BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FotoGrafies del Equip de DH.

3 participantes

Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  Santi_Mtbike Dt Feb 19, 2008 8:21 pm

Hola, suposo que el Sanxo ja us ho va comentar, que li vaig dir que comentes, per aquest any si pogues anar a les curses amb vosaltres a fer fotos als corredors, i sobretot als del BTT Valls, per a que cada cursa poder posar un bònic reportatge al "El Vallenc" i és vegi que la bici encara segueix viva.

Jo col·laboraré amb qui vagi amb el tema de gasolina, a més disposo de tenda de campanya per a 3 persones, amb 6m quadrats d'espai lliure per a poder menjar, deixar bicis, és gran i fàcil de muntar (la que vaig pendre a Maçanet, que ja la recordareu), jeje... i no sé! Ajudar una mica suport tècnic en lo que pugui i d'ànims al circuit!! jeje. I en tot el que faci falta!!


Bueno... a veure si em podeu fer un lloc, que trobo a faltar l'ambient que és respira a les curses.

Ja em comentareu algo, oks!!

Com sempre podeu veure imatges que he fet PHOTOSPORT Tot i com ja sabeu per vosaltres mai heu de pagar res, només ho faig per a gent que no conec de res, que sinó només gasto molt, i val molta pasta la camara. Perquè el primer cop que us ho va dir el Sanxo, em sembla que va donar a entendre que ho volia fer cobrant, i vaja... que al contrari, ho faré col·laborant en els gastos de tot.


Editat per darrera vegada per Santi_Mtbike1 el Dt Feb 19, 2008 8:25 pm, editat 1 cop en total
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty Re: FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  BlackJou Dt Feb 19, 2008 11:03 pm

A mi em sembla perfecte en tots els sentits excepte en un; el lloc disponible. Podem compartir despeses, fotos, menjars... etc només hi haurà un problema el lloc disponible i la prioritat és per als corredors, seguits de mecànics i reporters...
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty Re: FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  Santi_Mtbike Dt Feb 19, 2008 11:08 pm

Bad_Presi escrigué:A mi em sembla perfecte en tots els sentits excepte en un; el lloc disponible. Podem compartir despeses, fotos, menjars... etc només hi haurà un problema el lloc disponible i la prioritat és per als corredors, seguits de mecànics i reporters...

Sempre que és pugui anar, si hi ha algun lloc disponible clar. Em referia a això, sempre que es pugui, i hi capiga.... doncs això.


Editat per darrera vegada per Santi_Mtbike1 el Dt Feb 19, 2008 11:11 pm, editat 1 cop en total
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty Re: FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  Albert Dc Feb 20, 2008 12:51 am

suposu que d'aqui poc minscriuré com a soci de btt valls (sent del poble jejeje) les croniques les voldras fer per rally o curses q es facin tambe santi?
Albert
Albert

Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 08/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Valls

http://www.fotolog.com/dr_zayus

Tornar a dalt Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty Re: FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  Santi_Mtbike Dc Feb 20, 2008 6:04 pm

Albert escrigué:suposu que d'aqui poc minscriuré com a soci de btt valls (sent del poble jejeje) les croniques les voldras fer per rally o curses q es facin tambe santi?

Home a les curses que anes de Rally o així, que amb tu a vere si anem a algunes jejeje... doncs també és podria fer Crònica. Que per fer cròniques, l'any passat ja en feia per el Portal Web Bikezona.com de la Copa Catalana, i algunes més.

De les de Descens no he dit res de fer-les, doncs ja hi ha algú que les fa em sembla. L'únic que deia que els podria ajudar amb les fotografies que n'hi haurien de guapes en acció.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

FotoGrafies del Equip de DH. Empty Re: FotoGrafies del Equip de DH.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum