DH Llinars
3 participantes
Pàgina 1 de 1
DH Llinars
Algú va anar a Llinars a còrrer? Q faci una petita crònica.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
dh llinars
ei presi em sembla kn i va anar ningu pel temps k deien k faria x les noticies sn haguessim gent de lekip uoooo si algu sap alguna pag ueb k surtin fotus de la cursa k lapunti xki oks ala genttttttttttt
dog- Nombre de missatges : 243
Re: DH Llinars
El Xemi i Pol no sé si van anar al final...
Jo volia anar a un Duatló més a dalt de Manresa, però el van anul·lar tot i així van donar les bosses, esmorzar i sorteig, que em va tocar una armilla tècnica Grifone de 123€, al menys ja va cundir una mica el viatge.
A llinars diuen que una fangada... a www.guak.com hi ha fotos.
Jo volia anar a un Duatló més a dalt de Manresa, però el van anul·lar tot i així van donar les bosses, esmorzar i sorteig, que em va tocar una armilla tècnica Grifone de 123€, al menys ja va cundir una mica el viatge.
A llinars diuen que una fangada... a www.guak.com hi ha fotos.
Re: DH Llinars
Noo!! Al final no vem anar pel temps que deien que faria, i si no m'equiboco em sembla que en va caure una de guapa. Llàstima....!!
Que cabró Santi!! A mi no em toca mai res,encara que a la Riba el casc que sortejaven em va anar de un numero
Que cabró Santi!! A mi no em toca mai res,encara que a la Riba el casc que sortejaven em va anar de un numero
Chemi- Invitat
dh llinars
vua x les fotus k surten ala ueb de guak sort vam tindre de no nai ala cursa xke vai acabar tots marrons de fangueti verem si lany k be fa bon temps i podem anar uoooooooooooooooooo
dog- Nombre de missatges : 243
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum