S'ha acavat la copa catalana de dh
4 participantes
Pàgina 1 de 1
S'ha acavat la copa catalana de dh
Hola companys!! El motiu d'aquest missatge es informar a tots els socis del nostre club i a tota la comarca,que tenim un nou subcampió de catalunya de dh en la categoria rigida,en Sancho amb la seva NS rosa!!!
Aquest find vem anar a la bisbal d'Empordà a correr la última cursa de la copa catalana,en Sancho en Pol (un altre crack) i jo. La veritat es que ens va anar molt bé a tots tres, vem fer bons temps i gracies a ells unes meritories posicions. En sancho va fer 2on en rigides,en Pol 8è de 18 en cadets,categoria on hi ha un gran nivell i jo vaig fer el 10è millor temps de 26 en categoria master 30. La llàstima es que s'acavi ara la copa,quan estem en millor forma es tot just al final de temporada,haurem de començar la pretemporada avans jeje,sempre ens passa igual sobretot a en Pol i a mi,comencem la temporada molt fluixos i a mesura que va pasan la temporada ens anem entonan.
Bè, nomes em queda animar a en Quimet que el tenim lesionat i s'ha perdut les últimes dues curses.
Fins aviat.....,ens veiem a la Riba.......
Aquest find vem anar a la bisbal d'Empordà a correr la última cursa de la copa catalana,en Sancho en Pol (un altre crack) i jo. La veritat es que ens va anar molt bé a tots tres, vem fer bons temps i gracies a ells unes meritories posicions. En sancho va fer 2on en rigides,en Pol 8è de 18 en cadets,categoria on hi ha un gran nivell i jo vaig fer el 10è millor temps de 26 en categoria master 30. La llàstima es que s'acavi ara la copa,quan estem en millor forma es tot just al final de temporada,haurem de començar la pretemporada avans jeje,sempre ens passa igual sobretot a en Pol i a mi,comencem la temporada molt fluixos i a mesura que va pasan la temporada ens anem entonan.
Bè, nomes em queda animar a en Quimet que el tenim lesionat i s'ha perdut les últimes dues curses.
Fins aviat.....,ens veiem a la Riba.......
Chemi- Invitat
Re: S'ha acavat la copa catalana de dh
Moltes felicitats pels bons resultats obtinguts!! Esperem veure mes croniques que ens posin al dia dels corredors del BTT Valls.
Molta sort pel descens de la Riba!
Molta sort pel descens de la Riba!
Molt bé, felicitats a tots els del club que s'animen a posar cròniques, que fem moltes coses i el foro n'ha de ser l'altaveu.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Felicitats al team dh.
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum