Recomanacio rodes
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Recomanacio rodes
Tinc pensat comprar-me un joc de rodes nou, res de l'altre mon, algo de batalla fort i resistent per a XC i algo de enduro,...
La opció principal que tinc son les mavic Crossride, pero tambe em ronda les Fulcrum Red Metal 5.
De les Mavic ja tinc constancia que son de batalla batalla, un company les porta i no ha tingut cap problema amb elles i aixó que es un "XXL" com jo €158.48 a Chain.
De les Fulcrum no en se res mes que son guapissimes!! i son un pel mes cares 211€ a chain tit o que les he vist mes barates a Kompresson.com amb un 46% de dte. quedantse per 141€ nomes, i son un pel mes lleugeres, 1805 gr contra els 1920 gr de les Mavic.
Que opineu?
La opció principal que tinc son les mavic Crossride, pero tambe em ronda les Fulcrum Red Metal 5.
De les Mavic ja tinc constancia que son de batalla batalla, un company les porta i no ha tingut cap problema amb elles i aixó que es un "XXL" com jo €158.48 a Chain.
De les Fulcrum no en se res mes que son guapissimes!! i son un pel mes cares 211€ a chain tit o que les he vist mes barates a Kompresson.com amb un 46% de dte. quedantse per 141€ nomes, i son un pel mes lleugeres, 1805 gr contra els 1920 gr de les Mavic.
Que opineu?
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
rodes
ei io tambe tink les crossraider i x ara cap problem uooooooooooooo i mira que am la de rally baixan tambe els i fotu canya i encara vei que aguanten oleole sempre val mes agafa una cosa que ia saps que funciona que una que no u saps segur i les mavic calitat preu tan be io les vai comprar al top cicling pera si fos ara ala chainreaction tambe tan força be de preu uooooooooooo
dog- Nombre de missatges : 243
Re: Recomanacio rodes
quan et van costar al topcycling?
GasAttack- webmaster
rodes
vuaaaaa potser uns 178e si no mal recordu pero x internet estan mes varates ahahahaha
dog- Nombre de missatges : 243
Re: Recomanacio rodes
Al final he pillat les Crossride al Chain per 158€ la parella
Mooooolen!
Mooooolen!
GasAttack- webmaster
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum