Mitja Marató de Valls 29-3-09
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Mitja Marató de Valls 29-3-09
Ei gent je je... ara em direu que no heu tingut temps d'apuntar-vos per la cursa de Bràfim.... no?
DROPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs tranquils no passa res la propera setmana en tenim una altre que potser us pot fer més goig i son els 21,097m tots per asfalt i anar corrent, paset a paset......... que us sembla?
Ja aprofitant l'entrenament de Bràfim no hi ha excusa per fer la mitja,GANDULS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que més us puc explicar,que aquest any també fan la 1ª edició d'una cursa més curta per sinó vols cansar-te tant,crec que es diu la cursa del calçot i son uns 11,5km aprox.
Res més Bikers nomès dir-vos que a partir del l'Abril tornarè agafar la bike per pedelar near the mountain!!!
Ja faré una mica d'esment dels temps realitzats tanta Bràfim com a La mitja de Valls.
Vinga animeu-vos que suarem però ho explicarem tots plegats!!!!!
OCCAM BRAVEHEART!!!!!!!!!!!!!!!FORÇA BIKER&RUNNING
DROPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs tranquils no passa res la propera setmana en tenim una altre que potser us pot fer més goig i son els 21,097m tots per asfalt i anar corrent, paset a paset......... que us sembla?
Ja aprofitant l'entrenament de Bràfim no hi ha excusa per fer la mitja,GANDULS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que més us puc explicar,que aquest any també fan la 1ª edició d'una cursa més curta per sinó vols cansar-te tant,crec que es diu la cursa del calçot i son uns 11,5km aprox.
Res més Bikers nomès dir-vos que a partir del l'Abril tornarè agafar la bike per pedelar near the mountain!!!
Ja faré una mica d'esment dels temps realitzats tanta Bràfim com a La mitja de Valls.
Vinga animeu-vos que suarem però ho explicarem tots plegats!!!!!
OCCAM BRAVEHEART!!!!!!!!!!!!!!!FORÇA BIKER&RUNNING
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Re: Mitja Marató de Valls 29-3-09
Interessant... d'axo... que s'ha d'apuntar abans? Places limitades? Hi ha algun enllaç a una pàgina principal?
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Ei people! Com que aquest any l'any passat no vaig poder correr la mitja de Valls per lesions i aquest any no podre anar-hi perquè me cau una mica lluny i tinc ganes d'acabar una mitja, amb uns amics hem decidit anar a correr la mitja marató de Praga aquest dissabte.
El meu estat de forma és pèssim i no tinc gaires opcions d'acabar però ja estic inscrit i aniré alli a donar-ho tot i a intentar acabar com sigui. Si aconsegueixo acabar sortirà el nom del BTT Valls i Alt Camp a la classificació de la marato de praga.jejje.
la setmana que ve (si no he mort pel recorregut) us informo de l'experiencia
El meu estat de forma és pèssim i no tinc gaires opcions d'acabar però ja estic inscrit i aniré alli a donar-ho tot i a intentar acabar com sigui. Si aconsegueixo acabar sortirà el nom del BTT Valls i Alt Camp a la classificació de la marato de praga.jejje.
la setmana que ve (si no he mort pel recorregut) us informo de l'experiencia
Molta sort pel nostre representant vallenc ara una mica txec del btt valls.
Una abraçada
Una abraçada
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
http://www.facvac.com/
Alex_Valls- Nombre de missatges : 14
Bones a tots!! Al final he sortit amb vida de la meva primera mitja marató. He aconseguit acabar ,que era l'objectiu, amb un temps de 1h 45minuts que degut a el meu molt baix estat de forma és un temps que estic molt content. La mitja de praga és impressionant, mai havia vist correr mes de 4000 persones una mateixa carrera.
Corrien tots els kenianos (aixo em van dir perque jo no els vaig poder veure) i el primer va fer 1h00m. Aquesta cursa és com una festa a praga i durant la cursa hi ha diferents concerts pel cami i amb la musica van motivant al personal. Els primers km de la mitja tothom va molt tranquil però és divertit a partir del km 15 que vas avançant un munt de cadavers humans que estan més tirats que una colilla.
Espero l'any que ve poder participar a la de valls! Espero la vostra crònica!!
PD. Suposo que deu ser normal pero tinc les cames rebentades que casi que no puc ni caminar... algun consell dels experts per fer passar el mal de cames?
Corrien tots els kenianos (aixo em van dir perque jo no els vaig poder veure) i el primer va fer 1h00m. Aquesta cursa és com una festa a praga i durant la cursa hi ha diferents concerts pel cami i amb la musica van motivant al personal. Els primers km de la mitja tothom va molt tranquil però és divertit a partir del km 15 que vas avançant un munt de cadavers humans que estan més tirats que una colilla.
Espero l'any que ve poder participar a la de valls! Espero la vostra crònica!!
PD. Suposo que deu ser normal pero tinc les cames rebentades que casi que no puc ni caminar... algun consell dels experts per fer passar el mal de cames?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum