BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.

3 participantes

Ir abajo

Vine a jugar a LA RULETA LOCAL. Empty Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.

Missatge  Bob Haro Dv Nov 14, 2008 12:51 pm

Els que ja fa temps que em coneixeu,sabeu que des de el primer dia he apostat per la difusió de les activitats del club des de la premsa local com a "llançadora" .
Tasca mes complicada del que sembla, quant descobreixes l'incompetencia de les "eines locals" per aquests fins.
CD's de fotos que es perden,publicaciò de noticies a deshora i comunicats que no es "comunica'n"...estan a l'ordre del dia.
Aquesta setmana ens ha tocat a nosaltres.
Hores d'ara estic segur de que no només la nostre entitat es veu afectada , per l'autentica avalant-xa de noticies ocurrents en un POBLE com Valls, que es debat entre "macrotrobades" de xapes de cava (de les cual soc un veritable admirador),les "Dones de Valls" enfeinades en aprendré a fer panallets,(dels quals jo em beneficio directament) o succesos de carácter altament greu com el cas del senyor que li han robat el rellotge a la piscina del Fornas, per no anomenar els reportages del Bàsquet (dignes de revista especialitzada).
Aquesta setmana (dimarts dia 11 per mes senyals ) es passaba un comunicat en cert
medi de premsa local amb caràcter informatiu per tots el socis i simpatitzants del club
el cual considero que degut a la seva importància per la nostre entitat ,havia de haver-se publicat de forma puntual.
Entenc que es deu ser difícil organitzar i coordinar totes les informacions d'"alta importància" que es deu recopilar al llarg de la setmana, a les redaccions del setmanaris locals,aixi com puc entendre que una petita nota de premsa del club fent referencia a les properes activitas d'aquest modest ( i d'avegades incomode per que no dir.ro) club,que només es preocupa "egoistament" recaptar socis per oferir de forma modesta un ventall d'activitats organitzades sense medis ni recolzament municipal , no adquireix la suficient importància.
Així doncs esperem que la propera vegada tinguem mes sort....

SEGUEIX JUGANT A LA RULETA LOCAL.

Per cert, penso que m'acabo de carregar el meu guardó a vallenc de l'any .
Bob Haro
Bob Haro

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 15/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Vine a jugar a LA RULETA LOCAL. Empty Re: Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.

Missatge  Admin Dv Nov 14, 2008 3:18 pm

Qualsevol persona de valls sap el tipus de premsa que tenim a la nostra comarca. Sento dirte que has perdut la teva candidatura als premis del esport vallenc, despres del novel un dels premis mes prestigiosos i que tots hem somiat a tenir per tenir una foto de mitja plana a la premsa local.
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Vine a jugar a LA RULETA LOCAL. Empty Re: Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.

Missatge  BlackJou Ds Nov 15, 2008 2:49 pm

Tot sovint passa!!! Com tu dius és una ruleta de la sort on a vegades toca i a vegades no toca, aquest cop ens ha tocat pringar. Recordo alguna ocasió en la que després d'anar a correcuita per entregar una noticia a principis de setmana per assegurar el lloc al diari local, sobre resultats competitius, no va aparèixer aquella setmana. En fi seguim tot i els entrabancs: A JUGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR....
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Vine a jugar a LA RULETA LOCAL. Empty Re: Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum