? Igual estan pensant en obrir-ne un d'exclusiu de ctra
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

busco forums populars de ciclisme de carretera, quins sabeu? Empty Pq no un post de carretera?

Missatge  Dari Dc Feb 17, 2010 6:14 pm

Aquest post em dona en que pensar. Pq des del BTT Valls no es crea un post directe de Ciclisme de Carretera, a l'igual que hi ha el de BMX??, Twisted Evil penso que sería una bona sortida, penseu que molts bbterus anem molt amb bicicletes de carretera i, de fet, una gran part dels fundadors i posteriors membres de la junta del BTT durant els anys 90 veníem del mòn de la carretera transformats al BTT i posteriorment re-circulats a la carretera - btt.

No se, que us sembla, també podríem fer sortidetes llargues amb carretera (o curtes) Wink

apa, ho deixo perqué hi discutim, salut
Dari
Dari

Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dj Feb 18, 2010 2:17 am

Capto la idea, però no hi estic d'acord. Jo també surto en bici de carretera i per mi és un complement, el nostre club és de roda gorda i potser donariem un ús equivocat a aquest forum degut a que potser no n'existeix cap de carretera vallenc (ho desconec). De totes maneres ho tindrem en compte i ho debatrem a la reunió mensual del proper mes.

Per cert el de BMx és un post que està en desús i que en un futur és transformarà en Escola de Ciclisme, per això el mantenim en viu.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dari Dj Feb 18, 2010 11:00 am

Ok, entenc el que dius, de totes maneres penseu que aquesta, agradi o no , es la tendència. Malauradament o afortunadament el ciclisme de carretera està agafant el protagonisme que perden d'altres disciplines i afortunadament o no, segons es miri, es complementen mes del que sembla.

De totes maneres trobo correcte el que dius, a mes jo no soc soci i per tant no tinc ni puc dir-hi res, era nomès una opinió, us agraeïxo que m'escolteu.

salut
Dari
Dari

Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt