BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17 d'abril - Pedalada per la consulta

3 participantes

17 d'abril - Pedalada per la consulta Empty 17 d'abril - Pedalada per la consulta

Missatge  BlackJou Dj Mar 18, 2010 4:32 pm

Encara en procès de cocció, el proper 17 d'abril, el club junt amb la plataforma Valls Decideix proposen una pedalada de caire mixte (urbà i camí) apte per a tots els públics, usuaris de la btt. El motiu, donar suport a la iniciativa per la consulta. Encara per ultimar detalls de recorregut i perfil però serà una ruta molt fàcil de no més de 10 kms, començant i acabant al Pati. Hora de sortida, les 10h del matí.

No cal dir que us hi esperem!!!

17 d'abril - Pedalada per la consulta Cartell_800_20100409090414
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

17 d'abril - Pedalada per la consulta Empty Re: 17 d'abril - Pedalada per la consulta

Missatge  Dani Dv Abr 23, 2010 11:03 pm

ostres.... xD a mi se m'ha passat creia que era aquest diumenge dia mateix de la consulta, fins i tot havia fet plans i tot per adaptar-m'hi.
Com va anar?
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

17 d'abril - Pedalada per la consulta Empty Re: 17 d'abril - Pedalada per la consulta

Missatge  GasAttack Ds Abr 24, 2010 11:29 am

Dani escrigué:ostres.... xD a mi se m'ha passat creia que era aquest diumenge dia mateix de la consulta, fins i tot havia fet plans i tot per adaptar-m'hi.
Com va anar?

dins del que cap be,... poca gent pero era d'esperar amb el poc temps per anunciar-la que vam tenir i la poca publi que sen va fer.
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt