Ruta: Valls, Pas del Bou, Miramar, Valls.
2 participantes
Ruta: Valls, Pas del Bou, Miramar, Valls.
Us penjo la ruta que vaig fer aquest dissabte, jo quan la faig acabo baldat.
41Km amb index IBP de 93
Vaig anar cap a Masmolets, pujar la mineta (tb és molt maco pujarla), Picamoixons, Pas del Bou, Fontscaldes, Pujada a la creu de Miramar pel camí entre Fontscaldes i Figuerola, baixada per la Mare de Deu i l'esquirol, Fontscaldes, i retorn cap a Valls, ll'astima que feia tard pq sinó es pot anar a fer la segona part del pollo i la mineta després de Fontscaldes.
Aquí us deixo la ruta:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=797151
41Km amb index IBP de 93
Vaig anar cap a Masmolets, pujar la mineta (tb és molt maco pujarla), Picamoixons, Pas del Bou, Fontscaldes, Pujada a la creu de Miramar pel camí entre Fontscaldes i Figuerola, baixada per la Mare de Deu i l'esquirol, Fontscaldes, i retorn cap a Valls, ll'astima que feia tard pq sinó es pot anar a fer la segona part del pollo i la mineta després de Fontscaldes.
Aquí us deixo la ruta:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=797151
Re: Ruta: Valls, Pas del Bou, Miramar, Valls.
Màquina!
A veure si anem a fer una ruta desconeguda fora del terme, la de "Riucorb", una "tarragonés integral"
A veure si anem a fer una ruta desconeguda fora del terme, la de "Riucorb", una "tarragonés integral"
neigüi- Nombre de missatges : 322
Re: Ruta: Valls, Pas del Bou, Miramar, Valls.
neigüi escrigué:Màquina!
Uff!! vosaltres si que sou uns màquines, tot i després de la teva lesió segur que pots més que jo amb un mes i mig de grip-refredat-grip i encara no m'ho he tret tot del damunt, però el mono ja era massa gros. L'altre dia que vaig anar al turó dels 4 vents vaig fer-lo 2 cops i me'n vaig anar cap a casa.
Pero wenu... que la ruta aquesta que proposes, per mi encantat, però tb estic de pega que sempre que s'organitza alguna cosa tinc altres afers més importants. Tu proposa,... pruposa! que segur que sol no hi aniràs.