algu surt entre setmana per les tardes?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
algu surt entre setmana per les tardes?
Bones beteterus vallencs
fa poc que m'he registrat aqui al fòrum jeje sóc l'Albert Gómez (per alguns conegut i per d'altres no )
cada tarda surto a entrenar amb bici, si és molt de nit surto pel fornàs a fer sèries, sprints i pillar fondo...i si encara es de dia surtu a fer ruta...normalment de 20-30 km
sempre he d'anar sol
si algu entrena o surt o s'apunta a fer ruta que m'ho digui ho dic per sortir amb algú i de pas no nar sempre enganxat al mp3
gràcies
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
fa poc que m'he registrat aqui al fòrum jeje sóc l'Albert Gómez (per alguns conegut i per d'altres no )
cada tarda surto a entrenar amb bici, si és molt de nit surto pel fornàs a fer sèries, sprints i pillar fondo...i si encara es de dia surtu a fer ruta...normalment de 20-30 km
sempre he d'anar sol
si algu entrena o surt o s'apunta a fer ruta que m'ho digui ho dic per sortir amb algú i de pas no nar sempre enganxat al mp3
gràcies
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Re: algu surt entre setmana per les tardes?
Jo surto els divendres per la tarda i algun altre dia si els horaris m'ho permeten.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Re: algu surt entre setmana per les tardes?
Jo surto 7mana si 7mana no, ja que jo faig turnos, una de matí que es la que em permet sortir per les tardes amb bici i la que vaig de tarda,evidentment, no mo permet, si vols quedar, enviam correu,ok? ;p
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum