BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

algu surt entre setmana per les tardes?

3 participantes

Ir abajo

algu surt entre setmana per les tardes? Empty algu surt entre setmana per les tardes?

Missatge  Albert Dt Feb 12, 2008 1:15 pm

Bones beteterus vallencs
fa poc que m'he registrat aqui al fòrum jeje sóc l'Albert Gómez (per alguns conegut i per d'altres no Very Happy)
cada tarda surto a entrenar amb bici, si és molt de nit surto pel fornàs a fer sèries, sprints i pillar fondo...i si encara es de dia surtu a fer ruta...normalment de 20-30 km
sempre he d'anar sol
si algu entrena o surt o s'apunta a fer ruta que m'ho digui Very Happy ho dic per sortir amb algú i de pas no nar sempre enganxat al mp3

gràcies Very Happy


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Albert
Albert

Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 08/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Valls

http://www.fotolog.com/dr_zayus

Tornar a dalt Ir abajo

algu surt entre setmana per les tardes? Empty Re: algu surt entre setmana per les tardes?

Missatge  neigüi Dt Feb 12, 2008 9:49 pm

Jo surto els divendres per la tarda i algun altre dia si els horaris m'ho permeten.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

algu surt entre setmana per les tardes? Empty Re: algu surt entre setmana per les tardes?

Missatge  Jordi6 Dc Feb 13, 2008 1:26 am

Jo surto 7mana si 7mana no, ja que jo faig turnos, una de matí que es la que em permet sortir per les tardes amb bici i la que vaig de tarda,evidentment, no mo permet, si vols quedar, enviam correu,ok? ;p
Jordi6
Jordi6

Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 17/01/2008
Edad : 43
Ubicació : Valls

http://www.bttvallsialtcamp.brevehost.com

Tornar a dalt Ir abajo

algu surt entre setmana per les tardes? Empty Re: algu surt entre setmana per les tardes?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum