BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Mitja Marató de Valls 29-3-09

4 participantes

Mitja Marató de Valls 29-3-09 Empty Mitja Marató de Valls 29-3-09

Missatge  occam Dc Mar 18, 2009 11:14 pm

Ei gent je je... ara em direu que no heu tingut temps d'apuntar-vos per la cursa de Bràfim.... no?
DROPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs tranquils no passa res la propera setmana en tenim una altre que potser us pot fer més goig i son els 21,097m tots per asfalt i anar corrent, paset a paset......... que us sembla?

Ja aprofitant l'entrenament de Bràfim no hi ha excusa per fer la mitja,GANDULS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que més us puc explicar,que aquest any també fan la 1ª edició d'una cursa més curta per sinó vols cansar-te tant,crec que es diu la cursa del calçot i son uns 11,5km aprox.

Res més Bikers nomès dir-vos que a partir del l'Abril tornarè agafar la bike per pedelar near the mountain!!!
Ja faré una mica d'esment dels temps realitzats tanta Bràfim com a La mitja de Valls.

Vinga animeu-vos que suarem però ho explicarem tots plegats!!!!!

OCCAM BRAVEHEART!!!!!!!!!!!!!!!FORÇA BIKER&RUNNING
affraid
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Mitja Marató de Valls 29-3-09 Empty Re: Mitja Marató de Valls 29-3-09

Missatge  BlackJou Dv Mar 20, 2009 4:56 pm

Interessant... d'axo... que s'ha d'apuntar abans? Places limitades? Hi ha algun enllaç a una pàgina principal?
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin Dl Mar 23, 2009 4:12 pm

Ei people! Com que aquest any l'any passat no vaig poder correr la mitja de Valls per lesions i aquest any no podre anar-hi perquè me cau una mica lluny i tinc ganes d'acabar una mitja, amb uns amics hem decidit anar a correr la mitja marató de Praga aquest dissabte.

El meu estat de forma és pèssim i no tinc gaires opcions d'acabar però ja estic inscrit i aniré alli a donar-ho tot i a intentar acabar com sigui. Si aconsegueixo acabar sortirà el nom del BTT Valls i Alt Camp a la classificació de la marato de praga.jejje.

la setmana que ve (si no he mort pel recorregut) us informo de l'experiencia
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  occam Dv Mar 27, 2009 10:16 pm

Molta sort pel nostre representant vallenc ara una mica txec del btt valls.
Una abraçada cheers
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alex_Valls Dv Mar 27, 2009 10:30 pm

http://www.facvac.com/
Alex_Valls
Alex_Valls

Nombre de missatges : 14

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin Dg Mar 29, 2009 8:48 pm

Bones a tots!! Al final he sortit amb vida de la meva primera mitja marató. He aconseguit acabar ,que era l'objectiu, amb un temps de 1h 45minuts que degut a el meu molt baix estat de forma és un temps que estic molt content. La mitja de praga és impressionant, mai havia vist correr mes de 4000 persones una mateixa carrera.

Corrien tots els kenianos (aixo em van dir perque jo no els vaig poder veure) i el primer va fer 1h00m. Aquesta cursa és com una festa a praga i durant la cursa hi ha diferents concerts pel cami i amb la musica van motivant al personal. Els primers km de la mitja tothom va molt tranquil però és divertit a partir del km 15 que vas avançant un munt de cadavers humans que estan més tirats que una colilla.

Espero l'any que ve poder participar a la de valls! Espero la vostra crònica!!

PD. Suposo que deu ser normal pero tinc les cames rebentades que casi que no puc ni caminar... algun consell dels experts per fer passar el mal de cames?
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt