2na edició de "LaPica"
+8
neigüi
GasAttack
dog
Jordi6
Santi_Mtbike
Admin
BlackJou
RAKSO_5XC
12 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
2na edició de "LaPica"
EI GENT KE JA ESTA AKI LA 2ºA EDICIO DE LA PICA AVEURE SI ALGUN DE VOSALTRES KE ENTENEU MES DEL FORUM PODEU FICAR MES INFORMACIO
SI SURT ARA FICO EL LINK DE LA BUTTLLETA D'INFORMACIO
clica per obrir el llibret de informació
WENO ESPRO KE AGI SORTI BE NO OBSTANT US PODEU INFORMAR I INSCRIURES ALA PAGINA DEL BTTTARRAGONA
DEW
MUXO XC
SI SURT ARA FICO EL LINK DE LA BUTTLLETA D'INFORMACIO
clica per obrir el llibret de informació
WENO ESPRO KE AGI SORTI BE NO OBSTANT US PODEU INFORMAR I INSCRIURES ALA PAGINA DEL BTTTARRAGONA
DEW
MUXO XC
Re: 2na edició de "LaPica"
Poseu el link de la pàgina del btt tarragona.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
L'any passat volia anar a fer-la pero no vaig poder perque estava lesionat de la ma. Vaig anar a colaborar una mica amb la organització a vigilar algun cruse.
Crec que es una marxa ben organitzada i el recorregut esta bastant guapo amb senderonets i trams divertits.
Aquest segur que m'hi apunto
Crec que es una marxa ben organitzada i el recorregut esta bastant guapo amb senderonets i trams divertits.
Aquest segur que m'hi apunto
Jo al igual com l'any passat, aniré a ajudar a l'organització, l'any passat a fer fotos i vigilar un encreuament. I enguany només a fer fotos... ja tinc els llocs on em vull posar triats jeje, casi segur serà Coll Vell, i Esportell del Bou, dos llocs ben xulos.
Jo pel que tinc entès aquest any no serà tant guapo com l'any passat, ja que han tret algun dels senderns més guapos que hi havia, o com a mínim es el que he sentit a dir...
De totes maneres aquest any també m'hi apuntaré, tot i que faré el recorregut curt perquè no he tingut massa temps per sortir amb la bici, i fer 43Km amb els desnivells que hi ha és massa i el que vull és anar a disfrutar no a patir!!
Salut!
De totes maneres aquest any també m'hi apuntaré, tot i que faré el recorregut curt perquè no he tingut massa temps per sortir amb la bici, i fer 43Km amb els desnivells que hi ha és massa i el que vull és anar a disfrutar no a patir!!
Salut!
VicE escrigué:Jo pel que tinc entès aquest any no serà tant guapo com l'any passat, ja que han tret algun dels senderns més guapos que hi havia, o com a mínim es el que he sentit a dir...
Salut!
JODER TIO EL SERGI I JO ANIREM A LA VERMELLA JO KREK KE MANIRE A SUICIDAME X ALLI X WENO MA ANIMAT EL SERGI TIO ANIMAT I VINE A LA VERME LLA KE ESTARA INTERESANT TOTS TRES ALA VERMELLA SERA EMOCIOAT JA KE ME LA TENS JURADA NO?
MUXO XC
la pica
venga venga aveure si sanima mes gent a vindre i fem un bon grupet x anar a fer la pica uoooooooooooooooo tan sigui el curt com el llarg anirem a fer club x allir ajjaaj perem que fasi un bon dia ulalalalal
dog- Nombre de missatges : 243
Acabo de fer el pagament,... aixó si,... aquest any al circuit blau, que enguany la vull acabar almenys! :D:D
L'any passat vaig pecar d'ilús i vaig apuntarme al vermell, pq s'ha de reconeixer que es molt mes divertit pero per contra tambe es molt mes dur... pero si no es pot no es pot xecs! el meu lamentable estat de forma (forma ovalada per ser concrets ) i la meva recent reincorporacio a l'activitat ciclista despres de varies crisis de lumbalgia (desgast d'un disc interbertebral) em van impedir acabar el circuit.
L'any passat vaig pecar d'ilús i vaig apuntarme al vermell, pq s'ha de reconeixer que es molt mes divertit pero per contra tambe es molt mes dur... pero si no es pot no es pot xecs! el meu lamentable estat de forma (forma ovalada per ser concrets ) i la meva recent reincorporacio a l'activitat ciclista despres de varies crisis de lumbalgia (desgast d'un disc interbertebral) em van impedir acabar el circuit.
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Ja m'he apuntat, per a variar a la de patir. HE DE RECUPERAR EL TEMPS!!!!
neigüi- Nombre de missatges : 322
A Cicloide.com hi han els tracks de la primera edicio tant del circuit vermell com del blau pero he sentit que aquest any variara una mica
GasAttack- webmaster
Sabeu si es pot pagar el mateix dia allà. No tenen cap numero de compte akesta gent que s'ha de fer el pagament amb targeta i per internet.
BlackJou- Admin
El métode de pagament és amb tarjeta de crèdit perque és el sistema més còmode tant per a la organització com per als participants, ademés de segur i que no comporta cap despesa adicional. Al mateix dia només s'admetran inscripcions si hi han places disponibles.
Si teniu problemes per a poder inscriure-us, us podeu posar en contacte amb la organització a: lapica@btttarragona.com
Salutacions.
Si teniu problemes per a poder inscriure-us, us podeu posar en contacte amb la organització a: lapica@btttarragona.com
Salutacions.
onderrocs- Nombre de missatges : 27
Sabeu si aquest any es passa pel senderó que crec que li diuen de "les cabres" que es el que dona a la meitat de la pujada de la selva?
Vam anar-hi amb el oscar la setmana passada i entre el fang i les motos que hi han passat estava fatal.
Vam anar-hi amb el oscar la setmana passada i entre el fang i les motos que hi han passat estava fatal.
onderrocs escrigué:El métode de pagament és amb tarjeta de crèdit perque és el sistema més còmode tant per a la organització com per als participants, ademés de segur i que no comporta cap despesa adicional. Al mateix dia només s'admetran inscripcions si hi han places disponibles.
Salutacions.
Sí Sí, si no em queixo pas, no dubto pas de l'eficàcia del mètode. L'únic que tnc problemes amb la meva targeta. Així, ho faré. Gràcies per la informació.
BlackJou- Admin
Despres de la inspecció del terreny que vam fer diumenge pels mateixos camins on recorrera la pica estic segur que diumenge els bikers del club donarem la talla!
A tope!
A tope!
EI GENT KE PER DIUMENGE LO MES SEGUR KE ESTRENI LA EPICON (LA HORQUILLA) EL KE TEMO ES KE LA LLANTA ME LA TORNI A LLUGAR KOM DIUMENGE KE ELS ENGRANATGES DELA PIÑONERA ES KEDAVEN KLAVATS KUAN VAIXAVA I NO PODIA PEDALEJAR JAJAJA X ESTARE A FONDU X EL DIUMENGE JAJAJA
WENO JO AVIA PENSAT KE SI LA LLANTA DEL DARRERE EM FALLA ALGU KE FES EL CIRCUIT CURT KUAN AKAVES EM DEIXES LA SEVA LLNATA PER AKAVAR X ESPERO KE LA MEVA AGUANTI JAJAJA ESKE TOTO EM TE K PASAR A ULTIM MOMENT JAJAJA
ENGA FINS DIUMENGE
RAKSO_5XC
WENO JO AVIA PENSAT KE SI LA LLANTA DEL DARRERE EM FALLA ALGU KE FES EL CIRCUIT CURT KUAN AKAVES EM DEIXES LA SEVA LLNATA PER AKAVAR X ESPERO KE LA MEVA AGUANTI JAJAJA ESKE TOTO EM TE K PASAR A ULTIM MOMENT JAJAJA
ENGA FINS DIUMENGE
RAKSO_5XC
la pika
ei rasko io sn recordu malamen tink alguna llanta de sobres lu que pasa k en ves de tenir 9 pinyons k son els que hi han ara son de les antigues k ne tenien 1 o 2 menus si vols te la puk deixar ok
dog escrigué:ei rasko io sn recordu malamen tink alguna llanta de sobres lu que pasa k en ves de tenir 9 pinyons k son els que hi han ara son de les antigues k ne tenien 1 o 2 menus si vols te la puk deixar ok
EI QUIM GRACIES TIU X INTENTRE FERLA AMB LA MEVA NO OBSTANT INTENTARE KE UN KOLEGA EM DEIXI LA SEBA LLANTA KE TE LA BIKE I NO LFA SERVIR
EI GENT DEMA A TOPE A DESMOSTRAR DE KE SOM CAPASOS ELS VALLENCS NO???
JO JA TINK LA BIKE A PUNT TINK NOVA FORKILLA I LLANTA NOVA AI9XINS KE KE A TOPE GENTE FINS DEMA KONA DIT EL VICE ALES 8:30 AA ESTACIO DE BUSOS
ENGA MUXO XC
RAKSO_5XC
JO JA TINK LA BIKE A PUNT TINK NOVA FORKILLA I LLANTA NOVA AI9XINS KE KE A TOPE GENTE FINS DEMA KONA DIT EL VICE ALES 8:30 AA ESTACIO DE BUSOS
ENGA MUXO XC
RAKSO_5XC
KINA GALETA MA FOTUT EL KOXE
WENO GENT KE E KOMENCAT LA PICA MAB UNS 15 MIN DE RETRAS X WENO KE E POGUT ADENTAR A MOLTA GENT I LA GENT FLIPAVA VEIENME PUJAR A SIGUT LA OSTIA VALTROS NAVEU AMB EL TURBO ME E SALTAT ELS DOS PRIMERS AVITUALLAMENTS X NO US E ATRAPAT
WENO US POSO UNES KUANTES FOTOS DE LA MEVA LLANTA KOM A KEDAT DESPRES KE EL KOXE "MATROPELLES"
LES FOTOS DE LA LLNATA AL FACEBOOK
WEMNO GENT KE ARA PARXARE A URGENCIES KE TINK EL GENOLL KE NO EL PUC MOURE PMASA I LA CADERA IGUAL JA E PATIT PROU AVUI JAJAJA RA JA TINDRE KE KOMPRAR LES DUES LLANTES
WENO US POSO UNES KUANTES FOTOS DE LA MEVA LLANTA KOM A KEDAT DESPRES KE EL KOXE "MATROPELLES"
LES FOTOS DE LA LLNATA AL FACEBOOK
WEMNO GENT KE ARA PARXARE A URGENCIES KE TINK EL GENOLL KE NO EL PUC MOURE PMASA I LA CADERA IGUAL JA E PATIT PROU AVUI JAJAJA RA JA TINDRE KE KOMPRAR LES DUES LLANTES
Pero tio Oscar que t'ha passat? Com ha sigut aixó?
GasAttack- webmaster
la pica
ei oscar tens uns cullons km un toruuuuuuuuuuuuuuuuuuu ajaja despres de laccident tal i km estaves i alaaaa a correr la pica i 15 min mes tard ajaj i la vas acabar mare meva aixo es esperit de btt ajaj ara a recuperat de lesforç fet ala pica i suposu que de lacciden tambe que devies de rebre una bona trompada uixs peru k numes siguin cops i te recuperis vent aviat ok tiu i tornarla a liar pels camins uooooooooooooooo io vua en prou feines vai acabar ajaj vai tindre k fer tot el coll vell caminan jajaj dels tirons k tenia uooooooooo peru buenu sufrin una mika vai poder arribar oleoleoeleo aixo es el btt ajaj ia cops k sa de sufrir damun la bike i fiuuuuu tema llantes ia mirare lu k tink i te dire algu ara son llantes x anar am v-brakes k tu me sembla k tambe en portes no aixi taniran be lu k son de pixons antics u sigui k porten 2 pixons menus x io fins ara les portava i naven be lunik k pujan feia mes cames ajaj i si vols te les deixu fins que ten puguis comprar unes que io no les fai servir ok ala saluts x a tothom del loku fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum