ja soc aquí
3 participantes
Pàgina 1 de 1
ja soc aquí
Ei pajaros,lo prometidoo... es deuda,l'altre dia parlant i pedalant varem fer una matinal de freestrylerr amb el vice i un vocal, crec que es la "a"......,ji ji....... i vaig dir que escriuria el meu primer correu per fotre una mica de xou o quelcom i com que ser que hi ha gent per tot ,si algú s'anima el pròxim diumenge dia 26 d'octubre ,podriem deixar una estoneta la bici i anar a fotre un cop de mà als vellacos de la colla vella, per poder fer un bon santa ursula que ja conve pel poble de valls , k us smbla?
Si algu s'animès podriem fer una sortideta rally de 8 a11 del mati per fer boca i després cap a a plaça que us sembla?
potser no es el lloc adequat per animar a a la gent,del mon( casteller+btt) però jo com a bttero i com també m'agradan altres activitats quí deixo el tema a l'aire.
salut i força btt,ens veiem a la futurible sortida del 26 a la plaça o a portal nou quan vulgueu....
i que no s'enfadin els de la joves ...........
m'agradaria que opinessiu a les bones i a les males del tema
Siau!!!Records al bad presi!!!
Si algu s'animès podriem fer una sortideta rally de 8 a11 del mati per fer boca i després cap a a plaça que us sembla?
potser no es el lloc adequat per animar a a la gent,del mon( casteller+btt) però jo com a bttero i com també m'agradan altres activitats quí deixo el tema a l'aire.
salut i força btt,ens veiem a la futurible sortida del 26 a la plaça o a portal nou quan vulgueu....
i que no s'enfadin els de la joves ...........
m'agradaria que opinessiu a les bones i a les males del tema
Siau!!!Records al bad presi!!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
JA SOC AQUI
IEEEEEEPPP
PUES A AIXO DE LA SORTIDETA RALLY NO KREK KE SIGUI MALA IDEIA JO MAPUNTARIA
SI ES FA POTSER O SEGURAMENT I VAGI
DEW I BEN VINGUT
MUXO XC
PUES A AIXO DE LA SORTIDETA RALLY NO KREK KE SIGUI MALA IDEIA JO MAPUNTARIA
SI ES FA POTSER O SEGURAMENT I VAGI
DEW I BEN VINGUT
MUXO XC
Re: ja soc aquí
Finalment no podrà ser la sortideta rally proposada per jo mateix per abans de le festes de santa ursula,ja que aquest diumenge no podré sortir,ja que tinc diferents events personals,però animo a quí vulgui sortir no ho dubti,els diumenges s'han d'apofitar!!!!! i si algú li sobre temps a la 13h cap a plaça que tenim k fer grans castells. un biker vellaco.per tots pit i amunt!!!!!!!!!!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum