BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XX Festa de la Bicicleta

3 participantes

Ir abajo

XX Festa de la Bicicleta Empty XX Festa de la Bicicleta

Missatge  Dari Dj Set 25, 2008 6:40 pm

Bones

pot ser no em toca a mí però com veig que no heu ficat res al foro, doncs, ho comento Embarassed

El diumenge es la XX festa de la Bicicleta, o al menys així ho posa a la web de l'ajuntament de Valls, se que el BTT es amb els col.laboradors, jo hi aniré amb la dona i els nens, darrerament nomès trec les bicis per aquestes coses, quina pena la meva!!! Twisted Evil

Bé res, a veure si som molts i ens ho pasem bé.

salut
Dari
Dari

Nombre de missatges : 47
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 54
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!

Tornar a dalt Ir abajo

XX Festa de la Bicicleta Empty Re: XX Festa de la Bicicleta

Missatge  neigüi Dj Set 25, 2008 9:56 pm

Pedalada Popular de Valls diumenge 28
por neigüi Hoy a las 8:53 pm

Com cada any l’ajuntament ens demana ajuda en l’organització de la pedalada popular, tant per acompanyar al pilot pels carrers de la ciutat, tallar carrers i ajudar en l’entrega d’obsequis. Com que a vegades cal demanar coses a l’ajuntament també cal participar quan aquest ens demana ajuda.

Tots els que poden dels clubs ciclistes de Valls queden convocats a les 10 del matí al pati pe repartir-se la feina. S’ha de pensar que hi ha un recorregut curt i un de més llarg amb trobada a la meitat a l’hotel class, i després RETORN al pati, per tant l’ajuda ha de ser a l’anada i la tornada. L’any pàssat es va quedar a les 9 per fer una sortideta curta i aprofitar el matí.

Ja sabeu que jo estic lesionat de la ma i per tant, tot i haver anat a la reunió avui al patronat, no podré col·laborar.
Confirmeu la vostra col·laboració apuntant-vos al port obert de l'apartat com quedem? d'aquest foro.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

XX Festa de la Bicicleta Empty Re: XX Festa de la Bicicleta

Missatge  Bob Haro Dg Set 28, 2008 5:52 pm

Hola .
Nomès volia fer una petita critica .
Respecte al nivell de participaciò no hi cab dubte que cada cop es mes elevat.Fins hi tot la gent s'implica bastant mes que anys endarrera.
Però trobo que falta un avituallament com cal.Evidentment de cara als mes petits i referintme a "solids"..etc.
Joder, que tenim un poligòn industrial amb mes de 50 empresas alimentarias¡¡¡¡¡¡
Un deu per la col.laboraciò dels clubs, altre 10 per les botigues locals ,que saben estar aportant una bona quantitat de regals, i un INSUFICIENTper les autoritats locals que trobo que els hi falta una mica d'imaginaciò per completar una diada"bicicletera" com cal.
però saben quedar molt guapos a la foto.
salutacions.
Bob Haro
Bob Haro

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 15/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

XX Festa de la Bicicleta Empty Re: XX Festa de la Bicicleta

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum