PROPOSTA
3 participantes
Pàgina 1 de 1
PROPOSTA
WENAS
ola gent
volia proposar fer un estil fotolog o metroflog o alguna kosa per l'estil
aixins tots els menbres del btt podriem ficar les nostres fotos de la sortides i del klub
per ixins mostrar el ke fem amb el klub...
weno gent ke tink presa ja direu alguna kosa
dew
muxo XC
ola gent
volia proposar fer un estil fotolog o metroflog o alguna kosa per l'estil
aixins tots els menbres del btt podriem ficar les nostres fotos de la sortides i del klub
per ixins mostrar el ke fem amb el klub...
weno gent ke tink presa ja direu alguna kosa
dew
muxo XC
Re: PROPOSTA
I com es fa això? Ara tenim a l'administrador de viatge a Anglaterra, però segur que es podria crear si ajuda a promoure l'activitat al forum i al club.
neigüi- Nombre de missatges : 322
proposta
mira si fem un fotolog
es una kosa aixins http://www.fotolog.com/OSKAR_5XC
akest es el meu fotolog
i per ferlo es sencill nomes tens ke omplis unes dades i dir el korreu i ja esta
l'unik inconbenient ke te el fotolog eske nomes poden deixar komentaris els ke tenen fotolog
perotambe es podria fer un metroflog ke es semblant x en akest si ke poden komentar tot el mon ke vulgi
weno espero mes respostes
dew
muxo XC
es una kosa aixins http://www.fotolog.com/OSKAR_5XC
akest es el meu fotolog
i per ferlo es sencill nomes tens ke omplis unes dades i dir el korreu i ja esta
l'unik inconbenient ke te el fotolog eske nomes poden deixar komentaris els ke tenen fotolog
perotambe es podria fer un metroflog ke es semblant x en akest si ke poden komentar tot el mon ke vulgi
weno espero mes respostes
dew
muxo XC
Re: PROPOSTA
Hola,
crec q més senzill i adient és crear un "post" en aquest fòrum, un per cada sortida comentant tal i com ha anat. Així estaria ordenat.
O fer un "post fixe" on tothom hi va posant fotos de les seves sortides, però quedaria desordenat pq dins un sol post hi haurien moltes sortides, i si es fes moooooooooooooooolt llarg seria molt dificil trobarles totes.
Wenu... mira! el millor potser seria fer un altre sub-foro dedicat a les sortides.
S'ha de mirar si el servidor d'aquest forum permet penjar fotos o té un limit de capacitat.
Per exemple, al forum: http://www.foromtb.com/forum.php hi ha molta gent que pengen les seves fotos i videos.
Siau.
crec q més senzill i adient és crear un "post" en aquest fòrum, un per cada sortida comentant tal i com ha anat. Així estaria ordenat.
O fer un "post fixe" on tothom hi va posant fotos de les seves sortides, però quedaria desordenat pq dins un sol post hi haurien moltes sortides, i si es fes moooooooooooooooolt llarg seria molt dificil trobarles totes.
Wenu... mira! el millor potser seria fer un altre sub-foro dedicat a les sortides.
S'ha de mirar si el servidor d'aquest forum permet penjar fotos o té un limit de capacitat.
Per exemple, al forum: http://www.foromtb.com/forum.php hi ha molta gent que pengen les seves fotos i videos.
Siau.
PROPOSTA
tambe tens rao dani
no estaria malament poder penjar footos de les sortides del club i de les partikulars
jo estic dacord amb tu
doncs aveure si es ppot fer i si es pot fer per ke kedes mes ordenat les fotos es podrien klasificar x categories XC,DH...
llavors endevant ke es faci
dew
muxo XC
no estaria malament poder penjar footos de les sortides del club i de les partikulars
jo estic dacord amb tu
doncs aveure si es ppot fer i si es pot fer per ke kedes mes ordenat les fotos es podrien klasificar x categories XC,DH...
llavors endevant ke es faci
dew
muxo XC
PROPOSTA
UFFFFFFFFFFF
AKEST ES EL TERCER KE FAIG AVUI
JEJEJEJE WENO AKEST TEMA AL FINAL NO SA KEDAT AMB RES
SUPOSO KE L'ADMINISTRADOR JA AURA TORNAT I BE NO?
INTENTEM TIRAR EDAVANT AKESTA PROPOSTA O L'APLACEM FINS KE ENS DONI EL "VENAZO" I ES FACI O POTSE NI ES FA X WENO KE AVUI ESTIK INSPIRAT I MIRA
WENO DEW
MUXO XC
AKEST ES EL TERCER KE FAIG AVUI
JEJEJEJE WENO AKEST TEMA AL FINAL NO SA KEDAT AMB RES
SUPOSO KE L'ADMINISTRADOR JA AURA TORNAT I BE NO?
INTENTEM TIRAR EDAVANT AKESTA PROPOSTA O L'APLACEM FINS KE ENS DONI EL "VENAZO" I ES FACI O POTSE NI ES FA X WENO KE AVUI ESTIK INSPIRAT I MIRA
WENO DEW
MUXO XC
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum