MOLTA GENT QUE SURT SOLA
4 participantes
Pàgina 1 de 1
MOLTA GENT QUE SURT SOLA
Bones
Darrerament veig als post del BTT que hi ha molta gent que surt sola (m'hi incloc) i que demana per altre gent per sortir, etc... donat que els diumenges es un bon día jo proposo que el BTT fixi una hora i un lloc els diumenges (ex, a les 8 a l'estació de busos) per tal que tothom que vulgui s'hi apunti, recordo que aquesta iniciativa ja la varem tenir años a... i va funcionar fins que es va redisoldre el club...
Que us sembla??? la sortida es pot decidir un cop tots siguem al lloc de sortida....
ja direu
salut
Darrerament veig als post del BTT que hi ha molta gent que surt sola (m'hi incloc) i que demana per altre gent per sortir, etc... donat que els diumenges es un bon día jo proposo que el BTT fixi una hora i un lloc els diumenges (ex, a les 8 a l'estació de busos) per tal que tothom que vulgui s'hi apunti, recordo que aquesta iniciativa ja la varem tenir años a... i va funcionar fins que es va redisoldre el club...
Que us sembla??? la sortida es pot decidir un cop tots siguem al lloc de sortida....
ja direu
salut
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Re: MOLTA GENT QUE SURT SOLA
Penso que es força intresant i caldria considera la proposta.
Sense cap compromis,diumenges a l'estaciò d'autobusos sortida segons ganas i nivell.
I els que tinguin algo mes de diferent nivell i ja planificat que ho facin per la seva banda,que no passa res..¡¡¡
Però a les 8 a l'estaciò d'autobusos sempre hi hauria un "servei/de sortida "de guardia,je,je.
per els que monteu en bici.......no es el meu cas......
Sense cap compromis,diumenges a l'estaciò d'autobusos sortida segons ganas i nivell.
I els que tinguin algo mes de diferent nivell i ja planificat que ho facin per la seva banda,que no passa res..¡¡¡
Però a les 8 a l'estaciò d'autobusos sempre hi hauria un "servei/de sortida "de guardia,je,je.
per els que monteu en bici.......no es el meu cas......
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
MOLTA GENT QUE SURT SOLA
POS AIXO ESTA MOLT BE JO MES D''UN DIA M'APUNTARE
JABOR FIXEM UN LLOC I UNA HORA
DARI ETS UN KRAK! TIU
O VEUS JO AKI KOMPLIKANTME LA VIDA PER NO SORTIR SOL I AIXINS SEMPRE O KUASI SEMPRE TINDREM KOMPAÑIA
ENGA DEW
JA DIREU UN LLOC I UNA ORA
AMI JA MESTA VE L'ESTACIO I ALES 8
DEW
MUXO XC
JABOR FIXEM UN LLOC I UNA HORA
DARI ETS UN KRAK! TIU
O VEUS JO AKI KOMPLIKANTME LA VIDA PER NO SORTIR SOL I AIXINS SEMPRE O KUASI SEMPRE TINDREM KOMPAÑIA
ENGA DEW
JA DIREU UN LLOC I UNA ORA
AMI JA MESTA VE L'ESTACIO I ALES 8
DEW
MUXO XC
Sortideta diumenge...
Au vinga, proposo el proper diumenge a les 8 a l'estació de busos, sortideta fins les 10 - 10:30 nivell baix - mitja, ja la decidirem quan hi siguem.
Manel, au vinga anima-t!!!!!!!
salut
Manel, au vinga anima-t!!!!!!!
salut
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Sortideta diumenge...
WENO JO INTENTRE FER UN ESFORÇ
XK EL DISBTE NIT ELS AMIKS MAN ENREDAT X ANAR DE FESTA AMB ELLS I TONAREM ALES 4 DEL MATI AL POBLE I DESPRES ... WENO JO INTENTARE DORMIR EL KE PUGI I SI EM BEIG AMG FORCES I ANIRE JA KE ES NIVELL BAIX
WENO ESPERO KE EL RESAKON NO SIGI MASA
DEW
MUXO XC
XK EL DISBTE NIT ELS AMIKS MAN ENREDAT X ANAR DE FESTA AMB ELLS I TONAREM ALES 4 DEL MATI AL POBLE I DESPRES ... WENO JO INTENTARE DORMIR EL KE PUGI I SI EM BEIG AMG FORCES I ANIRE JA KE ES NIVELL BAIX
WENO ESPERO KE EL RESAKON NO SIGI MASA
DEW
MUXO XC
Re: MOLTA GENT QUE SURT SOLA
Ieeeuuuuuu........Ha sigut una bona idea,como anyos aaaa.... va ser.
Però be els temps han canviat i ara hi ha mes diversitat d'estils,tot i així els diumenges que pugui vindrè a fer club.
M'agrada tan baixar com anar a rodar per tant,quan hagi acabat els castells,quasi segur que trec el cap i la bici el diumenge al matí.
Ens veurem aviat.
Però be els temps han canviat i ara hi ha mes diversitat d'estils,tot i així els diumenges que pugui vindrè a fer club.
M'agrada tan baixar com anar a rodar per tant,quan hagi acabat els castells,quasi segur que trec el cap i la bici el diumenge al matí.
Ens veurem aviat.
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum