BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Nom d'un senderó

4 participantes

Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Nom d'un senderó

Missatge  Dani Dc Abr 15, 2009 6:35 pm

Necessito una ajuda petiteta,
hi ha un senderó que crec que li dieu el "camí de les cabres".
És el que baixa per la serra de la cogullada que dona just davant de "la selva"? El camí es diu així o li heu posat vosaltres aquest nom?

Si no ho fos, quin és el cami de les cabres? el que dona davant de la selva que ve del castell de prenafeta li dieu d'alguna manera?
Gràcies.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  GasAttack Dj Abr 16, 2009 12:39 pm

Efectivament es el "senderó de les cabres",... el dia que es va investigar anavem el Jordi Farré, el Santi Jimenez i jo... es va quedar amb el nom de les cabres pq un cop a dalt de la carena vam veure un parell de monteses (cabres, no motos) que tombaven per allí. No vaig saber que finalment es va batejar així fins al cap d'un bon temps Very Happy

El senderó s'agafa a mig baixar de la trialera de prenafeta, es veu un corriol que surt cap a l'esquerra. A partir d'allí es un corriol ciclable pero costa amunt fins arribar a la carena. Es fa un trosset per salt ja fora del bosc pero jo ho recordo amb vegetacio bastant frondosa pero baixeta, molt bonic. La baixada fa cap davant de la selva y tot i que fa temps que no el faig el recordo bastant tecnic (pel meu nivell) i una mica capritxós ja que un petit error de traçada et feia psar peu a terra.

Crec recordar que es va fer en el circuit vermell de la primera edició de la Pica (la del 2008)

Salut!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  lo del tros Dj Abr 16, 2009 2:40 pm

Doncs lo anterior es tot correcte.
Tècnicament es diu Coll de Ferrús, també dit coll dels jabalins, per gairebé les mateixes raons de coincidència amb exemplars fent-se una neteja a aquelles "bassetes" que hi veiem pels costats.
i ja lo sender de les cabres, per lo anomenat abans.
No confondre amb lo senderó dels bèns....no dirè exactament on es, per no liar-la, i que ara està totalment impracticable, a causa que lo propietari d'un terreny, s'ha fet seu un bon tros de terreny i avancalant-lo.
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  Dani Dj Abr 16, 2009 10:14 pm

GasAttack escrigué:
Crec recordar que es va fer en el circuit vermell de la primera edició de la Pica (la del 2008)
Salut!

Aquest any també es va fer pel cirqüit vermell, és un dels que més m'agrada baixar.
Gràcies per les respostes
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  neigüi Dv Abr 17, 2009 10:27 pm

Aquest any NO es va fer al circuit vermell el de "les cabres". Per cert, amb lo del tros i el onderrocs aquesta setmana he contemplat la llum, vull dir que he provat un nou sender d'aquells que et fan entendre perquè vas en bici fins i tot els dies que plou. Renoi amb els exploradors de camins, raça a punt d'extingir i que s'ha de cuidar quasi com el linx ibèric.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  GasAttack Dl Abr 20, 2009 1:32 pm

neigüi escrigué:Aquest any NO es va fer al circuit vermell el de "les cabres".

A mi tambe em semblava que no pero l'he vist btan convençut i com que vaig fer el blau, que no m'he atrevit a contradir-lo... jejeje
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  GasAttack Dl Abr 20, 2009 1:32 pm

neigüi escrigué:Per cert, amb lo del tros i el onderrocs aquesta setmana he contemplat la llum, vull dir que he provat un nou sender d'aquells que et fan entendre perquè vas en bici fins i tot els dies que plou. Renoi amb els exploradors de camins, raça a punt d'extingir i que s'ha de cuidar quasi com el linx ibèric.

doncs ja tardeu en compartir-lo!! track ja!!!! Laughing
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  Dani Dl Abr 20, 2009 11:25 pm

uuuuuuuuooooooooooohhhhhhhhhhhhh !!!! no! no! a la pica no sorry!!

a la Marató de cabra d'aquest any!!!! perdó, fins i tot ho vaig comentar aquest diumenge i tb hem vaig equivocar al dir la pica en comptes de la Marató.

acies =ment per les respostes xD
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Nom d'un senderó Empty Re: Nom d'un senderó

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum