Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo
Hola companys
Us vull presentar una pedalada diürna entre Santas Creus i Vallbona al 26 de juliol (calorrrrr). Total, uns 50 i pico (la llarga) i 22 la curta. A més a més, el corredors portaran un missatge escrit per l'Abad de Poblet i per l'Abadessa de Vallbona i l’entregaran a Ramón Berenguer IV quan arribin a l’Espluga de Francolí. El que ho faci primer de la seva categoria, com a premi serà nomenat Cavaller o Dama Missatgera del Cister per aquest comte i la seva cort (espectacle assegurat i piscina per relaxar-te). També hi ha activitat per acompanyants.
La pedalada es diu "Missatgers del Cister"
Tota la informació està a www.bttfrancoli.com
Us vull presentar una pedalada diürna entre Santas Creus i Vallbona al 26 de juliol (calorrrrr). Total, uns 50 i pico (la llarga) i 22 la curta. A més a més, el corredors portaran un missatge escrit per l'Abad de Poblet i per l'Abadessa de Vallbona i l’entregaran a Ramón Berenguer IV quan arribin a l’Espluga de Francolí. El que ho faci primer de la seva categoria, com a premi serà nomenat Cavaller o Dama Missatgera del Cister per aquest comte i la seva cort (espectacle assegurat i piscina per relaxar-te). També hi ha activitat per acompanyants.
La pedalada es diu "Missatgers del Cister"
Tota la informació està a www.bttfrancoli.com
bttfrancoli- Nombre de missatges : 1
Re: Cursa entre el Monestir de Poblet i el de Vallbona de les Mo
Molt interessant!!! M'agraden aquestes curses amb un objectiu afegit. M'ho apunto a l'agenda. Tan si es fa la curta com la llarga et nombren cavaller missatger igual o no?
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Jo hi vaig.
He vist a la seva web que la pedalada és entre Poblet i Vallbona, sortint i arrivant a l'Espluga de Francolí.
Sembla una fita interessant, dura i amb la gràcia de donar al guanyador com un mallot rotllo medieval. Està bé que hi hagi enginy.
Sembla una fita interessant, dura i amb la gràcia de donar al guanyador com un mallot rotllo medieval. Està bé que hi hagi enginy.
mmmarcmm- Invitat
missatgers del cister,2009
hola btterus ,jo tambe he vist la web i sembla força interesant .salut i pedals
ac-dc- Nombre de missatges : 2