7 AGOST - La Nocturna
+4
Dani
Jordi6
GasAttack
BlackJou
8 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
7 AGOST - La Nocturna
Reserveu aquesta data per la sortida nocturna anual que realitza el nostre club. Per aquest any tenim pensada una sortida amb un final refrescant, en alguna platja o piscina i finalment un sopar conjunt. Encara per definir la ruta que es farà el que si se sap es que se surtirà el divendres dia 7 d'agost de la parada d'autobusos a les 19h en cas que s'acabi fent la sortida a la platja o més tard si finalment es canvia la ubicació de la remullada.
Frontals o llums imprescindibles!!!
Us hi esperem!!!
Us hi esperem!!!
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Re: 7 AGOST - La Nocturna
Bad_Presi escrigué:Reserveu aquesta data per la sortida nocturna anual que realitza el nostre club. Per aquest any tenim pensada una sortida amb un final refrescant, en alguna platja o piscina i finalment un sopar conjunt. Encara per definir la ruta que es farà el que si se sap es que se surtirà el divendres dia 7 d'agost de la parada d'autobusos a les 19h en cas que s'acabi fent la sortida a la platja o més tard si finalment es canvia la ubicació de la remullada.
Us hi esperem!!!
M'apuntuuu!!!!
Li vaig comentar a la dona per venir amb el cotxe cap al sopar, epro encara no m'ho ha confirmat, pero jo si que vinc.
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Doncs jo no sé si podré vindre perquè vaig de tarda a currar, si puc em canviaré el torn per anar de dematí, ja diré algo!!
Està el terreny reconegut!!! Tot correcte desde Valls fins la platja de la Mora. Un recorregut de 25kms aprox. en el qual es tardaria de nit unes 2 horetes i pico. De dia es tarda 1'30h. Un desnivell constant favorable fins a mar amb llargs trams de senderó sinuosos i divertits.
BlackJou- Admin
Bad_Presi escrigué:Està el terreny reconegut!!! Tot correcte desde Valls fins la platja de la Mora. Un recorregut de 25kms aprox. en el qual es tardaria de nit unes 2 horetes i pico. De dia es tarda 1'30h. Un desnivell constant favorable fins a mar amb llargs trams de senderó sinuosos i divertits.
moooola,... ja en tinc ganes.
El sopar es al mirall d'estiu? Es per dir-li a la dona
GasAttack- webmaster
Ei gent!!!!ja soc aquí ,el més petit del club amb 16 dies de vida!!!! i ja soci ji ji ji ji...... a veure si els mes grans prenen exemple!!!!!!
Jo segurament que no podré venir pedalant cap ala costa i mon pare depen de mí ji ji ji..... ja en parlarem ara els tinc tots força ocupats!!!!
Mon pare m'ha dit que ha mitja setmana pel 4 o 5 d'agost confirmarem l'assitencia o no de la familia,i si venim ja podeu contar amb cotxe i portabicis inclòs!!!!
Be no vull adelantar-me, no fos cas que no puguem fer res!!!!!
Una abraçada per tots gent!!!! i desde aquí vull animar a tots els membres de la junta que ho continueu durant molts anys ja que quan sigui mes grandet vull apendre a fer senderons,vots,i capullades varies!!!!
Jo segurament que no podré venir pedalant cap ala costa i mon pare depen de mí ji ji ji..... ja en parlarem ara els tinc tots força ocupats!!!!
Mon pare m'ha dit que ha mitja setmana pel 4 o 5 d'agost confirmarem l'assitencia o no de la familia,i si venim ja podeu contar amb cotxe i portabicis inclòs!!!!
Be no vull adelantar-me, no fos cas que no puguem fer res!!!!!
Una abraçada per tots gent!!!! i desde aquí vull animar a tots els membres de la junta que ho continueu durant molts anys ja que quan sigui mes grandet vull apendre a fer senderons,vots,i capullades varies!!!!
babyoccam- Nombre de missatges : 5
Jajajaja Aquests bebes cada vegada aprenen a escriure més rapid!!
Moltes felicitats pep per ser papa!!
Ens veiem aviat
Moltes felicitats pep per ser papa!!
Ens veiem aviat
Com organitzem el tema del sopar i el retorn cap a casa? Oberta tanda de propostes. Per cert, portem el nou mallot...
neigüi- Nombre de missatges : 322
Aveure si el Quim i algun altre que porti portabicis deix el cotxe allí i la resta tornem amb cotxes particulars, hem de saber quans serem per saber els cotxes que ens fan falta? És a dir, fem llista ja!!!
1- Òliver Altès.
1- Òliver Altès.
BlackJou- Admin
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
2- Xavi Fabregas
GasAttack- webmaster
nocturna
io tambe mi apuntu ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee semblarem vampirus de la nit ajajaja
dog- Nombre de missatges : 243
Actualitzo la llista i afegeixo al Vice que ahir em va confirmar que vindria
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
Per cert,.... la dona no podrà venir a sopar, "pulutant" no hi haurà cotxe per la nostra part i necesitarè que algu em porti en la tornada.
Com ho farem per les bicis? Confiem que hi hagi espai suficient als portabicis que algu pugui portar o es portarà alguna furgo?
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
Per cert,.... la dona no podrà venir a sopar, "pulutant" no hi haurà cotxe per la nostra part i necesitarè que algu em porti en la tornada.
Com ho farem per les bicis? Confiem que hi hagi espai suficient als portabicis que algu pugui portar o es portarà alguna furgo?
GasAttack- webmaster
nocturnaaaaaaaaaaaa
ei no problem trankil k i haura puestu x a tothom k ia u vam parlar ala reunio k vam fer divendres uooooooooo aps i apunteu ala llista qui u sapigar fer el ivan palacios que vai parlar am ell i diu k vindra oleeeeeeeeeee un mes aa llista fiuuuuuuu saluts del lokuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dog- Nombre de missatges : 243
M'hi afegeixo.
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
5.-Jordi Mateus
6.- Sergi Albareda
Em penso que el Sergi també ve i per això l'he afegit.
Apa, penseu a portar sopar, alllà ja demanarem la beguda i acompanyament.
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
5.-Jordi Mateus
6.- Sergi Albareda
neigüi- Nombre de missatges : 322
neigüi escrigué:M'hi afegeixo.
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
5.-Jordi Mateus
6.- Sergi Albareda
Ah, s'ha de portar de casa? o anirem a algun bar?
GasAttack- webmaster
1- Òliver Altès.
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
5.-Jordi Mateus
6.- Sergi Albareda
7 - Ivan Palacios. (pel que he llegit per akí).
Penseu en lo del sopar...
2- Xavi Fabregas
3- Quim Calvo
4- Jordi Torres
5.-Jordi Mateus
6.- Sergi Albareda
7 - Ivan Palacios. (pel que he llegit per akí).
Penseu en lo del sopar...
BlackJou- Admin
El sopar hem decidit portar-lo de casa i el beure i demés (tapes varies...) el farem allà. Si t'és molta molèstia pots demanar alguna cosa allà no hi haurà problema.
BlackJou- Admin
Ei gent !!!! a mi amb faria gracia venir ,pero encara no puc pedalar, i mon pare depen de mi per poder anar a fer aquesta ruta que amb ell li agrada. us confirmo com molt tard el dimecres si mon pare vindar[a i si ma mare i jo tamb'e ens animem a donar suport,amb cotxe i esclar amb el portabicis de suport!!! Dimecres confirmo
finalment!!! he de dir fent de portaveu de la family, que no podre assistir a la nocturna,ni jo ni la family,una altre any serà!!! espero que disfute força.i a veure si algú la pot penjar en la secció de GPS,ja que potser un altre dia la podriem fer la gent que en tenim i k per diferents motius no hi hem pogut assistir, ha de ser molt divertida!!! força btterus!!!!
babyoccam escrigué:.i a veure si algú la pot penjar en la secció de GPS
Ja ho pots donar per fet
GasAttack- webmaster
Merci!!! Gasattack,confio en tu plenament,em faria gracia poder/la fer quan tingui una mica mes de temps!!!
La foto del teu logo es molt bona!!!
A disfrutar dem[a,Ah!!! i algunas fotillos que no faltin,recordeu/ho!!!!
La foto del teu logo es molt bona!!!
A disfrutar dem[a,Ah!!! i algunas fotillos que no faltin,recordeu/ho!!!!
Soc lo puto amoooo!!!!
M'he fotut una dutxa al arribar i m'he desvetllat, així que re millor que descarregar el track del GPS i penjarlo
Aqui el teniu:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=484506
Una ruta collonuda! s'ha fet curta realment... hem tingut un dia molt xafogós pero al final ens hem pogut refrescar com deu mana, alguns amb claus de cotxe incloses
En fi, a veure si es repeteix pero allargant una mica mes la ruta
M'he fotut una dutxa al arribar i m'he desvetllat, així que re millor que descarregar el track del GPS i penjarlo
Aqui el teniu:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=484506
Una ruta collonuda! s'ha fet curta realment... hem tingut un dia molt xafogós pero al final ens hem pogut refrescar com deu mana, alguns amb claus de cotxe incloses
En fi, a veure si es repeteix pero allargant una mica mes la ruta
GasAttack- webmaster
Que wapo vist desde dalt!!!! Quina enveja que em feu aquests dels GPS!!!
Ja veurem que hi podem fer per allargar la ruta, segurament pujar a miramar !!!!!! jjajjajajajaja
Ja veurem que hi podem fer per allargar la ruta, segurament pujar a miramar !!!!!! jjajjajajajaja
BlackJou- Admin
Molt guapa la nocturna! Com a fet anecdotic dir que va ser graciós quan ens vam trovar una altre sortida nocturna que ens venia de cara.
Aveure si el presi ens penja les fotos d'aquests bikers nocturns.
PD. Al final ahir ja vaig poder anar a recuperar el cotxe..
Aveure si el presi ens penja les fotos d'aquests bikers nocturns.
PD. Al final ahir ja vaig poder anar a recuperar el cotxe..
Pàgina 1 de 2 • 1, 2