BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

2 participantes

Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  GasAttack Dg Feb 22, 2009 10:18 pm

Avui he estat al turó dels 4 vents pero no he sabut trobar l'entrada al senderó del Rei del Sendero d'enguany.

Algu em podriea fer un mapa? i millor encara, si algu em pogués donar les coordenades de l'entrada del senderío ja seria la ostia

Recordo que el mateus em va dir que un cop a la casa començar a baixar pel senderó tradicional y passada la primera paella el veuria pero no he vist res,... al fina he fet cap a l'entrada de la mineta pero havent baixat pel lloc de sempre.

pos aixó una pita per saber-lo trobar siusplau
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  RAKSO_5XC Dg Feb 22, 2009 11:20 pm

EL QUE PASA ES KE TE LAS PASAT DE LLARG AL TOMB AKEST DE LA CASA LA ENTRADA NO ETSA MARCADA DEL TOT X A MIG TOMB SEGUEIXES RECTE O VES DIRECTIO A L'ARBRE KE TENS DEVANT I SUPOSO KE SI MIRES X AI JA O BEURAS X TENS KE BUSCARLO BE XK ENKARA NO ESTA MOLT RODAT

ESPERO KE TA SERVEIXI DALGUNA KOSA LA MEVA EXPLIKACIO NO ES MASA BONA X WENO
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  GasAttack Dl Feb 23, 2009 12:08 pm

Aqui us deixo una ortofoto amb el track tradicional del turó dels 4 vents.

Em podrieu fer el favor de marcar on està l'entrada del senderó i mes o menys quina trajectoria segueix?

I una altra cosa,... veureu que he marcat un marge que vaig haver de saltar per entrar al senderó. Just passar el marge vaig veure un senderó "gastat" de feia poc que venia de l'esquerra que segurament es una alternativa a saltar el marge. Em podrieu dir on s'agafa aquesta alternativa?

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Tur4vents

Gracies
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  RAKSO_5XC Dl Feb 23, 2009 2:54 pm

EI TE FET UN PETIT AFEGIMENT AMB COLOR VERMELL ALA FOTO KE ES EL SENDERO X L'ENTRADA ESTA REBUSKADA LO MES SEGUR KE TINDRAS KE VAIXAR DE LA BICI I BUSCARLA
[img]on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Tur4vents[/img]
ARA KE VEIG LA FOTO ESTA ALA BARRACA DE LA PRIMER PAELLA

ESPERO KE TE SERVEIXI DE ALGO UNA ALTRA ESPLIKACIO DAKESTES MEVES JAJAJAJA

DEW
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  GasAttack Dl Feb 23, 2009 3:03 pm

Molt millor Oscar.
m'hi fixaré millor la proxima vegada que hi vagi

Gracies


Segons em va dir el Mateus, fa cap a la mineta,no? pero a meitat al principi o a on de la mineta?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  RAKSO_5XC Dl Feb 23, 2009 8:33 pm

AKABA AL KAMI KE VA DIRECCIO ALA MINETA ABANS DE ARRIBAR ALES MAQUINES
SI NO RECORDO MALAMENT JUST DESPRES DE PASAR ELS DOS ABRES KREUATS AL MIG DEL KAMI A UNS 100 O 200 METRES A ULL HEEEE
ME ALEGRO KE TAGI SERVIT LES MEVES EXPLIKACIONS JAJAJA

DEW
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09? Empty Re: on s'agafa el senderó del Rei del Sendero '09?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum