BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

3 participantes

Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

Missatge  neigüi Dl Maig 26, 2008 7:33 pm

Qui escriu, el vice i l'admin anem diumenge a veure la Copa de món a Vallnord. La idea és marxar aviat per aprofitar el dia (diumenge també vam marxar aviat però els monjos de Poblet van obrir la dutxa i no el vam aprofitar, sort de l'esmorzar a fontscaldes que sinó...).
Si algú més hi vol anar podem fer expedició.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty Re: DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

Missatge  Santi_Mtbike Dl Maig 26, 2008 8:44 pm

neigüi escrigué:Qui escriu, el vice i l'admin anem diumenge a veure la Copa de món a Vallnord. La idea és marxar aviat per aprofitar el dia (diumenge també vam marxar aviat però els monjos de Poblet van obrir la dutxa i no el vam aprofitar, sort de l'esmorzar a fontscaldes que sinó...).
Si algú més hi vol anar podem fer expedició.

Jo aniré amb l'Albert a Xerta jeje.

Et vaig veure diumenge a la Font de la Manxa, em vaig adonar quan ja no miraves... aleshores et vaig saludar, es que estava "adormit", que vaig anar a mullar-me a Tartareu jo jeje.

Cuide't, i ja direu que tal
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty Re: DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

Missatge  neigüi Dl Jun 02, 2008 11:26 pm

Ja hi hem anat i ......brutal!!!
Gent que baixa peò que molt ràpid però amb una facilitat i finura en unes condicions de fang i entre els arbres que et feien agafar ganes de començar a baixar pel mig del bosc amb la pròpia bici (o millor encara, amb la seva bici).
En fi, cada dia no tenim una copa del mon a tocar de casa i menys amb l'speaker parlant sempre en català.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty Re: DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

Missatge  neigüi Dt Jun 03, 2008 11:31 pm

http://freecaster.tv/live/1000006_1004699
Ja que no vam poder veure el four-cross aquí deixo un enllaç per veure'l.
També hi trobareu imatges del descens etc etc
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty vallnord

Missatge  dog Dc Jun 04, 2008 3:06 pm

ei mateus la pagina ueb aketa ta guapa uooooooooooo lus videos molen molen ajajaj anda kn baixaven rapid ajaj vaia putus cracks estan fets jajaj ala mus veiem ala reunio fiuuuuuuuuuuuuu

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD Empty Re: DIUMENGE A LA COPA DEL MON DE VALLNORD

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum