Marxa de l'Oli - La Granadella
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Marxa de l'Oli - La Granadella
Pel bon sentir d'algú m'estic posant les piles ultimament i aquest post no és res més que s'hi algú s'anima a la marxa aquesta que fan diumenge a la granadella. 54km. Jo hi aniré desde Lleida. Fins aviat.
Aquí us deixo la direcció: http://www.agolpedepedal.com/
Aquí us deixo la direcció: http://www.agolpedepedal.com/
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Re: Marxa de l'Oli - La Granadella
TIO ES UNA PUTADA NO AVER-HO SAPIGUT AMB TEMPS XK SI O AGES SAPIGUT AMB TEMPS AGES ANAT X WENO SI NO ES POT NO ES POT X L'ANY KE VE
DEW
DEW
Re: Marxa de l'Oli - La Granadella
Al final no hi he anat... diguem q no ha fet el millor dia per anar en bici, he preferit quedar-me a casa i dormir, m'hagués sortit massa car tot plegat. La setmana que ve vull estar bé per anar al campionat universitari de duatló a Manresa i un constipat no hagués estat molt oportú.
Fns ara!!!
Fns ara!!!
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
marxa de loli
ei pillin nusaltres am el club em fet una surtideta prou bona malgrat el temps k feia uoooooo pero al final el temps saguantat oleeeee ei el finde k be ia saps que ia no i sn u saps tu dik ajaj la 1 cursa del campionat de catalunya de descencs uoooooooo veure si enguany vens am alguna cursa tiuuuuuu a liarla am lus compis ajaj i aixins sens caura la baba de veuret baixar un altre cop ajaj lu pel que man es una merda enguany no si tan sols es a st andreu x no ia categoria de no ferderats ahahhahahahaah saluts del lokuuuuuuuuu
dog- Nombre de missatges : 243