20a Pujada a Miramar amb BTT
+3
BlackJou
neigüi
RAKSO_5XC
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Data > 21-06-2009
La 20a edició de la Pujada a Miramar amb BTT està a punt d’arribar. I es que serà el proper diumenge 21 de juny quan es celebrarà aquesta nova edició.
El Grup Atlètic de l’AAEET amb la col·laboració de l’ajuntament de Figuerola del Camps és qui cada any organitza aquesta festa. La sortida serà a les 9 del matí davant del parc de bombers de Valls i l’arribada serà dalt de Miramar.
Les inscripcions estan obertes a tothom. Els menors de 18 anys hauran de portar l’autorització paterna per poder participar. El recorregut de la cursa és de 11,5km degudament senyalitzats.
Els drets d’inscripció anticipada són 12 euros i el mateix dia de la cursa 17 euros. Els socis de l’AAEET tenen un preu especial de 10 euros.
Les inscripcions es poden fer a:
- Al local social de l’entitat (C/ Muralla de St. Antoni, 35, de les 19h a les 21h)
- Als establiments col·laboradors.
- A la web del Grup Atlètic.
http://www.aaeet.com/atletic/inscripcio_2009_btt.php
Data > 21-06-2009
La 20a edició de la Pujada a Miramar amb BTT està a punt d’arribar. I es que serà el proper diumenge 21 de juny quan es celebrarà aquesta nova edició.
El Grup Atlètic de l’AAEET amb la col·laboració de l’ajuntament de Figuerola del Camps és qui cada any organitza aquesta festa. La sortida serà a les 9 del matí davant del parc de bombers de Valls i l’arribada serà dalt de Miramar.
Les inscripcions estan obertes a tothom. Els menors de 18 anys hauran de portar l’autorització paterna per poder participar. El recorregut de la cursa és de 11,5km degudament senyalitzats.
Els drets d’inscripció anticipada són 12 euros i el mateix dia de la cursa 17 euros. Els socis de l’AAEET tenen un preu especial de 10 euros.
Les inscripcions es poden fer a:
- Al local social de l’entitat (C/ Muralla de St. Antoni, 35, de les 19h a les 21h)
- Als establiments col·laboradors.
- A la web del Grup Atlètic.
http://www.aaeet.com/atletic/inscripcio_2009_btt.php
Re: 20a Pujada a Miramar amb BTT
Jo també hivaig, no sé en quin estat perquè divendres i dissabte tinc sarao...
neigüi- Nombre de missatges : 322
Jo aniré a fer propaganda de la nostra entitat jajajaj. El protocol... que hi farem jajjaja.
Ei!!! i a pujar també!!!
1-rakso_5xc
2-Bad_Presi
3-Neigüi (amb el teu permís)
Ei!!! i a pujar també!!!
1-rakso_5xc
2-Bad_Presi
3-Neigüi (amb el teu permís)
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Jo si tot està com a dia d'avui,es a dir sense cap nou petit membre més a la familia també ens hi veurem,ja que he sumar temps,per poder millorar la 7ª posició feta l'any passat a a la Combinada, ens veiem familia!!!!!!
Ah finalment a la peonada varem tenir doble representació del club!!!
El Chemi, i jo vàrem poder comprovar lo dur que pot ser fer quasi 12km amb la xixarra que queia en aquella hora ,i aixó que vàrem sortir a les 8,30h sinó imagineu-vos!!!!
Bé la próxima setmana ja fàrem una mica d'explicació de com haurà anat tot plegat i col.locarem els temps per dona una mica de que xerrar.!!!
Records pel Quim, ja que m'han dit està una mica trinxadet!!!!!
Ens veiem!!!!!
Ah finalment a la peonada varem tenir doble representació del club!!!
El Chemi, i jo vàrem poder comprovar lo dur que pot ser fer quasi 12km amb la xixarra que queia en aquella hora ,i aixó que vàrem sortir a les 8,30h sinó imagineu-vos!!!!
Bé la próxima setmana ja fàrem una mica d'explicació de com haurà anat tot plegat i col.locarem els temps per dona una mica de que xerrar.!!!
Records pel Quim, ja que m'han dit està una mica trinxadet!!!!!
Ens veiem!!!!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Aquest any dorsals de competició de la mà del club, qui s'apunti ho podrà comprovar!!!!!
Us avanço que estan molt ben aconseguits!!!
Us avanço que estan molt ben aconseguits!!!
BlackJou- Admin
Recordo a tots els socis que la Pujada a Miramar és puntuable pel Biker de Ferro '09.
Per cert, s'ha d'actualitzar!!! (després de l'Aplec Biker ho farem).
Per cert, s'ha d'actualitzar!!! (després de l'Aplec Biker ho farem).
BlackJou- Admin
Al final si que podré vindre, o sigui que quan em passeu hem donareu ànims pq fa dies q no toco la bici.
DEMA KEDEM ALES 8 DEL MATI ALA PARAD DE BUS I ANEM TOTS JUNT KAPA A BUSKAR DORSALS?
JO ALES 8 ESTARE ALLA US ESPERO
JO ALES 8 ESTARE ALLA US ESPERO
HO AVEU VIST
1r JUNIOR
37 EN LA GENERAL
UN TIEMPO DE 00:50:17
I ES LA MEVA PRIMERA VEGADA KE FAIG LA PUJADA MIRAMAR I AIXO O E FET SENSE ENTRENAR
JAJAJAJA
1r JUNIOR
37 EN LA GENERAL
UN TIEMPO DE 00:50:17
I ES LA MEVA PRIMERA VEGADA KE FAIG LA PUJADA MIRAMAR I AIXO O E FET SENSE ENTRENAR
JAJAJAJA
Molt bé aquesta gent del btt valls, enhorabona a tots els que han finalitzat i en especial als joves; l'Òscar i el Carles en categoria júnior, 1r i 3r respectivament!!!
Per la meva part 0:54:00, que ja és un bon resultat suposant tot el meu poc esforç d'ultimament.
L'any que ve dorsals del Club eh!!! (que ja estan fets).
Per la meva part 0:54:00, que ja és un bon resultat suposant tot el meu poc esforç d'ultimament.
L'any que ve dorsals del Club eh!!! (que ja estan fets).
BlackJou- Admin
Algú a fet fotos o se sap l'enllaç?
BlackJou- Admin
pujada a miramar
HOLA BTTERUS MIREU A WWW.AAEE.T.COMBad_Presi escrigué:Algú a fet fotos o se sap l'enllaç?
ac-dc- Nombre de missatges : 2
ac-dc escrigué:HOLA BTTERUS MIREU A WWW.AAEE.T.COMBad_Presi escrigué:Algú a fet fotos o se sap l'enllaç?
http://www.aaeet.com/album.php?asso=4&id=265
BlackJou- Admin