BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

+6
Admin
neigüi
RAKSO_5XC
GasAttack
Dani
BlackJou
10 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  BlackJou Dl Set 21, 2009 1:47 am

Mítica sortida per als amants de l'enduro, en la qual s'intentarà recorre tots o la majoria dels senderons de la vessant sud de la Serra de Miramar. Recorreguts encara per definir. Dificultat mitja - alta.

Us hi esperem!!!

PD: Recordeu que si no es veieu amb cor de fer la totalitat del recorregut sempre sou a temps de retallar, només estarem a 10 kms com a màxim de Valls i costa avall.


Editat per darrera vegada per Bad_Presi el Dt Oct 06, 2009 1:01 am, editat 1 cop en total
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Dani Dl Set 21, 2009 7:20 am

dia?
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dl Set 21, 2009 10:08 am

es molt complicat que m'atreveixi a fer-la pero ho tindré present
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  RAKSO_5XC Dl Set 21, 2009 4:44 pm

MO REPENSARE JAJAAJA
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  neigüi Dj Set 24, 2009 1:54 pm

Ahir vam fer un tastet d'un sender força desconegut de Figuerola.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dj Set 24, 2009 2:19 pm

ep,.. si hi ha material nou, intentarem estar ben en forma per fer-la.... Razz
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Admin Dv Set 25, 2009 7:04 pm

Aquesta sortida pinta molt be. Si es fan tots els senderons que es té previst fer es pot dir que serà una sortida d'aquestes que se'n sentirà a parlar amb molt de temps. Una sortida que té duresa però que està recomensada per les baixades pels millors senderons de la serra de miramar.

Conteu amb mi per quan la feu!
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Dani Dv Oct 02, 2009 3:24 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! affraid
que me'n vaig de pont!!! casun dena!! Evil or Very Mad
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dv Oct 02, 2009 3:35 pm

Cullons!! no hi vaig caure,.... ja estic preinscrit a Agramunt,.... em sap greu
A veure si per l'any que ve la puc fer,.... tindré temps epr entrenar be Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  RAKSO_5XC Dv Oct 02, 2009 5:00 pm

A MI ME PASA KOM EL GAS ATAKK YA STIK INSCRIT A AGRAMUNT PER L'AÑ KE VE SERA
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  BlackJou Dt Oct 06, 2009 1:02 am

Canviem de data, no serà aquest cap de setmana sinó el dissabte 7 de novembre. Esperem que us ho pogueu combinar millor!!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Admin Dv Oct 16, 2009 8:51 pm

CARTELL OFICIAL

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Mirama11
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dv Oct 16, 2009 11:28 pm

En un principi no podia pq tinc un comprimis motero durant tot el cap de setmana pero al final m'ho he pogut combinar i la començaré i fins que el rellotge digui prou. COntal sigui a l'horaq de dinar a Prades amb la moto ja en tinc prou, així que compto que per alla a les 11:30 o 12:00 us deixaré que acabeu la integral i tiraré cap a casa, dutxeta, a vestir-se de romà i a pillar la moto i cap a Prades falta gent!!

De fet m'interessaven molt els primers senderons , el primer pq no el conec i el de prenafeta i cabres pq son els que menys he fet de la resta.

Ens veiem!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  neigüi Dg Oct 18, 2009 9:39 pm

La sortida, ja que tindrà bastant desnivell serà dureta però permetrà que qualsevol pugui retirar-se quan vulgui amb senderons poc habituals a la butxaca. Aquests cracks del GPS podrien fer una aproximació del desnivell psitiu acumulat. Hi ha senderons que estan força bruts. Aquesta setmana m'arribaré a netejar el de les cabres, que el vaig anar a fer i em va deixar els braços ratllats com la xapa d'un ferrari aparcat a bonavi.
Apa, si algú s'anima a repassar un altre senderó?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dc Oct 21, 2009 2:59 pm

Hi haurà algu que la faci sencera que porti GPS per gravar la ruta?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  onderrocs Dj Oct 22, 2009 10:33 am

Espero poder venir i espero poder gravar tota la ruta, però com quasi sempre, les activitats del club coincideixen amb altres interessos meus i hauré de fer mans i mànigues...

Ens veiem!!
onderrocs
onderrocs

Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 10/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dj Oct 22, 2009 10:41 am

perfecte Jordi,... a veure si en podem treure el track sencer que hi ha gent que quan els comento lo de la miramar integral em demanen dades i el track i no tinc res de res Laughing Laughing

Amb quina altra cosa coincideix?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  onderrocs Dj Oct 22, 2009 4:14 pm

Coincideix el cap de setmana amb la de Vilanova del Camí, i no me la vull perdre:

http://pedaladaperlamarato.blogspot.es/


Es mirarà de fer tot, però...
onderrocs
onderrocs

Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 10/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dj Oct 22, 2009 10:12 pm

Ah, pero aixó es el diumenge i la miramar es el dissabte, aixi faras cap de setmana complet, jejeje...

Jo ho fare aquest cap de setmana aixó, dissabte rutilla per prades amb uns companys de feina i diumenge a Bellmunt del priorat. I es que a aquestes dates si no ho fas així no tens dies per res! esta el calendari a tope, jejeje
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Admin Dl Nov 02, 2009 9:08 pm

Ja falta poquet per dissabte!
Anem calentant motors per aquesta gran sortida que es presenta.

Haurem de posar una alarma antiboletaires o algo per l'estil perquè aquests dies estan els senderons a tope de boletaires i dominguers
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  neigüi Dl Nov 02, 2009 11:50 pm

He de fer mans i mànigues per complir amb els meus compromisos. Un dia aprendré a dir NO! En fi, que he fet un projecte de track amb el CompeGPS i surten uns 60 quilòmetres si es fa sencer, tot i que ens deixem algun sender-trialera, i no sé el desnivell acumulat, però ja el trobaré.
Per cert, penseu que a la font de Miramar hi trobarem unes birretes fresques per animar l'esmorzar.
Apa, fins dissabte a les 8.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dt Nov 03, 2009 6:22 pm

Us volia demanar consella les altes eminencies del BTT... tinc el dubte de si deixar els neumatics rallyerus o be posar els 2.35 per le sbaixades.

El meu cap, que encara que no ho sembli a vegades posa seny, em diu que deixi les de rally que si no a les pujades les passaré canutes, pero hi ha alguna cosa que em fa dubtar de si posar les 2.35 per disfrutar mes les baixades. No es que amb les de rally no disfruti, pero no vaig tant segur. Tampoc vaig cois, porto un Hutchison Barracuda 2.1 al davant que sembla que sigui mes ample pq te un bon taquejat lateral, i darrere la Phyton 2.0.

Les 2.35 que tinc son les High Roller, que arrastren huevo i mig i em fot por per pujar i a la integral n'hi a un bon tou de pujada

Alguna altra opció seria muntar un dels High roler al davant i deixar el phyton darrere, que en penseu?

Aconselleu-me logicament,... deixeu a un costat el vostre esperit DH que us conec!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  neigüi Dc Nov 04, 2009 11:48 pm

Aquesta darrera opció és molt bona, darrera una roda rodadora i davant una que et doni confiança.
Jo si que patiré amb la blanqueta!
Per cert sigueu puntuals
Farem la foto amb els mallots nous?
No hem fet llista: Quí s'apunta?
1.-Neigüi
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  RAKSO_5XC Dj Nov 05, 2009 12:18 am

neigüi escrigué:
Per cert sigueu puntuals
Farem la foto amb els mallots nous?

1.-Neigüi
EI NEIGÜI les fotos personalment per mi preferiria ferles un altre dia ja que jo estrae uns dies sense anar 2 kaps de setmana pel tema olives. i no hi sere x la foto si pogesim fer-la un altre dia millor
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  GasAttack Dj Nov 05, 2009 2:18 am

neigüi escrigué:Aquesta darrera opció és molt bona, darrera una roda rodadora i davant una que et doni confiança.
Jo si que patiré amb la blanqueta!
Per cert sigueu puntuals
Farem la foto amb els mallots nous?
No hem fet llista: Quí s'apunta?
1.-Neigüi

No se, tinc por d'arrastrar molt i que despres ho acabi pagant a la pujada

1.- Neigüi
2.- Gasattack

oskar, escaquejat mitja hora per venir a fer-te la foto i despres torna a la feina Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral Empty Re: Canvi data: 7 de novembre - Miramar Integral

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum