Venc cadireta de nen
3 participantes
BTT VALLS :: BTT VALLS :: Compra - Venda
Pàgina 1 de 1
Venc cadireta de nen
Bones
Sembla que em tregui objectes de casa perqué no hi cabem, bé es cert!!!!
Doncs això, em venc la cadireta amb la que duïa el nen darrera la bici, es de les que s'adapten al quadre o al tub de la tija del sillin i està força nova. Es d'extracció ràpida de la bici i un cop treta nomès queda l'adaptador a la bici, que si es vol es pot treure amb 6 allen.
Apa si teniu críos o previssió (jeje) ja sabeu
salut
dari
Sembla que em tregui objectes de casa perqué no hi cabem, bé es cert!!!!
Doncs això, em venc la cadireta amb la que duïa el nen darrera la bici, es de les que s'adapten al quadre o al tub de la tija del sillin i està força nova. Es d'extracció ràpida de la bici i un cop treta nomès queda l'adaptador a la bici, que si es vol es pot treure amb 6 allen.
Apa si teniu críos o previssió (jeje) ja sabeu
salut
dari
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Re: Venc cadireta de nen
No se, ho podem negociar, si ets de Valls te la puc ensenyar, truca-m al 620779538 i en parlem ok?
salut
dari
salut
dari
Boones
Encara es a la venda 20 € es el que en demano i, sincerament, està en molt bon estat, pels que heu tingut algun nano durant el darrer any i mig us aseguro que val la pena, si la compreu nova us quedarà nova, que es el que m'ha passat a mí.
salut
Encara es a la venda 20 € es el que en demano i, sincerament, està en molt bon estat, pels que heu tingut algun nano durant el darrer any i mig us aseguro que val la pena, si la compreu nova us quedarà nova, que es el que m'ha passat a mí.
salut
Pregunta a occam acaba de tenir un baby. Nse quina intenció tindrà però es el primer que em ve al cap ara. Envia-li u PM.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
aun la tens
aun tens la cadireta de nen minteresa pkuan agregam sanchituning@msn.com sok de valls ma coneixes de vista
ok dw
ok dw
sanchi-dh- Nombre de missatges : 9
BTT VALLS :: BTT VALLS :: Compra - Venda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum