BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GR-172

2 participantes

Ir abajo

GR-172 Empty GR-172

Missatge  Calimero Ds Mar 21, 2009 2:13 pm

Bon dia a tothom.Fa molt de temps q no escric, men algregro de tornar-ho a fer. Acabo de arribar a casa despres de fer una feina de la q tots ens surtim beneficiats. El GR-172 per pas entre Vilarodona i Aiguamurcia estava molt malmés pel temporal del mes de Gener en varios punt del tram i que pasa a la bora del riu i q tb el trabesa per varios puestos. Hi havia un xop caigut i no deixaba el pas. Aquest damati amb la motoserra i un bon amic hem netejat el pas. Espero q podeu gaudir daquest Gr con ho feiu abans. En el tronc principal q te les arrels podreu veure les meves inicials i las del meu amic. DFF-ARH

Calimero
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

GR-172 Empty Re: GR-172

Missatge  GasAttack Ds Mar 21, 2009 3:45 pm

Collonut Calimero!!! S'han tornat a posar al lloc les passareles? L'ultim cop que hi vaig anar confiant d'elles al final em vaig haver de mullar pq feia poc que havien passat unes riuades que se les van emportar

Gracies per la teva feina!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

GR-172 Empty Re: GR-172

Missatge  Calimero Dg Mar 22, 2009 12:50 pm

No les pasarelas ja hi eren air quan vam tallar lo arbre. No tots el merits son meus. Aixo si les pasareles estan una mica dáquella manera.

Calimero
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

GR-172 Empty Re: GR-172

Missatge  Admin Dl Mar 23, 2009 4:06 pm

Gràcies! Entre tots hem d'intentar arreglar poc a poc les destrosses del temporal
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

GR-172 Empty Re: GR-172

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum