BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

+11
Dani Pantani
Albert
occam
GasAttack
Jordi6
Nis
RAKSO_5XC
dog
neigüi
BlackJou
Admin
15 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  GasAttack Dj Mar 05, 2009 11:49 am

COm esta el tema de la roba?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  Nis Dg Mar 29, 2009 10:13 pm

Kuan repartireu les comandes?
Nis
Nis

Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 07/12/2008
Edad : 28

http://www.fotolog.com/deaxe

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  RAKSO_5XC Dv Maig 08, 2009 10:02 pm

EI GENT DE LA ROBA KE SE SAP?
LA TINDREM ABANS D'ESTIU O QUE?
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  RAKSO_5XC Dl Jun 08, 2009 3:36 pm

KOM VA EL TEMA?
KE LA TINDREM ABANS DE JULIOL?
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  BlackJou Dt Jun 16, 2009 6:22 pm

URGENT A TOTHOM!!!! FEU CÒRRER LA VEU!!!

Per a tots aquells interessats en el tema de la roba se us informa que ja tenim a disposició dels socis les talles per emprovar.

Els dies: divendres 19, dilluns 22 i dimarts 23 els interessats hauran de passar entre les 20h i 22h per casa del Jordi Torres. Això cau just darrera del gimnàs gent d'or. Per més informació truqueu-lo 616049594.

El divendres 26 de juny fariem la comanda i en 4 setmanes, segons m'han informat en persona a Igualada, tindríem la roba a Valls.

Així és, abans que s'acabi l'estiu sembla ser que podrem estrenar l'equipació.

Si ja sabieu del cert la vostra talla, feina feta, si no teniu una setmana!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  neigüi Dl Jun 22, 2009 11:52 pm

Molt guapa la roba, i amb el detall del nom tunejat a l'esquena!!!!
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  RAKSO_5XC Dl Jun 22, 2009 11:54 pm

TENIU ALGUNA FOTO O ALGO X PODER VEURE COM AN QUEDAT I TONDREM KE SPERAR AKE ESTIGIN FETS?
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  GasAttack Dt Jun 23, 2009 10:11 am

Bad_Presi escrigué:URGENT A TOTHOM!!!! FEU CÒRRER LA VEU!!!

Per a tots aquells interessats en el tema de la roba se us informa que ja tenim a disposició dels socis les talles per emprovar.

Els dies: divendres 19, dilluns 22 i dimarts 23 els interessats hauran de passar entre les 20h i 22h per casa del Jordi Torres. Això cau just darrera del gimnàs gent d'or. Per més informació truqueu-lo 616049594.

El divendres 26 de juny fariem la comanda i en 4 setmanes, segons m'han informat en persona a Igualada, tindríem la roba a Valls.

Així és, abans que s'acabi l'estiu sembla ser que podrem estrenar l'equipació.

Si ja sabieu del cert la vostra talla, feina feta, si no teniu una setmana!!!

no he pogut passar-hi i no crec que avui pugui, pero vaja que em reafirmo amb la meva comanda, i donades les meves dimensions ja us puc assegurar que nomes la XXL tant de dalt com de baix es la meva talla Very Happy Així que qui s'encarregui que m'apunti pel menda una XXL de malles curtes i una XXL de Maillot curt
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  Jordi6 Ds Jul 11, 2009 3:05 pm

Bé, el tema de la roba ja setà tirant!!!! Ja tenim la comand feta i a l'espera de rebre-la.

La roba l'hem demanada a la casa Best, reconeguda marca que es dedica a "vestir" els ciclistes des de fa uns quants anys. Qui els vulgui conèxier una mica més, la seva pàgina web és: www.best-bike.com

A través de la junta, hem intentat ajustar el preu de la roba al màxim pels socis, i tot i que no és barata, hem de dir al seu favor que és de molt bona qualitat, i aquesta era la nostra intenció.

Tot soci que ja hagi demanat roba ja està informat del que ha de fer i del que ha de pagar,així doncs, espero rebre la roba el més aviat possible per poder fer un bon grup de bikers i anar-la a lluir per aquests mons de Déu.
Jordi6
Jordi6

Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 17/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Valls

http://www.bttvallsialtcamp.brevehost.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  GasAttack Dl Jul 27, 2009 11:37 am

Bones, he rebut un correu, com suposo que tots els que hem demanat la roba, dient que ja la tenien aqui y que la podiem passar a buscar. Pero com que el correu va venir sota adrça de BTTVALLS, no se qui el va enviar, ni qui te la roba i sobretot a quina casa esta per anar a recollir-la

Em podrieu dir on em puc dirigir? i a quin horari?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  neigüi Dl Jul 27, 2009 2:39 pm

Ho té el vice a casa seva. Aquesta tarda hi serà perquè jo anré a buscar la meva.
Records
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  GasAttack Dt Jul 28, 2009 10:14 am

CULLONS!!! quin tallatge mes petit xeics,.... haure de perdre uns quants kilets mes per cabre dins del maillot,... i aixo que es una XXL, la talla que m'entra "prefectament-dins-de-les-possibilitats-que-hom-te" en altres marques (p.ex. LIDER i MOZIA). Senyors de BEST,... que els "Big-size" tambe practiquem el ciclisme, eh!? Suspect No

A veure,... tinc poc menys de dues setmanes, fem calculs,..... scratch mmmmmm.... Sleep .... sunny .... mmmmmmmm..... confused ..... mmmmmmm .....scratch .... pos aixó, que no us extranyi si per la nocturna no porto l'equipació oficial, ok? Embarassed Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  Santi_Mtbike Dj Jul 30, 2009 12:43 am

Ja la tinc! El que trobo les manigues del maniga curta, són llarguetes XD.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Nova Roba BTT Valls i Alt Camp - Página 2 Empty Re: Nova Roba BTT Valls i Alt Camp

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum