Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.
Els que ja fa temps que em coneixeu,sabeu que des de el primer dia he apostat per la difusió de les activitats del club des de la premsa local com a "llançadora" .
Tasca mes complicada del que sembla, quant descobreixes l'incompetencia de les "eines locals" per aquests fins.
CD's de fotos que es perden,publicaciò de noticies a deshora i comunicats que no es "comunica'n"...estan a l'ordre del dia.
Aquesta setmana ens ha tocat a nosaltres.
Hores d'ara estic segur de que no només la nostre entitat es veu afectada , per l'autentica avalant-xa de noticies ocurrents en un POBLE com Valls, que es debat entre "macrotrobades" de xapes de cava (de les cual soc un veritable admirador),les "Dones de Valls" enfeinades en aprendré a fer panallets,(dels quals jo em beneficio directament) o succesos de carácter altament greu com el cas del senyor que li han robat el rellotge a la piscina del Fornas, per no anomenar els reportages del Bàsquet (dignes de revista especialitzada).
Aquesta setmana (dimarts dia 11 per mes senyals ) es passaba un comunicat en cert
medi de premsa local amb caràcter informatiu per tots el socis i simpatitzants del club
el cual considero que degut a la seva importància per la nostre entitat ,havia de haver-se publicat de forma puntual.
Entenc que es deu ser difícil organitzar i coordinar totes les informacions d'"alta importància" que es deu recopilar al llarg de la setmana, a les redaccions del setmanaris locals,aixi com puc entendre que una petita nota de premsa del club fent referencia a les properes activitas d'aquest modest ( i d'avegades incomode per que no dir.ro) club,que només es preocupa "egoistament" recaptar socis per oferir de forma modesta un ventall d'activitats organitzades sense medis ni recolzament municipal , no adquireix la suficient importància.
Així doncs esperem que la propera vegada tinguem mes sort....
SEGUEIX JUGANT A LA RULETA LOCAL.
Per cert, penso que m'acabo de carregar el meu guardó a vallenc de l'any .
Tasca mes complicada del que sembla, quant descobreixes l'incompetencia de les "eines locals" per aquests fins.
CD's de fotos que es perden,publicaciò de noticies a deshora i comunicats que no es "comunica'n"...estan a l'ordre del dia.
Aquesta setmana ens ha tocat a nosaltres.
Hores d'ara estic segur de que no només la nostre entitat es veu afectada , per l'autentica avalant-xa de noticies ocurrents en un POBLE com Valls, que es debat entre "macrotrobades" de xapes de cava (de les cual soc un veritable admirador),les "Dones de Valls" enfeinades en aprendré a fer panallets,(dels quals jo em beneficio directament) o succesos de carácter altament greu com el cas del senyor que li han robat el rellotge a la piscina del Fornas, per no anomenar els reportages del Bàsquet (dignes de revista especialitzada).
Aquesta setmana (dimarts dia 11 per mes senyals ) es passaba un comunicat en cert
medi de premsa local amb caràcter informatiu per tots el socis i simpatitzants del club
el cual considero que degut a la seva importància per la nostre entitat ,havia de haver-se publicat de forma puntual.
Entenc que es deu ser difícil organitzar i coordinar totes les informacions d'"alta importància" que es deu recopilar al llarg de la setmana, a les redaccions del setmanaris locals,aixi com puc entendre que una petita nota de premsa del club fent referencia a les properes activitas d'aquest modest ( i d'avegades incomode per que no dir.ro) club,que només es preocupa "egoistament" recaptar socis per oferir de forma modesta un ventall d'activitats organitzades sense medis ni recolzament municipal , no adquireix la suficient importància.
Així doncs esperem que la propera vegada tinguem mes sort....
SEGUEIX JUGANT A LA RULETA LOCAL.
Per cert, penso que m'acabo de carregar el meu guardó a vallenc de l'any .
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Re: Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.
Qualsevol persona de valls sap el tipus de premsa que tenim a la nostra comarca. Sento dirte que has perdut la teva candidatura als premis del esport vallenc, despres del novel un dels premis mes prestigiosos i que tots hem somiat a tenir per tenir una foto de mitja plana a la premsa local.
Re: Vine a jugar a LA RULETA LOCAL.
Tot sovint passa!!! Com tu dius és una ruleta de la sort on a vegades toca i a vegades no toca, aquest cop ens ha tocat pringar. Recordo alguna ocasió en la que després d'anar a correcuita per entregar una noticia a principis de setmana per assegurar el lloc al diari local, sobre resultats competitius, no va aparèixer aquella setmana. En fi seguim tot i els entrabancs: A JUGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR....
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum