BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUINA ES MILLOR???? NO SE QUINA AGAFAR

2 participantes

Ir abajo

QUINA ES MILLOR???? NO SE QUINA AGAFAR Empty QUINA ES MILLOR???? NO SE QUINA AGAFAR

Missatge  RAKSO_5XC Dl Des 29, 2008 11:55 pm

OLA KOMPANYSAQUI US DEIX UN DUBTEB QUE TINC AMB DOS FORQUILLES

ESTIC ENTRE LA:

Marzocchi MX Pro Lockout Forks 2009 120mm

Marzocchi 22 LO Forks 2009 120mm

SI CLIQUEU AL DAMUNT DELS MODELS S'ENLLAÇA AMB LA PAGINA WEB DEL CHAYN REACTION ON LA COMPRARE

JA SABEU KE JO LA VULL X RUTA I XC O TOR EN GENERAL I JATA

WENO GENT AJUDEUME SIUSPLAU I AVEURE SI EM PODEU DIR LES CARACTEIRSTIKE EN ESPAÑOL X MES DETALLADES KE AL CHAYN RACTION SIUSPLAU

GRASIES

MUXO XC
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA ES MILLOR???? NO SE QUINA AGAFAR Empty Re: QUINA ES MILLOR???? NO SE QUINA AGAFAR

Missatge  GasAttack Dt Des 30, 2008 11:50 am

HOla Oscar,... a la web de Marzochi tens una taula amb l'us pel que s'ha pensat cada model de forquilla

http://www.marzocchi.com/Template/listSPAForksIntendedUse.asp?p=1&LN=UK&Sito=mtb

La 22 LO es exclusivamnt XC aixi que t'aniria a pelo pero la MX Pro no surt pq es el mode de XC pur del 2008,... si t'hi fixes a dalt de la taula que t'he passat es pot triar l'any de producció. Al 2008 si que surt la serie MX on diu que la MX pro es nomes per XC

Aixi que estas triant entre dos models identics al meu paré,.... jo de tu aniria al model del 2009 a no ser que trbis algun xollo amb models de temporades anteriors.

Aixo que al chain et posin la MX com a model del 2009 deixa'm que ho dubti,... si la marca l'ha tret de cataleg es que el model que estiguin venent al 2009 sera el mateix que el del 2008,... per molt "2009" que porti escrit sempre sera un model mes desfassat que la 22

Salut
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum