BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09

+10
GasAttack
Dani
Quico
Albert
legna
dog
lo del tros
RAKSO_5XC
BlackJou
neigüi
14 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09

Missatge  neigüi Dj Mar 12, 2009 6:22 pm

ATENCIÓ AL CANVI DE DATA
COMENCEU-VOS A APUNTAR!!!!

Com ja sabeu aquest any toca la tercera edició del repte dels 3 CIMS, sortida del club on en un dia pugem a 3 dels sostres de la nostra comarca, Montral, Miramar i el Montagut, amb 110 kilòmetres i un munt de metres de desnivell. Aquest any tenia intenció de canviar l'ordre de les pujades, començant pel Montagut i acabant a Montral.
Resulta que la data proposada és el 26 d'abril que cau en diumenge. Cada any ho fèiem en dissabte. Com va a la gent?
Ja us podeu començar a preparar, que la ruta és dura si es vol completar tota. Si no es pot fer una part, ja que la ruta és circular i Valls queda sempre propera.
Per cert, jo segur que arribo just de forma, ja que aquesta setmana m'he lesionat als abductors i a la zona abdominal, i estaré 2 setmanes d viatge i no podré tocar la bic...a patir!!!

Editat per darrera vegada per neigüi el Dj Abr 23, 2009 12:26 am, editat 1 cop en total
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty Re: Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09

Missatge  BlackJou Dj Mar 12, 2009 9:41 pm

A mi el dissabte 25 em va igualment bé (sinó hi ha res de força major) i pel que fa a forma física ja m'estic posant les piles fa dies, avere si aquest any acabo amb una miqueta més de dignitat.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty Re: Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09

Missatge  RAKSO_5XC Dj Mar 12, 2009 9:45 pm

SUPOSO KE AMI TANBE ME ANIRA BE SI NO TINC KE ANAR A TREBALLAR JA CONFIRMARE LA MEVA ASISTENCIA MES ENDAVANT M'AGRADARIA PROBAR DE FERLA AVERE FINS A ON ARRIBUU I SI ME KEDO A MITGES MALA SORT OTRO AÑO SERA JAJAJAJA
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lo del tros Dj Mar 12, 2009 10:07 pm

A mi em sembla be dissabte, o el diumenge, encara que se que hi ha gent que lo diumenge potanar a altres assumptes.
Que la gent digui la seva, i si es pot acontentar tothom millor. Ara trobo que, entre 2 o 3 setmanes abans quedi, la data concertada, ja que llavors si es monta un pollo....ei es la meva opinió.
omplo la motxila de.....tot i avall...ui perdó.....amunt
aaahhhhh i portarè caramels exclusius pel "dog"....aveure si xerra una mica, que no diu res!!! ....sort d'ell, que es feia mes, o millor dit, menys pesades les pujades, quan t'adonaves ja erets a dalt....un 10 pel Quim.....esperem que hi siguis
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty els 3 cims

Missatge  dog Dv Mar 13, 2009 9:09 pm

mateus tiuuuuuuuu estas de mala pata juerrrrrrrrrrrrrrrr 1 la munyeca i ara aixo x km tu has fet ahahahha.ajaj x la meva part suposu kn hi haura cap problem ara numes falta na surtin x arribar una mika be uiui ajaj i sn a sufrir km un camell ajaja lu de tros alli estareeeeeeeeeeeeee i porta molts caramelus ajajaj

dog

Nombre de missatges : 243

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dj Mar 19, 2009 11:41 pm

Us paso informació confidencial:

Com podeu comprovar al final es farà el dissabte 25, molt millor per als treballadors. La ruta surten uns 110 km, 3000m de desnivell, sortida a les 7 direcció Pont d’Armentera-Montagut. Esmorzar al cim, baixada pel GR cap a Stes creus-El Pla-Figuerola-Miramar. Baixada cap a Fontscaldes pel Pollo i cap a Picamoixons a dinar. D’allí encarar el tercer cim. La part final encara s’ha de decidir. Es volia pujar pel mortirolo per acabar i baixar de Montral pel sender de les pedreres que van obrir per la marxa d’alcover. La pujada però és duríssima, tot i que si es fa a peu guanyes desnivell ràpid. Una altra opció es buscar una alternativa suau per pujar a Montral.

Això no es definitiu... hi estem treballant.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  legna Dj Mar 26, 2009 10:21 pm

Ep!!!!! Doncs desde la comarca veïna , si teniu un forat, n'hi hauran tres que de ben segur repetirem Twisted Evil estaremos al loro affraid
legna
legna

Nombre de missatges : 2
Ubicació : El Vendrell

http://btterusdelvendrell.multiforos.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Albert Dj Mar 26, 2009 10:31 pm

aquest any no estic ni la meitat de forma que l'any passat...és a dir..massa fort una tres cims...SORT!
Albert
Albert

Nombre de missatges : 77
Ubicació : Valls

http://www.fotolog.com/dr_zayus

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dv Mar 27, 2009 6:27 pm

Albert escrigué:aquest any no estic ni la meitat de forma que l'any passat...és a dir..massa fort una tres cims...SORT!

doncs podries comptar amb la possibilitat d'un cim o dos... PENSEU q la ruta es radial i molt propera a Valls, qui es cansi q torni cap a Valls per la directa. NO ES OBLIGATORI FER ELS 3 CIMS!!! inclus podeu fer el que trieu quedant amb nosaltres en un punt concret.

Apa ja és dit!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Quico Dt Mar 31, 2009 1:17 pm

La veritat és que el Mortirolo és molt dur però com diu el Presi, gaunyes desnivell ràpid i després la cosa es suavitza molt. Pujar per Alcover, crec que faria més estirosa la pujada al ser el tercer cim.

Si no voleu txafar massa carretera per fer el Mortirolo, a l'altura del creuament entre Picamoixons i la C-14 hi ha un camí particular però que es pot passar que puja i després baixa fins a les granges d'inici del Mortirolo. És una pujadeta més però té unes vistes magnífiques ja que planeja paral·lel a la carretera.

Ja confirmaré la meva assistència per fer 2 cims (l'any passat em vaig quedar amb 1 i mig Crying or Very sad Crying or Very sad ) a veure si em poso una mica més en forma
Quico
Quico

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Sota la torre petrol

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Quico Dt Mar 31, 2009 1:20 pm

Per cert,

M'oblidava que hi ha l'opció La Riba, és la pujada més llarga però la més "suau". El que passa és que cal fer tota la pujada del poble per carretera per arribar al Cap de Riba. I per arribar a la Riba també cal txafar poc o molt asfalt.
Quico
Quico

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Sota la torre petrol

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  neigüi Dl Abr 13, 2009 1:48 am

Què us sebla passar ladata a dissabte 2 de maig? Sé què és tard per proposar i que cau al mig del pont...però és que el 25 no podria acabar la ruta, i com a promotor de la sortida em sap greu. Apa, contesteu.
neigüi
neigüi

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty canvi de data del 25Abril a 2maig

Missatge  lo del tros Dl Abr 13, 2009 2:06 pm

personalment, em es igual, però si ho feu per abarcar mes o menos gent, serà igual, a uns li anirà be lo 25abril i altres lo 2 de maig.
Ara que, potser si que vindira mes gent, doncs Racons de la Conca es lo 26 d'abril, i si es fa al 2 de maig, potser s'apunten 5 o 6 màquinetes mes.
i si es per poder-ho completar tu....doncs, no se nose, jo crec que t'hauriem d'excloure...així un menys que ens foti canya!!! ;-))

siau
lo del tros
lo del tros

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  neigüi Dc Abr 15, 2009 12:30 am

Doncs sembla que es genera poca discusió, així que podem començar la inscripció pel 2 de maig
1.- Neigüi
neigüi
neigüi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dc Abr 15, 2009 10:42 am

Doncs crec que pel pont de l'1 de maig treballo així q per mi malament, si no puc ja nire al racons de la conca algo s'ha de fer.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani Dl Abr 20, 2009 3:35 pm

Ja esta modificada la data a la web per al 2 de maig.

Haurieu de modificar (neigüi o admin) l'assumpte del post per a que la gent no vegi la data anterior.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty repte dels 3 cims

Missatge  dog Dt Abr 21, 2009 12:49 pm

io sn hi ha cap novetat no podre vindre perque em coincideix am una cursa de descencs del campionat de catalunya dh de vacarisses ahahahah kin palote ajaj

dog

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  neigüi Dj Abr 23, 2009 12:31 am

POTSER HAURÉ D'ANAR SOL?
Trobo molt més divertit patir en companyia, compartir la suor i els esbufecs, el pulsòmetre a 100 per hora protestant per la feina extra, una birra ben fresca amb una rialla a la cara per haver completat una bona part del recorregut, una burleta sotovoce perquè tal fulano ha posat el peu a terra a la rampa del 20% (de pujada o de baixada!). Total, un dia de btt en majúscules.
neigüi
neigüi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  GasAttack Dj Abr 23, 2009 11:01 am

neigüi escrigué:POTSER HAURÉ D'ANAR SOL?
Trobo molt més divertit patir en companyia, compartir la suor i els esbufecs, el pulsòmetre a 100 per hora protestant per la feina extra, una birra ben fresca amb una rialla a la cara per haver completat una bona part del recorregut, una burleta sotovoce perquè tal fulano ha posat el peu a terra a la rampa del 20% (de pujada o de baixada!). Total, un dia de btt en majúscules.

si vols la meva opinio, posar-ho el cap de setmana del pont es molt complicat que tinguis bona asistencia. Passa-ho al següent i veuras com canvia la cosa Wink
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty repte el tres cims

Missatge  dog Dj Abr 23, 2009 2:27 pm

ei mateus io sn pasa re tambe vindre al final que la cursa de vacarisses sa suspes uooooooooo i am mi lu mes segur k vinguin 3 o 4 companys mes que ia van vindre lany pasat ok a liarlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dog

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  onderrocs Dj Abr 23, 2009 2:45 pm

Eiii!!! Jo també vindré, o sigui que sol no aniràs Neigüi, i ja si vé el Dog amb amics seus ja estarem ben distrets!! Qué més es pot demanar??

I bueno, és el que passa, que un dia anirà bé a un un altre dia a un altre... la qüestió és que vagi bé al que ho monta!!

Ens veiem!!
onderrocs
onderrocs

Nombre de missatges : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lo del tros Dj Abr 23, 2009 3:01 pm

jo estic al 88% de que NO, doncs serà qüestio de fer moooolts Bonus i així la propera poder assistir, ara que...amb això del ERE o ERO o HERO(mermelada)....potser tindè ,mes temps que ningú....però mes endavant

a veure si lo dia ans, se'm presenta la taquillera dels Bonus i em diu que ha canviat d'opinió i faig cap.
lo del tros
lo del tros

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RAKSO_5XC Dj Abr 23, 2009 6:21 pm

MATEUS NO ET PREOKUPIS K DISTRET ESTARAS VEIEM-ME PATIR KOM UN KABRON JAJAJAJA

ENGA GENT KE APUNTO

RAKSO_5XC
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  neigüi Dj Abr 23, 2009 11:59 pm

Apa ja som 5 o 6.
neigüi
neigüi

Tornar a dalt Ir abajo

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 Empty 3 cims

Missatge  mario Dt Abr 28, 2009 12:44 am

L'any passat em va agradar molt i quasi segur que repeteixo.

Canvi de data 2 DE MAIG - Repte dels 3 Cims '09 80419146
mario
mario

Nombre de missatges : 2

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt