BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil?

2 participantes

Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil?

Missatge  neigüi Dl Jun 09, 2008 11:22 pm

Per entrenar la pujada a Miramar i baixar de forma divertida, demà dimarts aniré a provar el recorregut de la megavalanche del pernil...qui s'apunta?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty baixada del pernil

Missatge  dog Dt Jun 10, 2008 2:56 pm

en kina hora i niras mateus

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty Re: Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil?

Missatge  neigüi Dc Jun 11, 2008 10:00 pm

Hi vaig anar a les 6...i em vaig mullar com un beneit, 2 hores sota l'aigua però jo tossut, pel gr fins a Miramar, que feia un any que no passava pel gr. Fins i tot vaig trencar la cadena under the rain, però vaig continuar i vaig tastar el recorregut de la megavalanche.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty baixada del pernil

Missatge  dog Dj Jun 12, 2008 2:08 pm

vua kuan u vai veure ia era massa i men donar conte desp k ia erem dimarts uixs aaj k loku ei tiu canviet aketa cadena kn la pares de trencar aaahahah o arregletela be ajaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty Re: Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil?

Missatge  neigüi Dj Jun 12, 2008 7:31 pm

Ja està arreglada i provada
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil? Empty Re: Qui ve a probar el recorregut de la megavalanche del pernil?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum