BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo

3 participantes

Ir abajo

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo Empty Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo

Missatge  bttfrancoli Dv Jun 05, 2009 7:59 pm

Hola companys
Us vull presentar una pedalada diürna entre Santas Creus i Vallbona al 26 de juliol (calorrrrr). Total, uns 50 i pico (la llarga) i 22 la curta. A més a més, el corredors portaran un missatge escrit per l'Abad de Poblet i per l'Abadessa de Vallbona i l’entregaran a Ramón Berenguer IV quan arribin a l’Espluga de Francolí. El que ho faci primer de la seva categoria, com a premi serà nomenat Cavaller o Dama Missatgera del Cister per aquest comte i la seva cort (espectacle assegurat i piscina per relaxar-te). També hi ha activitat per acompanyants.

La pedalada es diu "Missatgers del Cister"

Tota la informació està a www.bttfrancoli.com

bttfrancoli

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 05/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo Empty Re: Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo

Missatge  BlackJou Dv Jun 05, 2009 8:53 pm

Molt interessant!!! M'agraden aquestes curses amb un objectiu afegit. M'ho apunto a l'agenda. Tan si es fa la curta com la llarga et nombren cavaller missatger igual o no?
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo Empty Jo hi vaig.

Missatge  mmmarcmm Dv Jun 12, 2009 5:52 pm

He vist a la seva web que la pedalada és entre Poblet i Vallbona, sortint i arrivant a l'Espluga de Francolí.
Sembla una fita interessant, dura i amb la gràcia de donar al guanyador com un mallot rotllo medieval. Està bé que hi hagi enginy.

mmmarcmm
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo Empty missatgers del cister,2009

Missatge  ac-dc Dj Jun 18, 2009 12:31 am

hola btterus ,jo tambe he vist la web i sembla força interesant .salut i pedals jocolor jocolor

ac-dc

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 18/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo Empty Re: Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum