Dissabte 30 a Poblet APLAÇAT
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Dissabte 30 a Poblet APLAÇAT
Aquest dissabbte 30 vull fer una ruta enduro duro per Poblet. La idea és pujar pel matarrucs, baixada pel sender del colom, pujada per la pista fins a la Font del Deport, senderó fins a la Pena, senderó fins a completar l'obaga, senderó cap a mola d'estats, on ens fotrem unes barretes. Tornar pel mateix lloc completant l'aigüeta i l'artiga fins a la trinitat, pujada per l pista i baixar pel matarrucs integral. Potser és una mica agosarat? Apte per tios que pujen bé peró que també baixen molt bé. Sortida cotxes 7:45 estació busos?
Apa, què en penseu...
I a l'acabar birra!!!
Ho sento nois però ho hem d'aplaçar, que m'ha sortit una altra història. Però no patiu que us hi portaré aviat!
Apa, què en penseu...
I a l'acabar birra!!!
Ho sento nois però ho hem d'aplaçar, que m'ha sortit una altra història. Però no patiu que us hi portaré aviat!
Editat per darrera vegada per neigüi el Dt Maig 26, 2009 11:59 pm, editat 1 cop en total
neigüi- Nombre de missatges : 322
disabte 30 a poblet
ei mateus io sn me surt res mi apuntu km sempre ajajaj aixi farem una mika de cames ahaha k ultimamen mestik escaquejan uixs ajaj
dog- Nombre de missatges : 243
Re: Dissabte 30 a Poblet APLAÇAT
Sorten uns 35 km, per ser a la una al cotxe.
Apa, ja quedarem...
Sorten uns 35 km, per ser a la una al cotxe.
Apa, ja quedarem...
neigüi- Nombre de missatges : 322