diumenge 1 març a les 9!!! est bus COM SEMPRE!!
+2
GasAttack
occam
6 participantes
Pàgina 1 de 1
diumenge 1 març a les 9!!! est bus COM SEMPRE!!
Ei gent que proposeu per diumenge?
Podriem fer una sortideta una mica complerta no?
Poseu propostes i decidim entre tots.
JO proposo anar direcció cap a Vallespinosa que ja fa temps que no hi vaig i no m'enrecordo massa, i a mes crec que el negüi sap algun senderó nou!!!
El nivell si es per aquesta zona es mitj(tirant cap a alt) sinó recordo malament hi ha pujadetes, i km ens surten uns quants !!!
Vinga proposeu!!!!!!
Podriem fer una sortideta una mica complerta no?
Poseu propostes i decidim entre tots.
JO proposo anar direcció cap a Vallespinosa que ja fa temps que no hi vaig i no m'enrecordo massa, i a mes crec que el negüi sap algun senderó nou!!!
El nivell si es per aquesta zona es mitj(tirant cap a alt) sinó recordo malament hi ha pujadetes, i km ens surten uns quants !!!
Vinga proposeu!!!!!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Re: diumenge 1 març a les 9!!! est bus COM SEMPRE!!
Wooooo!!!!! Vallespinosa diu!!!
No podré venir pq tinc una calçotada motera amb ruta inclosa a Valls mateix, pero a saber, igual ens veiem a Vallespinosa pq allí tenim la segona parada programada del dia
de fet, encara que pogués venir tampoc ho faria ,... massa nivell per mi xecs!
Que disfruteu molt
No podré venir pq tinc una calçotada motera amb ruta inclosa a Valls mateix, pero a saber, igual ens veiem a Vallespinosa pq allí tenim la segona parada programada del dia
de fet, encara que pogués venir tampoc ho faria ,... massa nivell per mi xecs!
Que disfruteu molt
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
diumenge 1 de març
ei gent io sn pasa res mi apuntu jajaj si aketa tarda me donen la bike de rally uooooooooooo k se mhavia clavat la forquilla fiuuuuuuuuuuuuuu
dog- Nombre de missatges : 243
Jo no puc venir. Tinc cursa d'orientació dels JEEC amb els alumnes.
Està molt bé anar fins a Selmella, i des del castell hi ha un senderó que et porta fins al Coll de Valls, a tocar de Vallespinosa, on s'hi arriba a través d'un sendéró marcat com a GR. (del coll es va per un camp paralel al bosc, es veuen les traces de les amotos).
Apa, ja m'explicareu.
Està molt bé anar fins a Selmella, i des del castell hi ha un senderó que et porta fins al Coll de Valls, a tocar de Vallespinosa, on s'hi arriba a través d'un sendéró marcat com a GR. (del coll es va per un camp paralel al bosc, es veuen les traces de les amotos).
Apa, ja m'explicareu.
neigüi- Nombre de missatges : 322
EI PENYA
PORTO POC ENTRENO AKEST MES X ALLA ESTARE A MORIR AMB LA BIKE A VELLESPINOSA JO E ESTAT TREBALLNAT X ALLI OBRINT CAMINS FORESTALS WENO PENYA ENS VEIEM DIUMENGE ESPERO PODER AKAVARLA I AGUNATAR
DEWWWWW
PORTO POC ENTRENO AKEST MES X ALLA ESTARE A MORIR AMB LA BIKE A VELLESPINOSA JO E ESTAT TREBALLNAT X ALLI OBRINT CAMINS FORESTALS WENO PENYA ENS VEIEM DIUMENGE ESPERO PODER AKAVARLA I AGUNATAR
DEWWWWW