BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

dijous 11 a fer el cabra

4 participantes

Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty dijous 11 a fer el cabra

Missatge  neigüi Dj Jun 11, 2009 12:37 am

Aquest dijous vaig a les 4 a fer el cabra amb la btt gorda. Algú s'apunta?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty dijuos 11

Missatge  dog Dj Jun 11, 2009 2:37 pm

ahahahhaha nerda tiu xke ue vist massa tard sn hagues vingut ahahhaha kina merda ia e kedat x fer una altra cosa mmmmmmmmmm no corris gaire mateussssssssssssssssssssssssss fiuuuuuuuuuuuuuu

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty Re: dijous 11 a fer el cabra

Missatge  neigüi Dv Jun 12, 2009 1:14 am

Doncs com que ningú s'hi ha apuntat m'he anat a rascar el cos jo sol. He fet el que volia fer amb l'onderrocs i lo del tros fa 2 setmanes però va acabar amb salt de perxa per la meva part= sortida per davant amb elevació a 2 metres d'alçada i una rallada a la cuixa per part de la brid del contaquilòmetres més impacte facial a la p... pedra. Total, GR de prenafeta fins a la meitat, (amb megarascada incorporada al braç dret) ascens pel senderó de les cabres i baixada fins a la pista de Figuerola-miramar. Ascens fins a les antenes, baixada per la primera part del yeti fins a la pista que dona al GR de Lilla, baixada cap a Lilla, pujada per la carretera, 2a part del yeti amb pasarela (no m'he amorrat a l'arbre de baix pel canto d'un duro), fontscaldes i 2a part del pollo mineta i cap a casa feliç com un anís.
Per cert, qui no tingui feina pot anar a treure 4 branques i esbarsers als 2 GR esmentats. Trobo que són trialeres molt maques per fer amb bicis potents però necessiten una neteja de cutis. En fi, bon entrenament pel que ha de venir les properes setmanes.
Per cert, qui té la sort d'anar a la marxa del riucorb? TOTALMENT RECOMANABLE
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty ruta de riucob

Missatge  dog Dv Jun 12, 2009 2:59 pm

ostia tiu ets la ostia mira k te vai dir k tinguessis cuidadu ajaj eske no pots surtir sol ajajaj ei pues io esperava k diguesis algu x anar ala ruta akesta de riucorb que no i vas al final uixs i si no un dia si deieu que la teniu am gps i podriem anar un dia i pim pam k ta mbe su pasarem be ala saluts del loku

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty Re: dijous 11 a fer el cabra

Missatge  Dani Ds Jun 13, 2009 12:29 pm

Bona sortida si senyor, jo he d'estar 2 setmanes sense bici per culpa de compromisos, o sigui em perdo la de la Vall del corb i la pujada a Miramar.

Lo de netejar els camins, tb hi ha esbarzers a la 2a part del yeti just després del pont on en vaig apartar 4 del mig que de ben segur et farien un grafiti o un piercing a la cama. Ahir vaig passar-hi caminant i n'estan començant a crèixer just abans del pont.

Si feu la sortida de la vall del corb amb gps aviseu please, em feia molta il·lusio fer-la havent vist videos d'altres edicions.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty Re: dijous 11 a fer el cabra

Missatge  er der t Ds Jun 13, 2009 8:38 pm

tens raó, haurè de tornar a pendre lo podall i lo xorrac a la motxila, que ara, com que hem foteu canya a mi, ja miro de deixar pes a casa!!!
es la tàctica del paio que va amb un yunque por la selva i cuando aparese er león deja er yunque que azin va ma ràpido!!

er der t
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty fer lo Cabra!!!...i lo saput!!

Missatge  lo del tros Ds Jun 13, 2009 8:40 pm

saput, granota, rana!!
que lo anterior es meu, lo que passa es que no he iniciat sesio......er de t
lo del tros
lo del tros

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

dijous 11 a fer el cabra Empty Re: dijous 11 a fer el cabra

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum