Nou senderó per Miramar
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Nou senderó per Miramar
M'ha arribat a les oides que estan fent un nou senderó a la zona de Miramar, per el que es comenta sembla ser que hi ha bons peraltes i algun bot.
Algu sap algo mes sobre aquest nou senderó??
Aveure quan l'anem a estrenar!!
Algu sap algo mes sobre aquest nou senderó??
Aveure quan l'anem a estrenar!!
Re: Nou senderó per Miramar
Sembla ser que en Yeti man (nom en clau) i els seus sequaces estan treballan en un nou senderó per la zona entre el GR i la selva. Crec q l'inauguren aket cap de setmana...
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
jo no se quan s'inaugura pero se que pot ser molt i molt guapo...
aquet cap de setmana i de volta a les andanes agafare la bici per primer cop desde la lesio per pujar cap alli i poder pedalar un rato, segurament anire fins al sendero pero nomes per mirar-lo i ja os explicare si no hi heu anat!!!
alaa dww
aquet cap de setmana i de volta a les andanes agafare la bici per primer cop desde la lesio per pujar cap alli i poder pedalar un rato, segurament anire fins al sendero pero nomes per mirar-lo i ja os explicare si no hi heu anat!!!
alaa dww
De Can Pastilla- Nombre de missatges : 18
El dia del Rei del senderó vam poder "inaugurar" el nou senderó que es diu "EL XULO", la veritat es que s'ho han currat un munt per fer aquest senderó i us puc assegurar que és dels millors senderons que es poden trovar per Miramar.
Hi ha parts que no tenen res a envejar a als senderons de Vallnord o Granvalira. Segons em van comentar hi ha l'intenció d'allargar-lo de tal manera de que puguis baixar des de les antenes de la muntanya del costat de miramar fins a la carretera de Figuerola al tomb de la paella.
Serà brutal !
Hi ha parts que no tenen res a envejar a als senderons de Vallnord o Granvalira. Segons em van comentar hi ha l'intenció d'allargar-lo de tal manera de que puguis baixar des de les antenes de la muntanya del costat de miramar fins a la carretera de Figuerola al tomb de la paella.
Serà brutal !
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum